Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Deense prijs voor Ayaan

an3sdej
21-11-2004, 00:29

:ego: Deense prijs voor Hirsi Ali :ego: KOPENHAGEN - De liberale partij van de Deense premier Rasmussen heeft zaterdag haar Vrijheidsprijs uitgereikt aan de Nederlandse politica Ayaan Hirsi Ali. Het VVD-Kamerlid, dat om veiligheidsredenen ondergedoken zit, was daarbij niet zelf aanwezig. Haar partijgenoot Hans van Baalen nam de prijs in haar plaats in ontvangst tijdens het partijcongres van de Deense liberalen in Herning. De Deense liberalen spraken hun afkeuring uit tegen extremisme en fanatisme en herinnerden eraan dat de vrijheid van meningsuiting een "absolute voorwaarde" is voor democratie. Goed hè, leve Ayaan.

an3sdej
21-11-2004, 00:41
Beter klitloos dan hersenloos Najib. Je bent alleen maar jaloers dat zij en niet jij het zo gemaakt hebt. Dat jij in de onderste regionen zult verblijven van onzer maatschappij.

an3sdej
21-11-2004, 00:47
Nog korte tijd en we zullen haar weer aanschouwen, en mogen genieten van haar heldere uitspraken.

Najib26
21-11-2004, 01:03
Beter klitloos dan hersenloos Najib. Je bent alleen maar jaloers dat zij en niet jij het zo gemaakt hebt. Dat jij in de onderste regionen zult verblijven van onzer maatschappij. Iedereen kan in Nederland makkelijk opklimmen. Gewoon moslims beledigen, vernederen, leugens over ze vertellen, de koran vervalsen. En je wordt overladen met prijzen. Benieuwd wat voor prijzen die Somalische krijgt als ze hetzelfde over joden zou zeggen. Ik schat in: een enkeltje Somalië :hihi:

Mr_innocent
21-11-2004, 01:08

Het zou me niet verwonderen als ze dalijk nog een nobelprijs krijgt.......alsjeblieft!!!!!!!!!!!

Rachid_Breda
21-11-2004, 01:15
Mischien ook wel gelijk een slim idee van haar om naar Denemarken te verhuizen ;)

Thawrah
21-11-2004, 01:21
Zolang de klitloze maar in haar holletje blijft uit angst dan mag ze van mij zelfs een bokaal voor 'de grootste vrouw allertijden' krijgen :hihi: Najib Waarom zo respectloos? Het tonen van respect tegenover je tegenstander zegt meer over jezelf. Zelfs als de ander het respect volgens jou niet verdient, seert het een mens dat hij op een eerbiedige wijze over een ander spreekt. Wat heeft dit klitloze er mee te maken? Ben je zelf ook klitloze, neem ik aan, althans ook besnijden, en ben je daarom minderwaardig? Ik begin te denken dat de mannen op deze site inderdaad erg jaloers zijn dat een vrouw het gemaakt heeft en niet zij zelf. Speelt misschien haar kleur ook een rol voor jullie? Ik bedoel, als het een Marokkaanse, blanke vrouw was, zouden jullie minder vijandig over haar spreken?

salimma19
21-11-2004, 01:49
Iedereen kan in Nederland makkelijk opklimmen. Gewoon moslims beledigen, vernederen, leugens over ze vertellen, de koran vervalsen. En je wordt overladen met prijzen. Benieuwd wat voor prijzen die Somalische krijgt als ze hetzelfde over joden zou zeggen. Ik schat in: een enkeltje Somalië :hihi: soeb7anAllah.......je haalt de woorden uit mijn mond. Ik snap niet hoe mensen kunnen ze zeggen dat ayaan heel wat heeft bereikt (in positieve zin). Ik zou pas voor haar juichen als ze nou eens ECHT vrouwen hielp in plaats van onzin uit kramen over moslims. Maar ja, als ze daarmee zou stoppen *******t de VVD haar er toch uit, want dat is de enige reden dat zij gezellig mee mag doen met dat partijtje. Als zij moslima's echt wilde helpen, waarom haten ze haar dan zo erg? Dan doet ze toch iets verkeerd.

salimma19
21-11-2004, 01:51
Waarom zo respectloos? Het tonen van respect tegenover je tegenstander zegt meer over jezelf. Zelfs als de ander het respect volgens jou niet verdient, seert het een mens dat hij op een eerbiedige wijze over een ander spreekt. Wat heeft dit klitloze er mee te maken? Ben je zelf ook klitloze, neem ik aan, althans ook besnijden, en ben je daarom minderwaardig? Ik begin te denken dat de mannen op deze site inderdaad erg jaloers zijn dat een vrouw het gemaakt heeft en niet zij zelf. Speelt misschien haar kleur ook een rol voor jullie? Ik bedoel, als het een Marokkaanse, blanke vrouw was, zouden jullie minder vijandig over haar spreken? Zolang ze haar bek niet houdt over Allah swt en onze profeet (vzmh) zullen we haar altijd haten. Ze wil 'onderdrukte' moslimvrouwen helpen........dan moet je hun profeet geen pervers noemen naturlijk, want dat werkt averechts. Als je dat niet in kan zien moet je wel oliedom zijn.