Bekijk originele versie : geslachtsdeel scheren
geslachtsdeel scheren
--------------------------------------------------------------------------------
Salaam
even een vraagje wie heeft ook moeite met het scheren van haar geslachtsdeel.
Ik vind het namelijk eng om te scheren bij de binnenkant dadelijk gebeurt er iets of zo...als je tegen die soort tong of zo komt
of maak ik me zorgen om niks? hoe scheren jullie je daar aan de binnenkant van de schaamlippen?
zina_sohela
21-11-2004, 20:15
hmmmmm gewoon voorzichtig maar ik ken een vrouw die ging met een elektrische ding scheren toen heeft ze een stuk van haar cli er afgehaald moest ze naar dokter dus je moet zkrrrrrrr oppassen probeer anders veet of so mischen help dat
hmmmmm gewoon voorzichtig maar ik ken een vrouw die ging met een elektrische ding scheren toen heeft ze een stuk van haar cli er afgehaald moest ze naar dokter dus je moet zkrrrrrrr oppassen probeer anders veet of so mischen help dat
:eek:
shakirabouss
21-11-2004, 20:42
:schok:
maar ook eogenlijk wel :lol: ..erg he...
''soort van tong'' :lol:
Ik ga stuk! :lol:
heb jij een tong daaro :maf3:
ps. VEET????daar staat toch op : niet geschikt voor geslachtsdelen of ANAAL gebruik :hihi:
Bachelorette
21-11-2004, 22:40
Gewoon rustig scheren met lots of scheerschuim :)
Volgens mij kan je Silx ontharingscreme wel daar gebruiken, ik heb er be3da geen last van gehad :o
Rdamsmeisje
21-11-2004, 22:55
(soort van tong? --> je schaamlippen zijn dat lieverd.) Je kan toch ook met een schaartje bijhouden? Je gaat toch niet op je vagina scheren? Dat je de schaamstreek scheert begrijp ik, maar echt je vagina zelf en dus die paar haartjes bij je clitoris en schaamlippen is niet nodig. Je hoeft trouwens niet eens je schaamstreek haren weg te halen, je kan ook een streepje laten of iets dergelijks. Je schaamstreek is beter om wel met scheermesje te doen.
bentbled
22-11-2004, 13:08
ja hoe zit dat nu eigenlijk?? Moet je alles wegscheren of wat?
maar das toch raar als je je schaamstreek wel scheert en dan zo n streep niet scheren kwiba of niet
ik denk dat het wel voorschut is op de huwelijksnacht nou meiden wat doen jullie?scheren jullie alles of knippen je t alleen? en wie gebruikt er een creme of zo en kan dat??
soesjanah
23-11-2004, 14:41
'hemmzzz...
laila_rdam
24-11-2004, 18:57
hahhahaha wollah jij bent grappig hahahah
Moeskiela
24-11-2004, 19:51
Mensen ik krijg altijd van die kleine puistjes na het scheren en wordt erg rood en jeukt vreselijk!Iemand tips??
'Bioforca creme' van Dr. Vogel (homeopatisch) kost zo'n 3,95 je kunt het gewoon bij de Kruidvat halen. Vervolgens opsmeren, wel regelmatig blijven doen en voila..bultjes en irritaties weg!
Tip van de dag...
Moeskiela
nadoria_zinador
24-11-2004, 20:20
Ik doe het gewoon ook met ontharings creme, en het resultaat is prima hoor...
Blonde_Godin
24-11-2004, 22:19
Ik haal alles weg met een epileerapparaat. Alleen voor die-hards trouwens.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.