Bekijk volle/desktop versie : Goedkope decoratie bruiloft



08-02-2012, 15:17
Ik ben opzoek naar goedkope decoratie! mag niet meer dan 20 euro per tafel zijn.

08-02-2012, 15:38


Rose wedding!!

Voor meer info kun je mij pm'en

08-02-2012, 15:45
Deluxe Decoration http://deluxe-deco.hyves.nl/ is goed en hebben ook 20,- per tafel maar hebben max. tot 15 tafels en jij hebt er meer up voor jou

08-02-2012, 16:22
bab noujoum decoratie
20 euro per tafel dit is inclusief mes en vork, 2 borden per persoon, jusglazen, karaf voor water en jus, notenschaaltjes en kleine witte tagine's als decoratie ( zie foto)

wij beschikken over 10 verschillende kleuren/thema's



08-02-2012, 17:33


rose-wedding,
zij heeft super mooie deco en is ook heel erg betaalbaar!

08-02-2012, 18:10

Citaat door GroupeDiamond:
Rose wedding!!

Voor meer info kun je mij pm'en
Haai kan je mij info pmen?

08-02-2012, 18:58
Salaam meiden,

Wij van rose wedding hanteren momenteel voor de maand februari een tarief a 15,- per tafel.
Vanaf 01 maart hanteren wij weer een tarief a 18,- per tafel.

- Diverse kleuren
- Diverse Midden stukken.
- Wensen bespreekbaar!!

Pm of mail mij gerust naar rose.decoratie@gmail.com.


mvg

08-02-2012, 20:48
Wij van decoratie elAmen maken uw feestdag compleet! Ben je opzoek naar decoratie dat niet alleen uniek is maar ook nog eens betaalbaar dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij willen ervoor zorgen dat je de mooiste dag hebt in je leven. De mooiste dag heb je wanneer je alles goed geregeld hebt en het nog naar je eigen smaak is ook. Wij van decoratie elAmen willen een deel van je zorgen wegnemen. Wij bieden zeer mooie decoraties aan in verschillende kleuren- en prijscatogorieën. Tevens bieden wij aan een ontvangstafel en bruidstaarttafel in de thema van de zaaldecoratie. Wil je meer informatie/foto's of wil je weten welke kleuren we allemaal bieden, neem dan contact met ons op of stuur ons een pm.

Wij hopen dat wij een steentje kunnen bijdragen aan de mooiste dag van je leven! Allah y kamel belgeer inshallah!
Groet,
El Amen
06-84070434
06-24297892
http://secure.smilebox.com/ecom/openTheBox?sendevent=4d6a637a4d6a63314f54513d0d0a& sb=1










Maar....


Gaat u binnenkort trouwen of heeft u een ander feestje en heeft u een bepaald budget voor uw feesten dan bent u bij ons aan het goede adres.
Wij verzorgen een compleet aanbod Marokkaanse catering voor allerlei soorten feesten en verzorgen wij evenementen overal in Nederland. U kunt bij ons terecht voor decoratie, bediening en catering. Onze diensten zijn uitstekend en van hoge kwaliteit. Wij zijn volledig toegewijd aan het leveren van topkwaliteit voor een laag budget. Niet iedereen heeft het even breed, gezien de economie waar we nu in leven en waarbij alles erg duur is tegenwoordig is het fijn om met weinig geld ook goed kwaliteit te krijgen. We verzekeren u dat wij de goedkoopste zijn met de beste kwaliteit, alles wordt geleverd in voldoende hoeveelheden. Lekker eten en drinken is erg belangrijk op een feest, daarom werken wij met erkende kokkinnen. Onze mensen werken met veel liefde!
Dus heeft u iets te vieren, dan bent u bij ons verzekerd van een uitstekende service. El Amen Catering biedt u erg flexibele oplossingen voor uw huwelijk, uiteraard bent u vrij om zelf te kiezen welke diensten u van ons neemt. Dit betekent dat u ook alleen een aantal diensten van ons afneemt en vrij bent in uw keuzes. El Amen catering heeft een uitgebreide keuken met traditionele, oosterse of originele gerechten. Wij streven er naar om onder andere een gezellige, feestelijke sfeer te scheppen, en dragen graag bij aan het slagen van uw feest.

09-02-2012, 08:44
Dank jullie wel!!!

09-02-2012, 10:50
Ik ben ook op zoek
Ziet er goed uit allemaal

09-02-2012, 12:56
Decoratie Layla

06-14811578

decoratielayla@hotmail.com

25 euro per complete tafel (op basis van decoreren)
17,50 euro per complete tafel (op basis van verhuur)

10-02-2012, 12:37
Wedding-deco