Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : illusie of...

camjo
26-03-2002, 00:02

BE...je hoeft niets te zeggen...je smile zegt al genoeg... Thanks voor je helpende hand... groeten, Justice.

camjo
26-03-2002, 19:45
Estée...ok...thanks... in ieder geval...kunnen we allen van leren...ik in de eerste plaats... En er zal hoop ik minder gescheld van komen...ok... groeten, Justice.

camjo
30-03-2002, 11:09
Ja...als deze woord of tekst in een taal geschreven is...die je niet verstaat...dan kun je zolang naar dat woord/tekst kijken als je wilt... je hersenen kunnen het niet herkennen/analyseren...het gevolg is dat je hersenen...weten dat het een woord/tekst is (bv.chinees) maar ze weten ook dat ze niet de vermogen hebben om dit te ontleden... m.a.w. je hersenen scannen continu je geheugen-banken door...en vinden niets dat bruikbaar is...of niets dat met "chinees" lezen te maken heeft... Maar...als je het woord/tekst wil kan lezen...en je kijkt zelfs maar een halve seconde...dat is voeldoende om een woord of een deel van een tekst te herkennen en te verwerken...zo snel gaat dat...ongelooflijk... Maar...tegenhouden...dus proberen niet te lezen, terwijl je het wel kan lezen...no way...de hersenen zijn zo snel...dat er onmogelijk direct een halt kan geroepen worden aan hun bewerking...onmogelijk... groeten, Justice.

camjo
30-03-2002, 12:24
Sorry, mensen...neen...ik praat niet tegen mijzelf... Bruintje...had hier een reactie met een vraag geplaatst... de vraag was...kun je naar een woord of tekst kijken zonder het te lezen?... En hierboven is mijn reactie op zijn/haar vraag... groeten, Justice.

camjo
30-03-2002, 13:51

100%...thanks...je hebt gelijk... praten en overleggen met jezelf...is de basis van een hoogstwaarschijnlijk idiale afweging...voor en zo correct mogelijk en aan de werkelijkheid compatible beslissing...die jij neemt ten gevolge van een inkomende informatie-stroom... m.a.w. de input-processing-output heeft evenwicht gevonden... groeten, Justice.

EsteeLauder01
09-07-2002, 22:47
http://******************/amazingart/images/frog_horse_up.gif Welke 2 dieren zien jullie hierin?

camjo
10-07-2002, 17:46
Origineel gepost door Estée Lauder http://******************/amazingart/images/frog_horse_up.gif Welke 2 dieren zien jullie hierin? Buiten de kikker..zie ik eerlijk gezegd niets anders..

EsteeLauder01
10-07-2002, 20:21
Origineel gepost door Mohammed Justice Buiten de kikker..zie ik eerlijk gezegd niets anders.. Ben je daar heel zeker van? Ook niet als je je hoofd op je rechterschouder legt? ;)

camjo
10-07-2002, 23:12
Origineel gepost door Estée Lauder Ben je daar heel zeker van? Ook niet als je je hoofd op je rechterschouder legt? ;) Een paardekop..thanks Estée..dit was echt moeilijk voor mij..

lady_danger
19-05-2008, 11:12
wat gebeurt hier allemaaal???

soumia85
20-05-2008, 15:44
wat gebeurt hier allemaaal??? Waar jij op reageerd gebeurde 6 jaar geleden. Wel naar de datum kijken :D

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6]