Bekijk volle/desktop versie : Meisjes met Allstars, Jordans, Nike's, of andere Hip-Hop schoenen HAAT ik!



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21

20-02-2012, 14:52

Citaat door Ouardia_:
Blijkbaar heb jij niet zoveel verstand van schoenen dan je denkt, want er bestaan ook LAGE All stars.
Heb ik ergens gezegd dat ik verstand van schoenen heb? Heb ik dat gezegd klein meisje? Nee dat heb ik niet gezegd klein meisje die praat zonder na te denken omdat ze dat nog niet heeft geleerd op school want ze zit in groep 6 en daarom zit ze nu op MAROKKO.nl omdat je ze vakantie heeft en daarom verveelt ze zich.

En trouwens All-stars zijn lang en lomp en clownschoenen en Vans zijn gewoon schattig, en bij All-stars lijkt het net of je maat 50 hebt.

20-02-2012, 15:00



Citaat door blaaskaak:
Heb ik ergens gezegd dat ik verstand van schoenen heb? Heb ik dat gezegd klein meisje? Nee dat heb ik niet gezegd klein meisje die praat zonder na te denken omdat ze dat nog niet heeft geleerd op school want ze zit in groep 6 en daarom zit ze nu op MAROKKO.nl omdat je ze vakantie heeft en daarom verveelt ze zich.

En trouwens All-stars zijn lang en lomp en clownschoenen en Vans zijn gewoon schattig, en bij All-stars lijkt het net of je maat 50 hebt.
'Ik weet dat All-Stars geen Hip-Hop schoenen zijn.'

Dat zegt al genoeg toch.

Maar hoe kom jij erbij dat ik in groep 6 zit? Ik zit in groep 4 hoor?

20-02-2012, 15:02

Citaat door blaaskaak:
Lijkt totaaaaaaaal niet op elkaar Vans zijn laag en All-Stars zijn lomp en hoog. En ik haat veel inderdaad en nu?
VANS

ALL STARS


niet zo verschillend. toch?
nu? niks.. gwn verder haten.

20-02-2012, 15:03

Citaat door Ouardia_:
'Ik weet dat All-Stars geen Hip-Hop schoenen zijn.'

Dat zegt al genoeg toch.

Maar hoe kom jij erbij dat ik in groep 6 zit? Ik zit in groep 4 hoor?
Oooooooooooooooooooh oke dus als je weet dat All-Star schoenen geen Hip-Hop schoenen zijn dan heb je verstand van schoenen? Ooooooh op die maniier! Nou als dat de maatstaf is...

Dan heeft iemand ook verstand van voetbal als je weet wat een bal is? Of een voetbalschoen?

En reageer maar met Ok. doe dan! Doe dan! Ze Ok. en niet die punt erachter vergeten! Slaaf!

20-02-2012, 15:05



Citaat door Purple.:
VANS

ALL STARS


niet zo verschillend. toch?
nu? niks.. gwn verder haten.
Alleen kleur is het zelfde aap! Ik zeg toch All-Stars zijn langwerpige clown schoenen. En dat zie je ook op die foto..
Maar als je All-Stars wil kopen ga je gang, als JIJ ze mooi vind moet je dat gewoon doen joh meid..

20-02-2012, 15:10

Citaat door blaaskaak:
Alleen kleur is het zelfde aap! Ik zeg toch All-Stars zijn langwerpige clown schoenen. En dat zie je ook op die foto..
Maar als je All-Stars wil kopen ga je gang, als JIJ ze mooi vind moet je dat gewoon doen joh meid..
omg.. ze hebben toch meer gemeen dan enkel de kleur hoor #facepalm
heb er al genoeg in mijn kast staan, ik moet je toestemming niet.

20-02-2012, 15:13

Citaat door Purple.:
omg.. ze hebben toch meer gemeen dan enkel de kleur hoor #facepalm
heb er al genoeg in mijn kast staan, ik moet je toestemming niet.
Haha wat kom je dan telkens zeuren dat ze wel mooii zijn.. Dat mag jiij toch vinden alleen ik vind ze spuug en spuuuuuuug lelijk.

20-02-2012, 15:14

Citaat door blaaskaak:
Oooooooooooooooooooh oke dus als je weet dat All-Star schoenen geen Hip-Hop schoenen zijn dan heb je verstand van schoenen? Ooooooh op die maniier! Nou als dat de maatstaf is...

Dan heeft iemand ook verstand van voetbal als je weet wat een bal is? Of een voetbalschoen?

En reageer maar met Ok. doe dan! Doe dan! Ze Ok. en niet die punt erachter vergeten! Slaaf!
Ik doe er een uitroepteken achter ipv een punt, is dat ook goed?

20-02-2012, 15:16

Citaat door Ouardia_:
Ik doe er een uitroepteken achter ipv een punt, is dat ook goed?

Okeee slaaf!

20-02-2012, 15:19
Mijn jordans lopen goeeeie

20-02-2012, 15:24

Citaat door Mariachi2:
Mijn jordans lopen goeeeie
Gay! Ik weet nu al wat voor type je bent en ik ga dat nu beschrijven en nu niet huilen he..

Jij bent een zemmer die vaak naar Kanye West luister, en jij draagt skinny jeans het liefst in de kleuren; paars, geel, bruin of rood.
En jij draagt daarboven een colbertje met een vreemde T-Shirt eronder. En je draagt ook vaak van de wollen gigantische sjaals die eigenlijk voor meisjes zijn. En een Nigger pet. En als afsluiting die gay Jordan schoenen.

Nou veeg je traantjes weg en nu niet beledigd voelen jochie!

20-02-2012, 15:24

Citaat door Mariachi2:
Mijn jordans lopen goeeeie
Jordans!

20-02-2012, 15:25



Citaat door blaaskaak:
Haha wat kom je dan telkens zeuren dat ze wel mooii zijn.. Dat mag jiij toch vinden alleen ik vind ze spuug en spuuuuuuug lelijk.
waar heb ik "zitten zeuren dat ze mooi zijn" ik zei enkel dat ze op elkaar lijken. case closed.

20-02-2012, 15:26

Citaat door blaaskaak:
Gay! Ik weet nu al wat voor type je bent en ik ga dat nu beschrijven en nu niet huilen he..

Jij bent een zemmer die vaak naar Kanye West luister, en jij draagt skinny jeans het liefst in de kleuren; paars, geel, bruin of rood.
En jij draagt daarboven een colbertje met een vreemde T-Shirt eronder. En je draagt ook vaak van de wollen gigantische sjaals die eigenlijk voor meisjes zijn. En een Nigger pet. En als afsluiting die gay Jordan schoenen.

Nou veeg je traantjes weg en nu niet beledigd voelen jochie!
Weetje dit doe ik allemaal niet ikdraag me jordans bij het trainen

Maar alsnog ook al deed ik het, ik scoor beter dan jij, ben waarschijnlijk ook sterker, heb et beter qua economie en ben denk ik ook nog eens intelligenter

Ik ga me een x wel zo kleden en dan alle jongens die wat zeggen helemaal de tyfus inslaan gwn voor de grap

20-02-2012, 15:28

Citaat door Mariachi2:
Weetje dit doe ik allemaal niet ikdraag me jordans bij het trainen

Maar alsnog ook al deed ik het, ik scoor beter dan jij, ben waarschijnlijk ook sterker, heb et beter qua economie en ben denk ik ook nog eens intelligenter

Ik ga me een x wel zo kleden en dan alle jongens die wat zeggen helemaal de tyfus inslaan gwn voor de grap
Jij bent een vreemde jochie-tje..Echt waar jij bent het voorbeeld van de sekte genaamd s77777777777777ab MAROKKO.nl

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21