Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ooit Verliefd Geweest Op Een Nederlander/Nederlandse?!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

al_hamka
12-01-2003, 16:38

Effe allemaal eerlijk antwoorden ok? Voor de jongen EN meisjes :) Ik was namelijk op de lagere school 2x verliefd op nederlandse jongentjes :D ** SouSou **

CLeOpaTrA01
12-01-2003, 16:43
euhmmmm....nope... trekt me nie zo...:D..

Ghatar_tangawia
12-01-2003, 16:43
allahiegfed!!! Nee...gelukkig nog nooit! Ben heel realistisch..en ben me ook bewust van de gevolgen!!!

Tijn
12-01-2003, 16:44
Origineel gepost door Ghatar_tangawia allahiegfed!!! Nee...gelukkig nog nooit! Ben heel realistisch..en ben me ook bewust van de gevolgen!!! ......die gevolgen zijn inderdaad niet te overzien :stout: :maf2:

samiratjee
12-01-2003, 16:45

nee ik ook niet, word al niet snel verliefd op marokkanen laat staaaaan op nederlanders

camiliaa
12-01-2003, 16:45
Origineel gepost door al_hamka Effe allemaal eerlijk antwoorden ok? Voor de jongen EN meisjes :) Ik was namelijk op de lagere school 2x verliefd op nederlandse jongentjes :D ** SouSou ** NOU IK OP DE MIDDELBARE SCHOOL OOK OP JONGETJES MET NADRUK OP JONGETJES!!! :confused: DON'T ASK ME WHY WANT IK SCHAAM ME ER ROT VOOR

Ghatar_tangawia
12-01-2003, 16:47
Origineel gepost door Tijn ......die gevolgen zijn inderdaad niet te overzien :stout: :maf2: zekers!! is niet discriminerend bedoelt ofzo.....maar ik bedoel ik hou het liever bij marokkaanse jongens :D

al_hamka
12-01-2003, 16:48
Hahahahah ewa ik schaam me er niet voor hoor :) Het was op de basisschool en ik zat met alleen maar Nederlandertjes op school dus het was vrij logisch dat ik op zo'n Nederlandertje uit mijn klas verliefd werd. Ik ben zelf half Nederlands dus ik snap neit waarom ik het erg zou vinden :) ** SouSou **

Tijn
12-01-2003, 16:49
Origineel gepost door Ghatar_tangawia zekers!! is niet discriminerend bedoelt ofzo.....maar ik bedoel ik hou het liever bij marokkaanse jongens :D ....maar je weet toch dat het gras aan de overkant altijd groener is :D

Liloesh
12-01-2003, 16:49
Origineel gepost door samiratjee nee ik ook niet, word al niet snel verliefd op marokkanen laat staaaaan op nederlanders :lol: zo moet het meid...ik ben ook zo iemand , ik zie me ook niet verliefd worden op een belg.

Rihem
12-01-2003, 16:50
Nee paleaseee, give me a break.. Alleen die gedachten hierover al..

RaZer
12-01-2003, 16:51
en wat verstaan jullie allemaal onder verliefd zijn? Is het het zelfde als verliefd zijn op iemand op het forum ofzo? Ja ik reageer niet echt op het forum maar ik zou gewoon graag willen weten wat mensen vertaan onder verliefd zijn. Kom het hier zo vaak tegen en zou nou wel willen weten wat jullie ermee bedoelen.

Rihem
Flour toch niet Raoel uit Utrecht..

Tijn
Origineel gepost door BaByCaKe Ik ook niet...! ik val niet op hollanders...! ze kunnen wel aardig zijn ensjow.. maar een relatie zou ik niet met ze willen... Hey Bambix ;) , ik lees hetvolgende in je profiel: "Ik ben half indonesisch gemixt en half german.. maar door omstandigheden ben ik wel een beetje vermarokaanst!!"..........Wat zijn die omstandigheden, te veel couscous gegeten? :D

SakinaS
12-01-2003, 16:53

Ondanks ik half Nederlands half Indonesisch ben, heb ik het nog nooit in mn hoofd gehaald om op een Nederlandse jongen.... :verliefd: worden. Vind dat een Nederlandse jongens niets aantrekkelijks hebben. -xxx-

Pagina's : [1] 2 3 4 5