Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben al bijna zes jaar niet in Marokko geweest

BeauMO25
12-01-2003, 14:28

het is alweer 6 jaar geleden dat ik niet in marokko ben geweest ik heb altijd een dubbel gevoel over marokko, als ik daar ben voel ik me niet echt op mijn gemak......... ik vind ook dat het schandalig is hoe sommige Europese marokkanen zich gedragen als ze daar zijn............

Juf_Nora
12-01-2003, 14:29
ewa niks aan te doen

Tijn
12-01-2003, 14:34
Origineel gepost door Just_Nora ewa niks aan te doen ....das een beetje gemakkelijk, echt niks? ;) (bedoel `t niet persoonlijk, maar het argument "is niets aan te doen" of "dat is nou eenmaal" zo kom ik hier wel verdacht vaak tegen)

Rihem
12-01-2003, 14:37
Jeetje mina, 6 jaar hoe heb je dat volgehouden ??? ik ben afgelopen zomer niet geweest en dat vind ik al erg genoeg en jij 6 jaar... bazz.. Maar ja, en je vindt het erg hoe sommige zich daar gedragen en dan praat jij over 6 jaar terug.. Je zult wel schrikken als je daar nu naartoe gaat er is zoveel veranderd in die 6 jaaar..

Rihem
12-01-2003, 14:43

De fransen die ergeren zich ook aan ons!!

Lady_Cazawia
12-01-2003, 14:43
ik ben ook al 6 jaar niet meer geweest:rolleyes: wat een schande vind ik dat zelf maar jaaa dit jaar ga ik weer eens uiteindelijk verheug me er echt op :D

RaZer
12-01-2003, 14:49
Origineel gepost door SowFunny hoezo?ik wil ze niet allemaal over 1 kam scheren maar sommigen kleden zich echt slecht slecht slecht voor hun ouders lopen ze daar in mini shortjes en heel korte topjes waarvan hun boemboem er bijna uitglipt echt eikes ja klopt.. n nederlandse meisjes heb ik dat nooit zien.. tenminste niet voor hun ouders :rolleyes:

RaZer
12-01-2003, 14:55
Origineel gepost door SowFunny ja is inderdaad zo zegt een meid uit belgie :p Dat verklaart je slimme eerste reactie... nee dan heeft het geen om er wat van te zeggen...

angellover
12-01-2003, 15:10
Ja maar eerlijk waar, ik kom uit Nador en daar valt het nog reuze mee vergeleken bij de andere grote steden.. Maar ik ken ook wat meiden daaar dia van hier komen en die schamen zich ook niet, lopen er ook uitdagend bij.. Ik zeg niet dat iedereen zo is, maar je hebt ze echt overal.... Maar dat moeten ze zelf weten ik bedoel zulke personen worden daar echt niet gerespecteerd...

ChebaB
12-01-2003, 15:13
Origineel gepost door BeauMO25 het is alweer 6 jaar geleden dat ik niet in marokko ben geweest ik heb altijd een dubbel gevoel over marokko, als ik daar ben voel ik me niet echt op mijn gemak......... ik vind ook dat het schandalig is hoe sommige Europese marokkanen zich gedragen als ze daar zijn............ Ik ben ook al bijna 6 jaar niet geweest. Ik ben in totaal maar 2 keer naar Marokko geweest. Ik herinner me er dus niet veel van... Maar ja, dit jaar beter hoop ik, inshallah... xxx :zwaai:

Marocca
13-01-2003, 00:04
Origineel gepost door BeauMO25 het is alweer 6 jaar geleden dat ik niet in marokko ben geweest ik heb altijd een dubbel gevoel over marokko, als ik daar ben voel ik me niet echt op mijn gemak......... ik vind ook dat het schandalig is hoe sommige Europese marokkanen zich gedragen als ze daar zijn............ :eek: 6 jaar???????