Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mastruberen arabische vrouwen ook.

Pagina's : [1] 2

LZN
21-11-2004, 02:01

Vraag me af of arabische vrouwen mastruberen en of dat ook mag van het geloof!.

.Aicha.
21-11-2004, 02:10
Masturberen is haraam(dus niet toegestaan)!

appelsap
21-11-2004, 02:12
Vraag me af of arabische vrouwen mastruberen en of dat ook mag van het geloof! is zelfmoord toegestaan in jou geloof?

.Aicha.
21-11-2004, 02:15
Vrijen mag zeker, maar alleen met je echtgenoot/echtgenote(zoals je ziet, binnen het huwelijk)...Dus ook niet met JEZELF!!! snap je:)?

appelsap
21-11-2004, 02:15

de vraag was bedoeld voor arabische vrouwen ik ben een omgebouwde..dus ik tel niet mee? :rolleyes:

.Aicha.
21-11-2004, 02:26
De kunst is juist om je fantasien in bedwang te houden!!:):) En SABR(geduld) tot de huwelijksnacht!

wardasoussia
21-11-2004, 13:22
ik begrijp niet waarom het haraam zou zijn hoor,en waneer je zou kijken naar masturbatie en zina dus overspel kun je beter hebben dat iemand met zich zelf gaat spelen dan dat hij over spel gaat plegen,en dat geld ook voor vrouwen die b.v nog jong zijn en nog niet getrouwd zijn...waarom zouden zij niet mogen masturberen? het is heel natuurlijk....iets wat heel intiem is en alleen voor jezelf bedoeld.En waneer je trouwd dan is de behoefte er niet meer om dit te doen,omdat je dan een partner hebt.en mocht het al zo zijn dat je er behoefte aan hebt dan doe je het samen.... nee ik zie niet in waarom vrouwen dit niet zouden mogen doen..

justice21
21-11-2004, 14:12
sommige mensen zijn zo ontzettend dom!!! mensen zijn mensen of ze nou nederlands arabisch berbers of wat zijn.. ook hebben alle mensen sexueele gevoelens !! daar kunnen we over disscuseren wat we willen het blijft gewoon een feit.. wat een ned doet doet een arabische vrouw ook. alleen wordt daar niet openlijk over gesproken omdat er een taboe op rust. het is net als homos die heb je over de hele wereld!! er zijn net zoveel arabische homos als nederlandse alleen wordt daar niet openlijk over gesproken. dit geldt voor mastubatie net zo!!!

yassmina27
21-11-2004, 14:49
Vraag me af of arabische vrouwen mastruberen en of dat ook mag van het geloof! En mastrubeer jij.

1MMM5
21-11-2004, 14:50
Of het mag? Niet alle Arabische vrouwen zijn gelovig

Simran
21-11-2004, 18:38
dat is best moeilijk , sommige houden het niet eens een maand uit en heb vaak meegemaakt dat vryen al heel snel begint terwijl de meeste toch fanatiek moslim zijn hoe kan dat toch........zijn ze dan toch stiekem opgewonden? Opgewonden mogen ze wel zijn. Maar je springt nu van de hak op de tak, je vraag ging toch over masturberen??????

TandjesFee
21-11-2004, 18:54
Net als alle andere vrouwen hebben Arabische vrouwen ook behoefte aan ..... Nu zal niet iedere arabische vrouw dit doen, maar in andere culturen doen ook nie alle vrouwen aan zelfbevrediging.. Dus ik denk dat t ligt aan wat voor type vrouw je bent....Sommige vrouwen hebben nou eenmaal een hogere behoefte gehalte dan de andere!... Groetjes.....

Oujdia_LayD
21-11-2004, 19:09
ik heb gehoord dat het harram is .......... maar wat nou als een vrouw nooit getrouwd is en best al oud is :S

tonk
21-11-2004, 19:24
Vrijen mag zeker, maar alleen met je echtgenoot/echtgenote(zoals je ziet, binnen het huwelijk)...Dus ook niet met JEZELF!!! snap je:)? En als je nu masturbeert als onderdeel van de vrijpartij met je echtgenoot/note?

tonk
21-11-2004, 19:25

Waarom wordt deze vraag eigenlijk speciaal gesteld over vrouwen? Ligt masturbatie anders bij vrouwen dan bij mannen?

Pagina's : [1] 2