Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Weer zo een Nederlander!

Hamas_C
21-11-2004, 18:13

Minister van Integratie Rita Verdonk en een imam, zaterdag op een conferentie vrijheid van meningsuiting in Nederland. Deze imam uit Tilburg wil Verdonk geen hand geven in verband met zijn geloofsovertuiging. Zijn orthodoxe geloof staat hem niet toe vrouwen een hand te geven. De minister was daarover verbaasd. Dit citeerde An3sdej uit de krant. En dit was de reactie van deze mrokko.nl lid: Is dat nou ook niet achterlijk?? Dat die imam geen vrouw een hand mag geven?? Wonen we hier nu in Nederland of niet. Zou ik dromen?? _______________________________ Nou, weer zo een LAF Nederlander die iedere moslim over 1 Imam kamt. Hier moet eerst wat aangedaan worden, en zolang jullie ons niet accepteerd kunnen wij niks doen. Dan zijn we weer bij af. En wie krijgt WEER de schuld? De Moslims natuurlijk. Groetjes van Hamas_C!!

peterc
21-11-2004, 18:23
Minister van Integratie Rita Verdonk en een imam, zaterdag op een conferentie vrijheid van meningsuiting in Nederland. Deze imam uit Tilburg wil Verdonk geen hand geven in verband met zijn geloofsovertuiging. Zijn orthodoxe geloof staat hem niet toe vrouwen een hand te geven. De minister was daarover verbaasd. Dit citeerde An3sdej uit de krant. En dit was de reactie van deze mrokko.nl lid: Is dat nou ook niet achterlijk?? Dat die imam geen vrouw een hand mag geven?? Wonen we hier nu in Nederland of niet. Zou ik dromen?? _______________________________ Nou, weer zo een LAF Nederlander die iedere moslim over 1 Imam kamt. Hier moet eerst wat aangedaan worden, en zolang jullie ons niet accepteerd kunnen wij niks doen. Dan zijn we weer bij af. En wie krijgt WEER de schuld? De Moslims natuurlijk. Groetjes van Hamas_C!! Dat *die* Iman geen vrouw een hand mag geven. Hij refereerd heel erg duidelijk aan een specifiek persoon. Daaruit concludeer ik dat hij niet alle Moslims over 1 kam scheert. Ook uit het verhaal klopt dat niet. De enige die generaliseerd ben jijzelf. Jij bent het blijkbaar eens met die Imam, en vervolgens haal je ale Moslims er bij. Kun je het niet alleen af?

Maroshima
21-11-2004, 18:25
Zag Hamas, waarom ga je niet ergens een terroristische zelfmoordaanslag oefenen ? Op een rustig plekje liefst...

rookworst
21-11-2004, 18:31
Minister van Integratie Rita Verdonk en een imam, zaterdag op een conferentie vrijheid van meningsuiting in Nederland. Deze imam uit Tilburg wil Verdonk geen hand geven in verband met zijn geloofsovertuiging. Zijn orthodoxe geloof staat hem niet toe vrouwen een hand te geven. De minister was daarover verbaasd. Dit citeerde An3sdej uit de krant. En dit was de reactie van deze mrokko.nl lid: Is dat nou ook niet achterlijk?? Dat die imam geen vrouw een hand mag geven?? Wonen we hier nu in Nederland of niet. Zou ik dromen?? _______________________________ Nou, weer zo een LAF Nederlander die iedere moslim over 1 Imam kamt. Hier moet eerst wat aangedaan worden, en zolang jullie ons niet accepteerd kunnen wij niks doen. Dan zijn we weer bij af. En wie krijgt WEER de schuld? De Moslims natuurlijk. Groetjes van Hamas_C!! You go Hamas! Vooral jezelf in de slachtoffer rol blijven plaatsen. Net zoals de overige 99% van de moslims. Je tekent op deze manier je eigen "Ausweis" :D Ik schop je met plezier in het vliegtuig. Komt er in Nederland tenminste plek voor mensen (asielzoekers) die wel respect en goede wil tonen. Ik heb het helemaal gehad met lui zoals jou. Ondankbare hond die je bent.

ateist
21-11-2004, 18:41

Ik pleit graag voor een beetje meer begrip en respect over en weer. Een jaar of twee geleden had ik last van een tennisarm/RSI en kon met rechts helemaal geen hand meer schudden. Toen ik zakelijk met een Marokkaaanse ondernemer te maken kreeg legde ik hem dit probleem uit toen ik hem voor het eerst ontmoette. Ik vroeg hem vooral niet beledigd te zijn omdat ik hem alleen met links de hand kon schudden. Hij vond dat geen enkel probleem en een mogelijk pijjnlijke situatie was voorkomen. Ik vind dat allemaal niet zo moeilijk.

Hamas_C
21-11-2004, 18:48
Dat *die* Iman geen vrouw een hand mag geven. Hij refereerd heel erg duidelijk aan een specifiek persoon. Daaruit concludeer ik dat hij niet alle Moslims over 1 kam scheert. Ook uit het verhaal klopt dat niet. De enige die generaliseerd ben jijzelf. Jij bent het blijkbaar eens met die Imam, en vervolgens haal je ale Moslims er bij. Kun je het niet alleen af? Haha, stomme idioot, als jij kon lezen. Hij wilt zulke mensen niet respecteren, en die iman stond daar namens de Moslims, namens mij. En ik ben het niet eens met zijn actie, wat ik allemaal met jullie blondjes doe, dan is een handje geven niks. En ik betrek niet alle moslims erbij, die waren er al bij, daardoor ben ik er namelijk ook bij betrokken. En ja, lekker dat ik generaliseer, dat heb ik over genomen van jullie waarde en normen die jullie ons willen opleggen. Wat dachten jullie dan, dat jullie superieur waren/zijn? Stakkers. Groetjes van Hamas_C!! PS en die Imam accepteer ik, omdat het zijn mening is en hij doet niemand pijn. Moeten jullie ook doen. Mensen accepteren die en beetje anders denken en geen strafbare fijten plegen.

Maroshima
21-11-2004, 19:15
Ja Hamas! Bedtijd jongen! Het is alweer lang 7 uur geweest !

Cicatrice
21-11-2004, 19:17
Hoe zo een klein gebeurtenisje kan worden opgeblaast: Verdonk had zich mogen verdiepen in de achtergrond van de Imam, de Imam tevens meer in de achtergrond van Verdonk. Het mes snijdt aan twee kanten mensen.