Bekijk originele versie : illusie of...
EsteeLauder01
23-03-2002, 01:30
Mohamed Justice,
ik geloof dat je enkel een plaatje dat je rechtstreeks uit het internet kopieert kan bijvoegen bij een berichtje onder IMG. Dus een plaatje dat onder jouw documenten staat, lukt niet.
Niet opgeven hé!!
Nadia...ik dank u... voor je steun, ik kan dit plaatje niet vinden op het internet...het is een heel apart plaatje...help me...je zal je ogen niet geloven...dat garandeer ik je...
Justice.
Estée...er moet toch een mogelijkheid zijn...alstublieft mensen...weet de moderator misschien een oplossing...moet het misschien eerst verkleind worden...hoe dan...
het is een speciaal plaatje...het is een vork met 3 euh 2 tanden...ik weet het niet...jullie moeten het zien en waarschijnlijk niet kunnen geloven...
help allemaal...
Justice.
SaraZena
23-03-2002, 11:27
Origineel gepost door Mohammed Justice
Estée...er moet toch een mogelijkheid zijn...alstublieft mensen...weet de moderator misschien een oplossing...moet het misschien eerst verkleind worden...hoe dan...
het is een speciaal plaatje...het is een vork met 3 euh 2 tanden...ik weet het niet...jullie moeten het zien en waarschijnlijk niet kunnen geloven...
help allemaal...
Justice.
Heb je dat plaatje opgeslagen op je computer?
Dan kan je het hier niet plaatsen, in ieder geval niet met C:\ Mijn documenten\ en zo, alleen als er een http adres bij staat.
ja...pech voor mij Sabrinat...maar ook voor de leden hier...want ze kunnen dat plaatje niet te zien krijgen...spijtig...want het is een plaatje om te hebben...
Sabrinat...ik kan het plaatje wel naar de leden via hun email opsturen...heb trouwens naar één lid al gestuurd...
Maar mijn bedoeling is...het hier te plaatsen naar aanleiding van mijn topic over illusie...
Ik heb ook hulp gevraagd aan de moderator...maar als het toch niet zou lukken...dan zal ik het via email naar de leden opsturen,die hun email adres naar mij toezenden...
Maar als hier een knappe kop tussen jullie zit met de juiste know-how...wil ik graag zijn/haar raad...
Alvast bedankt mensen...
Justice.
Brown Eyes...thank u very mush...fantastisch...heel mooi...
Hier is een mooi voorbeeld van...een perspectief die surrealistisch is bewerkt...de hersenen kunnen/willen alle onderdelen aanvaarden...maar hebben moeite met het totaal.
Heeft iemand nog plaatjes/beelden...graag hier plaatsen...ik zou nog altijd graag ook mijn simpele plaatje willen plaatsen...
Brown Eyes en de andere leden...doe jullie best om meer plaatjes te plaatsen...
Justice.
Beste Brown Eyes,...
je hebt echt je best gedaan...mijn brother/sister...als jij jou email adres naar mij toe opstuurt...stuur ik het plaatje naar jou toe...
mijn adres
mi1964@msn.com
groeten,
Justice.
Brown Eyes,...
Het lijkt er ongeveer op...mijn plaatje... maar die van mij is veel helderder en zuiverder...en de illusie komt veel beter uit...
Maar goed...dit is ook een mooi plaatje...Brown Eyes nog eens bedankt...
Justice.
EsteeLauder01
23-03-2002, 19:52
Wauw,
prachtige plaatjes Brown Eyes, echt heel mooi en de moeite waard om naar te kijken en de hersenen wat te laten werken.
Laat maar komen die plaatjes, ben heel benieuwd naar nog meer.
Groetjes.
Brown Eyes,...
Het is de vorm van deze vork...getekend met een ander perspectief...
Dank je wel...my sister...
Justice.
Dag allemaal,...
Estée...jij ook welkom...het plaatje...dat is niet gelukt...maar dankzij onze zuster Brown Eyes...met haar prachtige plaatjes , is het toch gelukt wat illusie hier te brengen...
Eigenlijk...om eerlijk te zijn is deze topic bedoelt om een opening te maken naar het functioneren van de menselijke psychie en alle aspecten daarvan...
Ik ben absoluut van overtuigd dat...wanneer men zichzelf goed bestudeert...dat hij/zij ongeloofelijk veel van zichzelf kan leren...laat staan nog van anderen...
Hoe denken jullie hierover?...
Justice.
Dank jullie wel...dat schilderij heb ik al eens gezien...de bedoeling is zoveel mogelijk personen in het schilderij terug te vinden...ik denk dat er 12 personen in totaal er terug te vinden zijn...ik heb al 9 gevonden nu...
nog meer illusie graag...
Justice.
100%...thank u,...
Zo denk ik ook over...Het is ook bewezen, dat datgene wat wij zien...is niet alleen wat onze ogen waarnemen...maar ook en vooral wat onze hersenen daaruit concluderen...onze hersenen, dat zijn onze echte ogen...de taak van de ogen is het omzetten van licht in zenuwimpulsen...en daaruit via de oogzenuw worden doorgeseind naar de hersenen...
Leila...als je meeleest...verbeter mij aub bij fouten...in ieder geval, ben ik zeer leergerig...
Justice.
100%,...bedankt voor het adres...
Je bent wiskundige...heel mooi...ik vind dat jij het goed uitlegt...in ieder geval, ik begrijp je...
wist je dat...alles wat we zien...eigenlijk optische illusie is...want de werkelijkheid...dat zit in onze hersenen en niet daarbuiten...
Met een enorm databank in onze hersenen,waarin gegevens opgeslagen zitten, (vanaf de geboorte opgedane ervaringen) deze worden door onze hersenen gescand en vergeleken met wat onze ogen zien...het is m.a.w. constant vergelijken wat onze hersenen doen...en zo vormen de hersenen de werkelijkheid...
Justice.
100%...right...je volgt heel goed...kan moeilijk anders met een rekenknobbel als jij ;-)
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.