Bekijk originele versie : ' Krullen in Je haar '
Tranquille
20-11-2004, 16:39
Mensen wie kan mn vraag beantwoorden? Waarom krygen mensen met vroeger een dikke bos krullen haar, later superglad styl haar? :confused:
En waarom krygen mensen met styl haar later krullend haar?
Vroeger had ik echt een dikke bos krullenkop toen ik 5/6 jaar was. Het waren echt prachtige lange krullen. En nu is alles superstyl? Hoe kan dit?
En het omgkeerde gebeurt zelden?
moslima_84
20-11-2004, 16:46
Nop...vroeger bij mij het omgedraaide...Vroeger had ik stijl haar nu begint het vol op te krullen....Bij mij is het zo dat ik me haar nooit had geknipt als klein kind...Nadat ik in een keer heel wat eraf had geknipt bleef het maar krullen....hmmm, vreemd is het niet
xXxMaYaxXx
20-11-2004, 16:48
ik had vr0eger o0kk stijl haar..
njaa.. niet s0eperstijl.. beetje g0lvend..
maa nu is het gwn b0ss krullee..
vraag me o0wk af waar dat vandaan k0mt.. :confused:
Tranquille
20-11-2004, 16:53
By my omgekeerde & das my ook opgevalle by andere meide das wel raar éh :D
moslima_84
20-11-2004, 16:54
Ik persoonlijk denk dat ik er nu meer aandacht besteed dan vroeger....ALs klein kind zat het maar in een vlecht of staart...dan zal het niet echt gaan krullen denk ik..
Maar nu..pfffffff..een hele constructie van producten (cremetjes, zalfjes, mouse, gel etc etc) dan zal mijn haar een eigen draai geven ofzo...Vandaar de krullen nu...Maar als ik me haar gewoon in een vlecht draai en goed uitkam....dan verdwijnen de krullen en wordt het een beetje golvend..:-)
xXxMaYaxXx
20-11-2004, 16:57
Ik persoonlijk denk dat ik er nu meer aandacht besteed dan vroeger....ALs klein kind zat het maar in een vlecht of staart...dan zal het niet echt gaan krullen denk ik..
Maar nu..pfffffff..een hele constructie van producten (cremetjes, zalfjes, mouse, gel etc etc) dan zal mijn haar een eigen draai geven ofzo...Vandaar de krullen nu...Maar als ik me haar gewoon in een vlecht draai en goed uitkam....dan verdwijnen de krullen en wordt het een beetje golvend..:-)
Jaaa dat is bij mijj o0wk soooo...
mjaaa mij ho0r je niee klagee ho0r..
ben wel blij met me kr0elletjes.. :D
Tranquille
20-11-2004, 17:19
Je bent gewoon kaal :p
Kheb geen stijl haar en geen krullend haar en wil graar krullen wie weet wat kkan doen
Tranquille
20-11-2004, 17:24
Hahha ja gewoon krullen met krultang pm me ik heb een trukje hoe je heel mooie krullen kunt krygen echt iedereen steekt zn ogen uit als ze u zien ;)
denk dat het met de puberteit te maken kan hebben, hormonen enzo...dat je haar verandert
als je haar golft, en je wil er meer krullen in, dan doe je dit
na je haar gewassen ehbt, doe je er mousse in, dan krult het meer
geen gel, mousse ;)à
Tranquille
20-11-2004, 19:45
Da komt slordig uit
als je haar golft, en je wil er meer krullen in, dan doe je dit
na je haar gewassen ehbt, doe je er mousse in, dan krult het meer
geen gel, mousse ;)à
ik gebruik pantene pro v perfect cruls shampoo en daarna pantene pro v perfect curls conditioner en daarna als ik mijn haar droog met de haardroger dan doe ik er nog zo van die pantene pro v mousse in en tenslotte spuit ik er pantene pro v perfect curls haarlak in en resultaat is: ik heb een perfecte krullebol alsof ik net van de kapper kom met een permanent in m'n haar!!
echt probeer het maar het is echt de moeite en het kost niets!!
StylO_BiaTch
21-11-2004, 13:15
locca: thanks 4 tip! ;)
locca: thanks 4 tip! ;)
geen dank, als jij tips hebt voor mij dan mag je ook altijd afkomen he :D
StylO_BiaTch
21-11-2004, 15:00
geen dank, als jij tips hebt voor mij dan mag je ook altijd afkomen he :D
c-eker weten sgatje ;)
voeg je gelijk toe bij me vriendenlijst! :nijn:
kus sb
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.