Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Imams Trekken Aan De Bel Over Radicalen Jongeren

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

lodewijck
20-11-2004, 18:43

Ik wist niet wat ik zojuist op het journaal van 18.00 uur hoorde. Imams trekken aan de bel. Zij maken zich zorgen omtrent radicalen jongeren. (zitten ook op deze site) Ben nu benieuwd wat men in Den Haag gaat ondernemen. Zag trouwens ook dat Rita Verdonk een Imam een hand wilde geven. Deze weigerde.??? Zij reageerde met: Welnu genoeg stof om over te praten. Een wijf naar mijn hart. Wat moet er nu met die radicalen jongeren gebeuren. Ik weet het wel om veel erger te voorkomen in dit land. Nederlanderschap ontnemen en uitzetten

Dutchman
20-11-2004, 18:47
Erg brutaal van die imam, dat toont al aan hoe respectloos die is. Hopelijk zetten ze hem er vanavond nog uit.

knorrepotje
20-11-2004, 18:48
wa een maf verhaal?!?! dat er hier fundi's zitten is iedereen wel bekend, maar dat imams zich daar druk om maken, moeten die niet homo's van een dak gooien ofzo. In plaats van zich druk maken over godsdienstfanaten, daar zijn ze toch voor.

ghiezzoe
20-11-2004, 18:49
Grappig, ik roep al dagen lang dat Imaams in Nederland in overleg moeten gaan (over verschillende zaken).. word mijn bericht telkens verwijderd.. Nu is de eerset stap al gezet Alhamdoelilla... Verder uitzetten etc... DAAR LOS JE HELEMAAL NIETS MEE OP!!! de ideen blijven nml en je geeft ze een voedingsbodem en het idee dat ze bestreden worden en tegengewerkt.. Worden ze alleen maar radicaler van.. NEE! er moet dat soort mensen worden uitgelegd WAAROM (ONDERBOUWD MET BEWIJZEN) hun kijk op de Islam niet klopt.. DAARVOOR MOETEN IMAAMS IN NEDERLAND GAAN SAMENWERKEN!!!

ghiezzoe
20-11-2004, 18:51

Erg brutaal van die imam, dat toont al aan hoe respectloos die is. Hopelijk zetten ze hem er vanavond nog uit. en van Verdonk getuigt het van een domme 9onvoorbereide) KOLONIALE mentaliteit...De Profeet vzmh raakte vrouwen (anders dan de zijne) NOOIT AAN!!! Als mevr Verdonk een goede minister was geweest had ZE ZICH VERDIEPT IN DE GEBRUIKEN dan was ze nu ook niet gekwetst

lodewijck
20-11-2004, 18:54
Grappig, ik roep al dagen lang dat Imaams in Nederland in overleg moeten gaan (over verschillende zaken).. word mijn bericht telkens verwijderd.. Nu is de eerset stap al gezet Alhamdoelilla... Verder uitzetten etc... DAAR LOS JE HELEMAAL NIETS MEE OP!!! de ideen blijven nml en je geeft ze een voedingsbodem en het idee dat ze bestreden worden en tegengewerkt.. Worden ze alleen maar radicaler van.. NEE! er moet dat soort mensen worden uitgelegd WAAROM (ONDERBOUWD MET BEWIJZEN) hun kijk op de Islam niet klopt.. DAARVOOR MOETEN IMAAMS IN NEDERLAND GAAN SAMENWERKEN!!! Ja dat onderbouwen zou bij jou en mij nog wel luken doch niet meer bij dit soort idioten. Om jou en vele andere goede Marokkanen moeten deze lieden keihard worden aangepakt. Dus niet aanpassen en indimmen dan wegwezen.

SambalBij
Ik weet het wel om veel erger te voorkomen in dit land. Nederlanderschap ontnemen en uitzetten helemaal voor, ook skinheads en witte-poep figuren. die moeten er dan ook uit. maar ja. als iemand in nederland geboren is? waar moet die dan heen? als een immigrant hier net is en crimineel gaat doen (sommige joegoslaven kunnen er wat van!): uitleveren en eventuele straf in eigen land laten uitzetten, maar als je hier al je hele leven rond loopt en je ouders zijn marokkaans, dan ben je voor mij gewoon helemaal nederlander en uitzetten gaat dus niet. (klonkt meer als deporteen overigens, om maar even de knuppel in het hoenderhok te gooien) afgezien van de haken en ogen en hoe je met uitzetting om moet gaan: dan wil ik ook extremistische Witte Poep-figuren uitgezet hebben. eerlijk is eerlijk.

Dutchman
en van Verdonk getuigt het van een domme 9onvoorbereide) KOLONIALE mentaliteit...De Profeet vzmh raakte vrouwen (anders dan de zijne) NOOIT AAN!!! Als mevr Verdonk een goede minister was geweest had ZE ZICH VERDIEPT IN DE GEBRUIKEN dan was ze nu ook niet gekwetst Hahahah Minister Verdonk moet zich aanpassen aan hem?Persoonlijk denk ik dat deze imam zich beter had moeten voorbereiden op de Westerse samenleving.Dat noemen ze integratie. Ik denk trouwens ook dat de imam in Januari geen identiteitsbewijs kan tonen en daar erg boos over is.

Cicatrice
20-11-2004, 18:55
en van Verdonk getuigt het van een domme 9onvoorbereide) KOLONIALE mentaliteit...De Profeet vzmh raakte vrouwen (anders dan de zijne) NOOIT AAN!!! Als mevr Verdonk een goede minister was geweest had ZE ZICH VERDIEPT IN DE GEBRUIKEN dan was ze nu ook niet gekwetst Of je bekijkt het andersom: de Iman had zich kunnen verdiepen in de westerse gebruiken ;)

lodewijck
20-11-2004, 18:55
en van Verdonk getuigt het van een domme 9onvoorbereide) KOLONIALE mentaliteit...De Profeet vzmh raakte vrouwen (anders dan de zijne) NOOIT AAN!!! Als mevr Verdonk een goede minister was geweest had ZE ZICH VERDIEPT IN DE GEBRUIKEN dan was ze nu ook niet gekwetst Jja dag wij zijn hier in Nederland en niet in verwegistan. Aanpassen begrijp je. Dit soort opmerkingen gaan dus nergens over. Nogmaals NEDERLAND.

Cicatrice
20-11-2004, 18:59
tjah we kunnen wel gaan blijven vallen om die hand geven of niet, punt is wel dat ik blij bent te horen dat Imans zichzelf ook zorgen beginnen temaken op de manier van geloofsbelijdenis in hun eigen gelederen. Beetje zelfreflectie is nooit weg :goedzo:

SambalBij
20-11-2004, 19:00
En het grappige is dat in nederland vrouwen niet 'vies' zijn en gewoon gelijk behandend horen te worden.... Best als hij vrouwen geen hand geeft, maar dan moet hij mannen ook geen hand geven.

Dutchman
20-11-2004, 19:01
tjah we kunnen wel gaan blijven vallen om die hand geven of niet, punt is wel dat ik blij bent te horen dat Imans zichzelf ook zorgen beginnen temaken op de manier van geloofsbelijdenis in hun eigen gelederen. Beetje zelfreflectie is nooit weg :goedzo: Eerst roepen ze op tot haat tegen de westerse samenleving en nu beginnen ze zich zorgen te maken?

hoesam
20-11-2004, 19:08
Ja dat onderbouwen zou bij jou en mij nog wel luken doch niet meer bij dit soort idioten. Om jou en vele andere goede Marokkanen moeten deze lieden keihard worden aangepakt. Dus niet aanpassen en indimmen dan wegwezen. nederlanders en ook de overheid willen ons ******. dat is niet te toloreren

Dutchman
20-11-2004, 19:15

IK lees net dat minister Verdonk het gesprek met de imams volgend jaar wil voortzetten "maar dan in het Nederlands" hahaha

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6