Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe duur is Khalid Bennani?

Pagina's : [1] 2

Classy.Lady
20-11-2004, 20:38

Weet iemand hoeveel Khalid Bennani kost in Marokko? En ook hoeveel andere bekende artiesten kosten?

miss_burberry
20-11-2004, 20:46
Denk zo rond de 1500 a 2000 euro.. En el asri is wel zo rond die prijs, maar het hangt er ook vanaf in welke stad.. Hoe meer ze moeten reizen, hoe duurder.. En de meeste beknde zangers zullen ook wel rond die prijs zijn.. Of iets duurder.. :)

jamila10
20-11-2004, 20:46
hallo sadirl waar kom je vandaan uit marokko. ik heb hem ook gedaan met mijn trouw akte en toen was hij 1200 euro maar wel een top avond gehad en hier had ik abdelah rabati iets minder niet als in marokko maar wel heel erg leuk en gezellig hij wil wel voorschot hebben en steeds als de bruiloft dichter bij komt moet je meer borg geven snapje. ik hoop dat je er wat aan hebt. groetjes jamila

Classy.Lady
20-11-2004, 20:50
Meiden thanx voor jullie reacties! Zijn overigens de minder bekende bands in Marokko ook zo duur?

miss_burberry
20-11-2004, 20:54

Meiden thanx voor jullie reacties! Zijn overigens de minder bekende bands in Marokko ook zo duur? Nee joh, een goede onbekende band zal zo tussen de 500 en 700 euro zijn.. Maar je hebt natuurlijk ook goedkoper, zelfs van 200 euro :hihi: Dat is het leuke van marokko.. Er is voor ieders budget wat.. :) Maar het kan ook per stad verschillen.. In een kleine stad zullen de bands niet zo duur zijn als in grote steden bijvoorbeeld..

Classy.Lady
20-11-2004, 20:55
Als ze net zo goed zijn zou er weinig verschil zijn, behalve in de prijs dan, toch? :D

miss_burberry
20-11-2004, 21:01
Als ze net zo goed zijn zou er weinig verschil zijn, behalve in de prijs dan, toch? :D Een goedkopere band betekent niet gelijk dat ie slecht is joh.. Alleen vaak zie je wat verschillen bij de wat duurdere of bekende bands bijv. dat ze allemaal netjes gekleed zijn in hetzelfde kostuum, meerdere bandleden, dus meerdere instrumenten, en beter geluidsapparatuur.. etc.. Maar als je het weer zo bekijkt; voor de prijs dat je een amateur band hier in NL haalt, haal je khalid bennani in marokko :D :banana:

Classy.Lady
20-11-2004, 21:04
Een goedkopere band betekent niet gelijk dat ie slecht is joh.. Alleen vaak zie je wat verschillen bij de wat duurdere of bekende bands bijv. dat ze allemaal netjes gekleed zijn in hetzelfde kostuum, meerdere bandleden, dus meerdere instrumenten, en beter geluidsapparatuur.. etc.. Maar als je het weer zo bekijkt; voor de prijs dat je een amateur band hier in NL haalt, haal je khalid bennani in marokko :D :banana: Ik moet je zeggen dat je eerste en laatste zinnen me erg aanspreken..:hihi:

miss_burberry
20-11-2004, 21:06
Ik moet je zeggen dat je eerste en laatste zinnen me erg aanspreken..:hihi: Ja tog.. :D Ik heb weleens bands van 200 euro gezien in marokko.. En eerlijk gezegd klonk het niet echt slecht ofzo.. :banana: Maar ik geef me trouwfeest inscha'allah in marokko.. En ga liever voor de bekende band :D waar ga jij het vieren?

Classy.Lady
20-11-2004, 21:11
Ja tog.. :D Ik heb weleens bands van 200 euro gezien in marokko.. En eerlijk gezegd klonk het niet echt slecht ofzo.. :banana: Maar ik geef me trouwfeest inscha'allah in marokko.. En ga liever voor de bekende band :D waar ga jij het vieren? Inderdaad, ik ook! Ik ga het insha'Allah ook in Marokko vieren! :boogie:

miss_burberry
20-11-2004, 21:20
Inderdaad, ik ook! Ik ga het insha'Allah ook in Marokko vieren! :boogie: Waar in marokko? :D

minous21
20-11-2004, 23:47
Ik zit ook te twijfelen tussen El Asri en Bennani..... Aangezien Bennani ook Taza komt wil mijn de helft van mijn familie dat we hem nemen.... maar ik moet nog een keuze maken.... De prijs van Bennani is in Taza/ Fes 1000 euro..... El Asri kost ons ook 1000 euro..... Liefs Minousje

Mroewna17
21-11-2004, 20:06
K heb een vraagje heeft iemand telefoonnummer van khalid bennani voor me? liefs maryam

Mouny
21-11-2004, 20:42
Wat n vuile hond.. hij heeft me vriendin 3500euro afgetroggeld afgelopen zomer

miss_burberry
21-11-2004, 20:54

Wat n vuile hond.. hij heeft me vriendin 3500euro afgetroggeld afgelopen zomer :eek: Oh wat duur!! In welke stad was het feest? En had ze gezegd dat ze uit NL komt? :D

Pagina's : [1] 2