Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aantal Racisten Neemt Toe??

Pagina's : [1] 2

andrade
20-11-2004, 18:17

AANTAL RACISTEN NEEMT TOE Sins de dood van Theo van gogh.Kijken mensen mij heel anders aan. In enkele buurten kan ik zelf niet eens alleen over straat omdat ik gewoon 100% zeker weet dat er een groep NL(racisten) op de vuist willen met mij. Ik zou graag willen weten of er meerdere mensen zijn die zich buitengesloten voelen en zich niet veilig voelen.

Lohengrin
20-11-2004, 18:26
AANTAL RACISTEN NEEMT TOE Sins de dood van Theo van gogh.Kijken mensen mij heel anders aan. In enkele buurten kan ik zelf niet eens alleen over straat omdat ik gewoon 100% zeker weet dat er een groep NL(racisten) op de vuist willen met mij. Ik zou graag willen weten of er meerdere mensen zijn die zich buitengesloten voelen en zich niet veilig voelen. Volgens mij staat de hele samenleving al een tijdje op scherp. De verdraagzaamheid wordt er over en weer niet beter op door gebeurtenissen als de moord op Theo van Gogh. Dat heeft tijd nodig om weer naar elkaar toe te groeien. We moeten daarom oppassen niet een spiraal van wederzijdse onverdraagzaamheid terecht te komen. Je kunt immers ook wel in elke blik of in elk gebaar iets zien dat er misschien helemaal niet is.

hoesam
20-11-2004, 18:40
AANTAL RACISTEN NEEMT TOE Sins de dood van Theo van gogh.Kijken mensen mij heel anders aan. In enkele buurten kan ik zelf niet eens alleen over straat omdat ik gewoon 100% zeker weet dat er een groep NL(racisten) op de vuist willen met mij. Ik zou graag willen weten of er meerdere mensen zijn die zich buitengesloten voelen en zich niet veilig voelen. ik niet ik heb matregelen genomen

Bongo
20-11-2004, 18:41
AANTAL RACISTEN NEEMT TOE Sins de dood van Theo van gogh.Kijken mensen mij heel anders aan. In enkele buurten kan ik zelf niet eens alleen over straat omdat ik gewoon 100% zeker weet dat er een groep NL(racisten) op de vuist willen met mij. Ik zou graag willen weten of er meerdere mensen zijn die zich buitengesloten voelen en zich niet veilig voelen. vermoedelijk is het aantal racisten in alle kampen toegenomen.

hoesam
20-11-2004, 18:41

AANTAL RACISTEN NEEMT TOE Sins de dood van Theo van gogh.Kijken mensen mij heel anders aan. In enkele buurten kan ik zelf niet eens alleen over straat omdat ik gewoon 100% zeker weet dat er een groep NL(racisten) op de vuist willen met mij. Ik zou graag willen weten of er meerdere mensen zijn die zich buitengesloten voelen en zich niet veilig voelen. hij is hier vermoord voor de deur van mijn huis

lalamoulatek
20-11-2004, 18:52
De gebeurtenissen die zich momenteel voordoen zijn het gevolg van een druppel die de emmer water over heeft doen lopen. Een basis voor de negatieve houding naar moslims toe is naar mijn mening altijd aanwezig geweest alleen was het etisch onverantwoord hier op enige wijze uitspraken over te doen. Toen kwam Fortuyn die het taboe verbrak. Hij heeft de weg vrij gemaakt voor vele andere: Theo van Gogh, Ayaan Hirsch Ali, Geert Wilders etc.etc. Het is te hopen dat het allemaal overwaait en dat dit geen excuus is voor Nederlanders om moslims eindelijk ergens mee te kunnen pakken.

0rgoglio
20-11-2004, 19:12
Neemt het aantal racisten toe, of komen de vele jaren van opgekropte onderbuikgevoelens nu eindelijk uit de kaaskop-strotten? Een racist kun je niet worden, het zit in je of het zit helemaal niet in je! Orgo :D

Marueccoss
21-11-2004, 15:16
tot nu toe heb ik nog niks gemerkt...ik loop waar ik wil... en als ik zulke mensen tegen kom en beledigen mijn geloof dan laat ik het niet voorbij gaan...en als ze stoer doen met een groep dan zorg ik ook wel voor een groep heb genoeg vrienden dus maakt niet....

Leila1982
21-11-2004, 17:27
Die racisten waren er al, maar ze hebben nu eindelijk weer een zielige reden om hun gevoelens te uiten. Je moet uitkijken voor degenen die heel erg aardig tegen je zijn, want dan weet je dat er iets achter schuilt. Verder moet je je niet laten kennen, want dan denken ze dat ze beet hebben.

livies
21-11-2004, 18:55
ik vind nederlanders onbeschoft en en ik vind dat de rechtse extremisme meer haat zaait dan dat ze openelijker met de buitenlanders omgaan en ze spreken over een multiculturele samenleving kom op zeg hoe gaan ze groepen mensen bij elkaar brengen als een nederlnader een bagage mee krijgt vol met vooroordelen :ego:

Nounjaaaaaaaa
21-11-2004, 19:17
De hollanders laten hun ware gezicht zien...maar aan de andere kant word er ook gediscrimineerd!!!!

Maroshima
21-11-2004, 19:19
ik niet ik heb matregelen genomen Jij gaat zeker ergens een zelfmoordaanslag oefenen ? Doe het wel op een rustig plekje, wil je ?

StarLighter
21-11-2004, 19:22
Zullen we nou ophouden met huilen..over racisten en hoe die HOLLANDERS ons niet mogen en wat nog meer? :rolleyes:

Rachidaaatje
21-11-2004, 19:23
ik vind nederlanders onbeschoft en en ik vind dat de rechtse extremisme meer haat zaait dan dat ze openelijker met de buitenlanders omgaan en ze spreken over een multiculturele samenleving kom op zeg hoe gaan ze groepen mensen bij elkaar brengen als een nederlnader een bagage mee krijgt vol met vooroordelen :ego: Ik denk ook dat er altijd wel racisten zijn geweest, maar dat ze er nu meer ervoor uit komen. En de extreem rechtse partijen zaaien inderdaad haat. Als je alleen maar op zulke site's gaat kijken, dan gaat elke topic wel over Marokkanen of moslims.

Cicatrice
21-11-2004, 19:24

AANTAL RACISTEN NEEMT TOE Sins de dood van Theo van gogh.Kijken mensen mij heel anders aan. In enkele buurten kan ik zelf niet eens alleen over straat omdat ik gewoon 100% zeker weet dat er een groep NL(racisten) op de vuist willen met mij. Ik zou graag willen weten of er meerdere mensen zijn die zich buitengesloten voelen en zich niet veilig voelen. denk dat ze er altijd al geweest zijn, maar nu als ratten uit het riool naar boven komen zeg maar

Pagina's : [1] 2