Bekijk originele versie : Wie wil terug naar Marokko?
BeauMO25
12-01-2003, 16:55
Hallo Community marokkanen,
af en toe denk ik weleens of ik hier wel de rest van mijn leven wil blijven leven,ik voel me vaak toch niet echt thuis hier alhoewel ik best een baan heb met wat toekomst toch zou ik denk ik veel blijer zijn als ik in Al hoceima Bay zou wonen en mijn eigen groenten zou verbouwen en mijn eigen vis zou vangen ..........................
dit is een soort dagdroom..............vaak als ik me niet relaxt voel dan krijg ik deze droom en verlang ik naar de tijd voordat ik in nederland kwam wonen en ik in de schoolvakanties bij mijn familie in Nchour ging logeren (nchour ligt in de baai van alhouceima ongeveer tussen het eiland en Boukidaren).......
als jullie ooit terug zouden gaan,wat zou je dan daar moeten doen?
wat voor werk?kunnen we waardevol zijn bij de opbouw van marokko?
Op jou vragen heb ik op dit moment geen antw..
maar als ik de keus heb dan zal ik ooit toch terug gaan naar mijn vaderland..
ik woon hier nu al 19 jaar maar telkens als ik daar ben dan krijg ik de kriebels.
ik voel dat ik daar hoor en dat ik toch terug ga ooit, incha'Allah..
BeauMO25
12-01-2003, 17:05
oke maar wat zou je dan voor bedrijf willen beginnen??????
girlfrommaroc
12-01-2003, 17:15
ik wil terug!!! ik heb echt niets te zoeken in deze ***land
er komt inshallah een dag dat ik ooit voor altijd in Marokko of Egypte ga leven, en inshallah wordt het Tanger :Iluvu: dit *** koud landje is nix voor mij :(
:zwaai:
Oem_zackaria
12-01-2003, 21:22
Bismiellahie Arahmanie Rahiem
Salaam aleikoem wr wb
Ik wil incha allah verhuizen naar een Land waar je de Adnaan kan horen. En wat bekent staat als een goed moslim land incha allah.
wa salaam aleikoem wr wb
mistarifest
12-01-2003, 21:27
ik zou niet terug willen naar marokko. Daar is toch helemaal geen toekomst. Ik haat dit land ook. Maar we kunnen n iet anders. hier ligt onze toekomst. Daar heb je geen toekomst
delila16
12-01-2003, 21:29
Origineel gepost door BeauMO25
Hallo Community marokkanen,
af en toe denk ik weleens of ik hier wel de rest van mijn leven wil blijven leven,ik voel me vaak toch niet echt thuis hier alhoewel ik best een baan heb met wat toekomst toch zou ik denk ik veel blijer zijn als ik in Al hoceima Bay zou wonen en mijn eigen groenten zou verbouwen en mijn eigen vis zou vangen ..........................
dit is een soort dagdroom..............vaak als ik me niet relaxt voel dan krijg ik deze droom en verlang ik naar de tijd voordat ik in nederland kwam wonen en ik in de schoolvakanties bij mijn familie in Nchour ging logeren (nchour ligt in de baai van alhouceima ongeveer tussen het eiland en Boukidaren).......
als jullie ooit terug zouden gaan,wat zou je dan daar moeten doen?
wat voor werk?kunnen we waardevol zijn bij de opbouw van marokko?
He, ik ben zo te zien niet de enige..
Ja ik wel InshaAllah terug naar Maroc,
ik hoop dat het dan even tof zal zijn als de zomervakanties
:)
Meknessia_warda70
12-01-2003, 22:06
Origineel gepost door Super_Marokkaan
Insha allah als alles goed verloopt zal ik ooit eens emigreren naar marokko ( Tanger ).
Want zoals oem zackaria zei, een land waar je bijvoorbeeld de adaan kan horen is het land waar ik wil wonen tot m'n dood.
:goedzo:
Origineel gepost door Super_Marokkaan
Insha allah als alles goed verloopt zal ik ooit eens emigreren naar marokko ( Tanger ).
Want zoals oem zackaria zei, een land waar je bijvoorbeeld de adaan kan horen is het land waar ik wil wonen tot m'n dood.
mooi:goedzo:
Maar je had toch gezegd dat je naar Belgie kwam:ego:
prada_girl
10-07-2007, 21:10
ik ben ook van plan om ooit trug te keren naar mijn vaderland.
Met mijn drie kindjes en mijn man . Hij kan daar beginnen in het bedrijf van zijn vader. Daar droom ik van een leven zonder drukte , stress, lekker maniana , maniana ........
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.