Bekijk originele versie : De Islam zal zegevieren!!!!!
salaam o'aleikom broeders en zusters,
Ik voel me zo gelukkig ik nu de waarheid onder ogen heb gezien en hoop dat anderen inshallah dat ook meemaken!!(die het nog niet hebben meegemaakt)
De Islam is de uitweg voor ieder probleem dat hier op aarde is en het enige wat wij hoeven te doen is god vragen om ons bij te staan en ons te helpen en ook door veel doe'aa te doen voor diegenen die het (nog) niet inzien.
Broeders en zusters..... geloof me, er is niets beter dan de islam. Wat de moslim broeders en zusters vandaag de dag doen hebben de joden en de ongelovigen nooit verwacht. Hun plan om de islam uit te roeien is een ware puzzel geworden!! Zo dicht bij huis hebben ze het nooit gedacht, maar allah kan alles, de onverwachtste dingen zullen hun treffen en zullen hun op andere gedachten brengen.
Alsjeblieft broeders en zusters.......doe zoveel mogelijk aan je godsdienst en trek je niets aan van wat de ongelovigen bezitten, dat is allemaal tijdelijk en onze geloof is voor altijd. Allahoe Akbar!!!!!!
Ik ben een jongeman van 23 en als iemand iets wil weten over de islam of wat dan ook, neem contakt op en ik hoop je verder te helpen ook al denk je dat je probleem niet op te lossen is. wa salaam o'aleikom!!!.
maghrebia17
12-01-2003, 16:49
wa alaikoem salaam,
Heel fijn om dit te lezen.:)Verdiep me de laatste tijd ook steeds meer in de islaam(elhamdoelilaah).En ook ik ben blij dat ik een moslima ben(elhamdoelilaah) en ik hoop dat ik mijn imaan nog veel meer zal kunnen versterken(inschaallah).Inderdaad de islaam is de waarheid en de oplossing voor allerlei zaken.Het is het licht wat velen nog niet in zien helaas.Elgair inschaallah.
wasalaam maghrebia.
Ik vind die vlag niet echt mooi. Zo zwart!
Maar wat ik vragen wou: wat staat erop?
Origineel gepost door Yahya
Je hoeft hem ook niet mooi te vinden.
Er staat la illaha illa Allah mohamadan rasulullah
En wat betekent dat??? :confused:
Iemand anders die het weet en die het wel wil zeggen?
aSunnyFriend
12-01-2003, 20:56
EGYPTISCHE VLAG MIST
Hart4Islam
12-01-2003, 21:05
Origineel gepost door Ajoub
salaam o'aleikom broeders en zusters,
Ik voel me zo gelukkig ik nu de waarheid onder ogen heb gezien en hoop dat anderen inshallah dat ook meemaken!!(die het nog niet hebben meegemaakt)
De Islam is de uitweg voor ieder probleem dat hier op aarde is en het enige wat wij hoeven te doen is god vragen om ons bij te staan en ons te helpen en ook door veel doe'aa te doen voor diegenen die het (nog) niet inzien.
Broeders en zusters..... geloof me, er is niets beter dan de islam. Wat de moslim broeders en zusters vandaag de dag doen hebben de joden en de ongelovigen nooit verwacht. Hun plan om de islam uit te roeien is een ware puzzel geworden!! Zo dicht bij huis hebben ze het nooit gedacht, maar allah kan alles, de onverwachtste dingen zullen hun treffen en zullen hun op andere gedachten brengen.
Alsjeblieft broeders en zusters.......doe zoveel mogelijk aan je godsdienst en trek je niets aan van wat de ongelovigen bezitten, dat is allemaal tijdelijk en onze geloof is voor altijd. Allahoe Akbar!!!!!!
Ik ben een jongeman van 23 en als iemand iets wil weten over de islam of wat dan ook, neem contakt op en ik hoop je verder te helpen ook al denk je dat je probleem niet op te lossen is. wa salaam o'aleikom!!!
ow masha allah 3llik moet er telkens van huilen als ik lees of hoor dat een broeder of een zuster zich heeftr bekeerdt tot de islam en eindelijk wakker is geworden, en zich niet laat afdwalen doro de koffaars.. elhamdolilah allah i sahlek ins allah
moge allah sw je belonen
Dat zeiden ze 1400 jaar geleden ook al. maar uitkomen doet het niet
Origineel gepost door tonk
En wat betekent dat??? :confused:
- La Illaha Illa Allah Mohamed Rasoelalah -
Dit betekend "er is geen God dan God en Mohamed is de boodschapper, de profeet"
Wanneer een man of vrouw besluit zijn/haar vertrouwen op God te stellen en daarmee zijn/haar geloof in de God bevestigt reciteert die persoon bovenstaande! Die persoon is daarmee wederom moslim (we geloven dat een mens bij geboorte moslim is).
Origineel gepost door HeyoanXP
Die vlag is net als een westerse zwarte piratenvlag ,maar dan op z'n Arabisch ,hoe kom je erbij op? :D Heel goed hoor Yayha, nu weten we wie de slechterikken zijn.
De Kkoran biedt trouwens geen oplossing voor alle problemen hoor, want het kan zich NOOIT aanpassen aan de nieuwste ontwikkelingen, daarom loopt het boek net zo achter als de tijd waarin het gemaakt is, namelijk 200 jaar na de geboorte van Christus. Dingen zoals Euthanasie,homohuwelijk ,ruimtereizen zijn nog nooit besproken in de Koran. Mogen Islamieten nou wel of niet in een spaceshuttle gelanceert worden volgens mij is dat Haraam? :rolleyes: Wat denk jij Yayha? :D Want in de ruimte is de shatan meer krachtiger want het is daar altijd nacht. :giechel:
Goh Heyoan ik wist niet dat er 2000 jaar geleden in het christendom en weet-ik-veel-hoeveel jaar geleden (boeit mij ook niet zoveel) in het jodendom ook zaken werden besproken als euthanasie, homohuwelijk, ruimtereizen. Maar het klopt wel wat je zegt Heyoan, want ik kan me nog goed herinneren dat wij tijdens geschiedenisles hadden geleerd dat er in Nederland en de rest van de westerse wereld 200 na christus al dingen bij wet waren geregeld voor euthanasie, het homohuwelijk en ruimtereizen. Dat zie je bijvoorbeeld ook terug op die beroemde fresco's van de 16e eeuwse kunstenaar Michaelangelo; twee getrouwde homo's die via een spaceschutle op de maan zijn aangekomen, om daar vervolgens samen euthanasie te plegen. Wat liep de westerse wereld op die zaken toen nog voor zeg.
Helaas is dat nu niet meer het geval, en is er sprake van achteruitgang. In bijna alle westerse landen zijn zaken zoals euthanasie en het homohuwelijk nog steeds niet geregeld en zelfs taboe (over intolerantie en bekrompenheid gesproken). Waar blijf toch die goeie ouwe tijd...zucht..... :hihi:
Origineel gepost door an3sdej
Dat zeiden ze 1400 jaar geleden ook al. maar uitkomen doet het niet
Nou Andries vergis je niet, want er is al meerdere keren gepubliceerd dat wanneer de huidige trend zich voortzet, de Islam in ieder geval het grootste geloof in Europa is.
(goh wat zul jij het dan druk hebben met het posten van 'hypocriete' berichtjes op Islamitische forae zeg :hihi: )
ferozkalloe34
13-01-2003, 03:33
la ilaha iel lal laah mohammedoer rasoelloellah
ofwel er is geen god dan allah en mohammed is zijn bijzondere boodschapper.
maar er zit er meer achter de eerste deel telt 12 lettergrepen en de 2e deel ook en beide delen tellen geen lettergrepen met een punt.
het woord allah wordt geschreven met 4 lettergrepen en het naam mohammed ook .
en als je bij het woord allah kijk dan als je de eerste letter weg laat dan hou je enkel laam laam en ha over waarvan je liellahi maakt zoals het voorkomt in de heilige koran liellahi moelkoes samawati wal ard.
d.w.z.aan allah behoort de heerschappij van de hemelen en de aarde,nemen we nu ook de 2e woord laam weg dan hou je laam en ha over waarvan je maakt lahoe,en zoals het in de koran voorkomt lahoe moelkoes samawati wal ard welk betekent aan hem behort de koningschap van de hemelen en aarde.
leg je nu ook het 3e woord laam weg dan blijft enkel ha over waarvan je hoe maakt welk betekent hij welk slaat op allahen met hoe beginnen de woorden hoewal awwalo en hoewal achiero en hoewal zahiero en hoewal batieno d.w.z hij is de eerste ,hij is de laaste,hij is de openlijke,hij is de verborgene
welk slaat op allah maar ook op onze profeet die het eerst is gemaakt en als laatst kwam hij verborgen was maar openlijk alles doorgaf.
de naam allah kent 1 woord verdubbeling en de naam mohammed eveneens .
bij allah is het laam en bij mohammed is het miem
en laat je bij mohammed de eerste letter weg dan heb je hmd waarvan je maakt hamd welk betekent lof en waarmee de koran wordt geopenbaard ,alhamdoe liellahie rabbiel alemien het voorvoegsel al is een lidwoord.laat je nu de 2e letter h weg dan heb je m en d waarvan je maakt mad welk betekent uitgestrekt en altijd en dit slaat op een eigenschap van allah ,allah is eeuwig en zal altijd eeuwig zijn ,over de gehele aarde strekt zijn licht uit.
blijft er nu d over
volgens een abjed systeem komen de letters met een getal overeen zoals de met een 4 de h met 5 de a met 1 .
dan heb je de eerste letter van allah met de laaste letter van mohammed is 1 plus 4 is 5
en heb je de laaste letter van allah dan is dat eveneens 5
tja het is wel een tel sommetje maar het klopt wel en heeft en voortreffelijke en wonderbaarlijke link,gewoonweg briljant
de eerste in schepping en als laaste in komst
he waar zijn de vlaggen van Afghanistan,Pakistan, Indonesie,Maleisie en andere Islamitische landen gebleven of tellen zij niet.
Idonesie is het grootste moslim als jij het nog niet weet Yahya
Dat betekent "ALLAH (SWT) IS DE ENIGE ALLEMACHTIGE GOD EN MOHAMMED IS ZIJN PROFEET.
Origineel gepost door Rajaa21
- La Illaha Illa Allah Mohamed Rasoelalah -
Dit betekend "er is geen God dan God en Mohamed is de boodschapper, de profeet"
Wanneer een man of vrouw besluit zijn/haar vertrouwen op God te stellen en daarmee zijn/haar geloof in de God bevestigt reciteert die persoon bovenstaande! Die persoon is daarmee wederom moslim (we geloven dat een mens bij geboorte moslim is).
Dank je!
Ik weet niet of dat nou wel zo aardig is voor de niet-moslims in die landen om dat op de vlag te zetten.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.