Bekijk originele versie : Marokko.nl en vrijheid van meningsuiting??
Ik vraag me af, waarom wij op marokko.nl niet altijd voor onze mening uit mogen komen? Zodra iemand maar zijn mening geeft dat niet eens in de buurt van theo komt wordt de tropic gesloten.
Wisten jullie wat er op andere forums van de niet moslims site s over de moslims allemaal gezegt mag worden? Of meten we bij Marokko.nl ook met 2 maten??
Dit is typisch een poging om ons moslims in de slachtoffer hoekje teduwen.
Wij willen geen slachtoffer meer zijn, wij willen een beruchte tegen partij zijn, die zijn respect zelf verdiend. En dat kan alleen als wij even veel vrijheid krijgen als zij! Dan pas kunnen we eerlijk in debat gaan.
Nu kan dat niet. Zij zeggen alles over ons. En wij mogen niks terug zeggen. Dan ziet een buitenstaander. Van nou: De Islam is toch niet zoals ze beweren. En de niet moslims komen wel met feiten en hardere beschuldigingen.
Ik zou graag willen weten waarom marokko.nl deze koers vaart? Is dat omdat jullie in de krant kwamen dankzij mohamed B.
Jullie hebben toch al jullie geloofwaardigheid verloren omdat het dus de verkeerde lid bleek tezijn.
Dus mijn vraag is nogmaals, waarom varen jullie deze "slachtoffer"koers.
Groetjes van Hamas_C!!
Marlow79
20-11-2004, 10:48
Nou Hamas_C. Als ik op dit forum lees dat er Marokkanen zeggen dat homo's verachtelijk zijn en homosexualiteit een ziekte is dan valt het allemaal wel mee denk ik zo.
Je moet jezelf niet in een slachtofferrol drukken.
Daar ben ik het helemaal met je eens. Want dat allah een varken is en dat zijn profeet een kleine meisjes neuker is is eigelijk volgens onze wet ook niet zo erg he toch?
Groetjes van Hamas_C!!
En weet je wat mij nogmeer opvalt.
dat tropics die bv de moslims in het kwade daglicht zetten helemaal boven staan, en niet omlaag kunnen. Maar de tropics die het tegen deel bewijzen, soms zelfs verwijderd worden, en nooit bij de bovenste tropics komen die daar vast staan.
Maar daar wen je aan. Hier bij Marokko.nl
Groetjes van Hamas_C!!
AlZawahiri
20-11-2004, 11:22
Kijk Hamas_C daar erger ik me ook aan! Wanneer ik een topic open over de islaam, wordt deze in no time verwijderd. En wanneer iemand anders een soorgelijk topic opent over het christendom, of over boeddhisme wordt deze in sommige gevallen helemaal bovenaan gezet.
In hoeverre heeft dit te maken met de Moderators, i.p.v meningsvrijheid?
ps. ik ben een voorstander voor het kiezen van de moderators!
knorrepotje
20-11-2004, 11:27
Kijk Hamas_C daar erger ik me ook aan! Wanneer ik een topic open over de islaam, wordt deze in no time verwijderd. En wanneer iemand anders een soorgelijk topic opent over het christendom, of over boeddhisme wordt deze in sommige gevallen helemaal bovenaan gezet.
In hoeverre heeft dit te maken met de Moderators, i.p.v meningsvrijheid?
ps. ik ben een voorstander voor het kiezen van de moderators!
En terecht, voor jouw godsdienstwaanzin is een ander deel van het forum beschikbaar.
AlZawahiri
20-11-2004, 11:34
En terecht, voor jouw godsdienstwaanzin is een ander deel van het forum beschikbaar.
Hoezo godsdienstwaanzin! zeg je dat ook tegen de anderen die topics starten over het christendom, boeddhisme enz.
Ik vraag me af, waarom wij op marokko.nl niet altijd voor onze mening uit mogen komen? Zodra iemand maar zijn mening geeft dat niet eens in de buurt van theo komt wordt de tropic gesloten.
Wisten jullie wat er op andere forums van de niet moslims site s over de moslims allemaal gezegt mag worden? Of meten we bij Marokko.nl ook met 2 maten??
Dit is typisch een poging om ons moslims in de slachtoffer hoekje teduwen.
Wij willen geen slachtoffer meer zijn, wij willen een beruchte tegen partij zijn, die zijn respect zelf verdiend. En dat kan alleen als wij even veel vrijheid krijgen als zij! Dan pas kunnen we eerlijk in debat gaan.
Nu kan dat niet. Zij zeggen alles over ons. En wij mogen niks terug zeggen. Dan ziet een buitenstaander. Van nou: De Islam is toch niet zoals ze beweren. En de niet moslims komen wel met feiten en hardere beschuldigingen.
Ik zou graag willen weten waarom marokko.nl deze koers vaart? Is dat omdat jullie in de krant kwamen dankzij mohamed B.
Jullie hebben toch al jullie geloofwaardigheid verloren omdat het dus de verkeerde lid bleek tezijn.
Dus mijn vraag is nogmaals, waarom varen jullie deze "slachtoffer"koers.
Groetjes van Hamas_C!!
zou jij mij voorbeelden kunnen geven?
dat van die andere forums en zo?
knorrepotje
20-11-2004, 11:41
Hoezo godsdienstwaanzin! zeg je dat ook tegen de anderen die topics starten over het christendom, boeddhisme enz.
Zodra ze het net als jou op een "jehova manier" doen wel, ja absoluut.
knorrepotje
20-11-2004, 11:42
Als je geen slachtoffer meer wilt zijn waarom ben je het dan aan het doen, gewenning?
AlZawahiri
20-11-2004, 11:52
Zodra ze het net als jou op een "jehova manier" doen wel, ja absoluut.
wil je hiermee zeggen dat ik mensen probeer te overtuigen ofzo. ik hou er gewoon van om een discussie over godsdienst aan te gaan.
knorrepotje
20-11-2004, 12:01
wil je hiermee zeggen dat ik mensen probeer te overtuigen ofzo. ik hou er gewoon van om een discussie over godsdienst aan te gaan.
Je nog geen 10 minuten geleden had je het erover dat ik moest openstaan voor de islam omdat jij mij anders niet kom overtuigen van de waarheid.
AlZawahiri
20-11-2004, 12:05
Je nog geen 10 minuten geleden had je het erover dat ik moest openstaan voor de islam omdat jij mij anders niet kom overtuigen van de waarheid.
Jou overtuigen dat de islaam de waarheid is, wil nog niet zeggen dat ik jou tot de islaam wil bekeren!
knorrepotje
20-11-2004, 12:05
Jou overtuigen dat de islaam de waarheid is, wil nog niet zeggen dat ik jou tot de islaam wil bekeren!
En het verschil is :confused:
Jazeker, maar dan wel een discussie waarin alleen de positieve zaken van die godsdienst benaderd worden.
Zodra er op die disc. "wonderen van de islam" tegengas kwam hield jij op inhoudelijk te reageren, en verweet jij anderen met 'de verkeerde' mensen en wetenschappers aan te komen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.