Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe LAF kan een Nederlander zijn??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Hamas_C
20-11-2004, 17:25

Dank je wel bendesa!! Ik heb een prive mailtje gekregen van deze lid. Citeer: HAMAS? -------------------------------------------------------------------------------- Ben jij ook zo'n laffe hamashond die niet onder zijn eigen naam durft te opereren en durft te laten zien wie hij is? Ik kots van types als jij en weet zeker dat als er al een god is dat types als jij gestraft zullen worden. Vuile geiteneuker! Dank je wel voor je mailtje. geiteneuker?? Ik vraag me af of jij dat recht in mijn gezicht kon zeggen. Misschien komen we er wel achter. Toch? O ja! Mijn naam is Samir. Waarom gebruik jij je naam niet? Als je op mijn profiel drukt, dan word je wijzer. Bij jou daar in tegen staat alleen 4-1-1982. En dan beschuldig je mij van dat ik mijn gegevens niet vrij geef? Laf. Net als die andere bv. Lodewijck, Grote G, Cicatrice en Maded. En niet tevergeten jij bendesa. En weet je, word maar lekker gek. Jij en die vrienden van je van Marokko.nl Iedereen die voor de en anchter de moslims staat word gebanne. Terwijl jullie lekker mogen blijven. En mijn mening, jullie mogen allemaal op mijn ... komen zitten. Vooral jij lafe hond van bendesa. Stuur eens nog een mailtje met jou gegevens dan? Misschien als jij dat durft hebben we binnen kort een date en dan mag je me geiteneuker noemen. En nog maals, wij zijn hier en wij blijven hier. Zoals een andere lid heeft gezegt. Jullie zijn NIKS vergeleken met ons. Wij branden nu opeens geen disco s en kerken plat. maar jullie lafe soort brand moskeeen en scholen af. waar onschuldige kinderen op school zitten. Maar als hamas wat doet, hamas doet niks bij scholen maar stel je voor. Dan zou iedereen ertegen zijn. Echt geboren joden. Jullie hebben inderdaad nog een rekening te verheffen bij de VS, Engeland en Israel. lik ze! Maar verwacht niet van ons dat wij mee gaan likken. Dan kom ik terug op mijn vraag. Hoe laf kunnen Nederlanders zijn? Mijn mening: Heel LAF!! Het levende bewijs. Ik weet dat jullie er niet tegen kunnen dat iemand jullie brand met jullie eigen regels en woorden. Maar daar moeten jullie mee leren leven. En de AIVD houd mij inderdaad ook in de gate, niet omdat ik schuldig ben. Maar omdat ik een Moslim ben die in Nederland geboren ben. En dit gebeurt in een land waar ze denken dat ze heel goed zijn. Ik dacht altijd dat je onschuldig bent totdat je schuld bewezen is. Maar dat geld niet voor Moslims. Dat is pas racisme. Maar wie spreekt ze tegen. Je kan niks doen, zij die het in de gate moeten houden misbruiken het zelf. Wat wij kunnen doen is nog geduldig toekijken. En wachten totdat bij ONS dit keer de druppel komt. Groetjes van Hamas_C!!

Huey
20-11-2004, 17:27
Wow heb je ook dreigmail gekregen, je bent al bijna een echte bekende Nederlander. Who Cares..next.

Hamas_C
20-11-2004, 17:30
Bijna ja, en jij bent next als je je smoel niet houd. Groetjes van Hamas_C!!

missmel
20-11-2004, 17:35
I care !!!!!! En Huey, weet je waarom de wereld zo op zijn kop staat???? Dat komt vooral doordat er maar al te veel mensen zijn die net als jij denken!!!! BETER AL HOU JE HIERMEE OP!! En begin je wat socialer te zijn en een steentje bij te dragen aan een betere samenleving. En hoe doe je dat? nou in ieder geval niet door te zeggen "Who cares next". Dan zullen anderen dat ook zeggen wanneer er iets met jou gebeurd. Lijkt me niet een goede ontwikkeling of wel..........

Hamas_C
20-11-2004, 17:37

Die persoon kan er niet tegen, want zelfs ik heb niet eens gezegt bij de moord op theo: Who cares next! Maar ja, dat is een verschol tussen een moslim en een Domme Nederlander! Groetjes van Hamas_C!!

missmel
20-11-2004, 17:39
Hamas ben je geen Nederlander dan???? :(

Hamas_C
20-11-2004, 17:43
Aub zeg, hoe kun jij me vergelijken met dat domme en racistiesche volk ( er zijn uitzonderingen) , dat alleen maar haat, en niemand anders accepteerd die maar en beetje niet op hun lijkt. Nee, ik ben alleen Nederlands staatsburger. En gelukkig is dat alles. Groetjes van Hamas_C!! PS. klik eens op mijn profiel!

Huey
20-11-2004, 17:43
Die persoon kan er niet tegen, want zelfs ik heb niet eens gezegt bij de moord op theo: Who cares next! Maar ja, dat is een verschol tussen een moslim en een Domme Nederlander! Groetjes van Hamas_C!! :D WTF?! ben jij vermoord dan? Vind je jouw zielige verhaal vergelijkbaar met de moord op van Gogh?!! en jij noemt mij domme Nederlander. :D

Hamas_C
20-11-2004, 17:44
Nu heet je ineens Samir ? Gisteren was Hamas je jongensnaam?IK zal ff zoeken waar dat alweer stond. Succes met zoeken, ik heb letterlijk gezegt: Ik heet hamas, omdat ik achter een politieke partij sta. Die toevallig dan ook Hamas heet. Cappies? Groetjes van Hamas_C!!

rif_ridster
20-11-2004, 17:44
Hahahah laat de mensen die Marokkanen en Moslims haten lekker praten.. wat willen ze gaan doen.. ze kunne hooooog en laaaaag springen... ze zullen ons Nooit uit de Weg ruimen.. zolang de Groene ster op de Rode vlag zal schijnen zullen de Marokkanen niet niet verdwijnen.. maar goed denk daar maar eens aan.. En ik hoef mij iet 200% in te zetten om mijzelf te bewijzen tov een Racist.. ik ben beter.. take it or leave it.. Tjah slaafjes van Theo an Gogh.. Vergeet niet dat Mohamed B van een Hond een Held heeft gemaakt.. (doet me denken aandat ene woordje geitenneuker) Jullie moeten hem echt echt Dankbaar wezen.. Weetje wat t leuke is.. als ik een Racist hoor zeggen ''geintenneuker'' het eerste at bij mij opkomt is .. hey das Theo van Gogh.. oftewel Nicotine Ho*r RR.

MadEd
20-11-2004, 17:45
Dank je wel bendesa!! Ik heb een prive mailtje gekregen van deze lid. Citeer: HAMAS? -------------------------------------------------------------------------------- Ben jij ook zo'n laffe hamashond die niet onder zijn eigen naam durft te opereren en durft te laten zien wie hij is? Ik kots van types als jij en weet zeker dat als er al een god is dat types als jij gestraft zullen worden. Vuile geiteneuker! Dank je wel voor je mailtje. geiteneuker?? Ik vraag me af of jij dat recht in mijn gezicht kon zeggen. Misschien komen we er wel achter. Toch? O ja! Mijn naam is Samir. Waarom gebruik jij je naam niet? Als je op mijn profiel drukt, dan word je wijzer. Bij jou daar in tegen staat alleen 4-1-1982. En dan beschuldig je mij van dat ik mijn gegevens niet vrij geef? Laf. Net als die andere bv. Lodewijck, Grote G, Cicatrice en Maded. En niet tevergeten jij bendesa. En weet je, word maar lekker gek. Jij en die vrienden van je van Marokko.nl Iedereen die voor de en anchter de moslims staat word gebanne. Terwijl jullie lekker mogen blijven. En mijn mening, jullie mogen allemaal op mijn ... komen zitten. Vooral jij lafe hond van bendesa. Stuur eens nog een mailtje met jou gegevens dan? Misschien als jij dat durft hebben we binnen kort een date en dan mag je me geiteneuker noemen. En nog maals, wij zijn hier en wij blijven hier. Zoals een andere lid heeft gezegt. Jullie zijn NIKS vergeleken met ons. Wij branden nu opeens geen disco s en kerken plat. maar jullie lafe soort brand moskeeen en scholen af. waar onschuldige kinderen op school zitten. Maar als hamas wat doet, hamas doet niks bij scholen maar stel je voor. Dan zou iedereen ertegen zijn. Echt geboren joden. Jullie hebben inderdaad nog een rekening te verheffen bij de VS, Engeland en Israel. lik ze! Maar verwacht niet van ons dat wij mee gaan likken. Dan kom ik terug op mijn vraag. Hoe laf kunnen Nederlanders zijn? Mijn mening: Heel LAF!! Het levende bewijs. Ik weet dat jullie er niet tegen kunnen dat iemand jullie brand met jullie eigen regels en woorden. Maar daar moeten jullie mee leren leven. En de AIVD houd mij inderdaad ook in de gate, niet omdat ik schuldig ben. Maar omdat ik een Moslim ben die in Nederland geboren ben. En dit gebeurt in een land waar ze denken dat ze heel goed zijn. Ik dacht altijd dat je onschuldig bent totdat je schuld bewezen is. Maar dat geld niet voor Moslims. Dat is pas racisme. Maar wie spreekt ze tegen. Je kan niks doen, zij die het in de gate moeten houden misbruiken het zelf. Wat wij kunnen doen is nog geduldig toekijken. En wachten totdat bij ONS dit keer de druppel komt. Groetjes van Hamas_C!! A gossie, wat ben je toch weer zielig! Waarom noem je ons trouwens laf omdat een paar sexueel gefrustreerde pubertjes een school in de fik steken (om 3 uur 's nachts dus er zaten geen kinderen in). Ik wens niet over 1 kam geschoren te worden met een paar pubertjes die vroeger gepest waren en dan een moskee in de fik gaan steken. En wij dom? Waarom behoren we dan tot de rijkste landen v/d wereld... En ik denk niet dat "jullie" zo goed het water kunnen beheren. Nederland overstroomt zonder al de maatregelen die wij nemen, dus dom zijn we zeker niet te noemen !

Hamas_C
20-11-2004, 17:46
:D WTF?! ben jij vermoord dan? Vind je jouw zielige verhaal vergelijkbaar met de moord op van Gogh?!! en jij noemt mij domme Nederlander. :D Wat ben jij scherp vandaag, ja , ik noem jij een DOMME nederlander. En ja, ik vind dit even erg als de moord op theo. De moord op theo kan op 1 manier erger zijn dan dit, dat is alleen als je ook de gevolgen er bij opteld. Dus de school en moskeees die afgebrand zijn. Groetjes van Hamas_C!! PS. Dit lekker mijn mening, word maar lekker gek, en stem vooral Wilders.

Dutchman
20-11-2004, 17:47
Succes met zoeken, ik heb letterlijk gezegt: Ik heet hamas, omdat ik achter een politieke partij sta. Die toevallig dan ook Hamas heet. Cappies? Groetjes van Hamas_C!! Hamas klinkt toch ook Arabisch? Dus je zaaide een beetje verwaring , maar ik begrijp je nu.

Hamas_C
20-11-2004, 17:49
A gossie, wat ben je toch weer zielig! Waarom noem je ons trouwens laf omdat een paar sexueel gefrustreerde pubertjes een school in de fik steken (om 3 uur 's nachts dus er zaten geen kinderen in). Ik wens niet over 1 kam geschoren te worden met een paar pubertjes die vroeger gepest waren en dan een moskee in de fik gaan steken. Ik word helaas voor jou zo tezien ook aangesproken op de daad van Mo B. En gelijke monniken gelijke kappen, spreek ik oa jou ook aan op het werk van JOU soort genoten. Ik weet dat het niet eerlijk is, maar nu ga je misschien door hebben hoe ik en sommige van MIJN soort genoten zich voelen door zulke daden van jou soortgenoten. Groetjes van Hamas_C!!

MadEd
20-11-2004, 17:51

Ik word helaas voor jou zo tezien ook aangesproken op de daad van Mo B. En gelijke monniken gelijke kappen, spreek ik oa jou ook aan op het werk van JOU soort genoten. Ik weet dat het niet eerlijk is, maar nu ga je misschien door hebben hoe ik en sommige van MIJN soort genoten zich voelen door zulke daden van jou soortgenoten. Groetjes van Hamas_C!! Ik zei dat alleen omdat mensen zeiden dat "wij" moskeeën in de fik steken. Dus zei ik terug door wie is theo v gogh vermoord. Ik liet hem zien hoe dom zijn zin was. Ik begrijp ook wel dat jullie absoluut niet verantwoordelijk zijn voor de daad van mohammed b.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8