Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mishandeling na spreekbeurt over islam

Pagina's : [1] 2 3 4

Naizah
20-11-2004, 09:55

Bron: De Telegraaf (restricted editie) Gepubliceerd: zaterdag 20 november 2004 @ 06:16 Een spreekbeurt over de islam en Theo van Gogh is een leerling uit een havo-klas van de Dalton Scholengemeenschap uit Den Haag op een fikse aframmeling komen te staan. Toen de scholier buiten kwam werd hij opgewacht door een groep allochtone jongeren die hem bont en blauw sloegen. Volgens klasgenoten betrof het een groepje Marokkaanse jongeren die niet op de school zit. De medeleerlingen van de afgeranselde scholier zeggen dat een meisje uit de klas aanstoot had genomen aan de spreekbeurt en daarover geklaagd had bij de allochtone jongelui. Wat er precies zo schokkend was aan de spreekbeurt wisten de medeleerlingen niet te vertellen. Ook de lerares zou nergens aanstoot aan hebben genomen.

Marlow79
20-11-2004, 10:12
Maar dit valt wel vaker op. Kritiek of gewoon informatie over de Islam wordt door (te veel) allochtone jongeren als een belediging gezien. Terwijl ze zelf niet eens weten wat de kritiek was of welke informatie er gegeven werd. Ik vraag me toch af hoe dit kan, wie geeft deze jongeren voorlichting? Waarom zijn ze zo snel op hun tenen getrapt?

MadEd
20-11-2004, 10:31
Blijkt maar weer hoe hoog de tollerantiegrens bij sommigen zit.....

Bongo
20-11-2004, 10:33
Blijkt maar weer hoe hoog de tollerantiegrens bij sommigen zit..... tja, nu is het weer wachten op een aanslag van extreem rechts. dit is koren op hun molen.

lodewijck
20-11-2004, 10:49

De meeste Marokkaanse Allochtonen hebben lange tenen van Vlissingen tot an Delfzijl. Dus de kans dat je daar op gaat staan is vrij groot. Deze jongeren zijn in Nederland geboren maar opgegroeid in de Berberse cultuur. Nou wat wil je dan verwachten. Vooral de jongens zijn mannetjes die je niet eens aan mag kijken. Want dan toon je al geen respect. Maar hoe zit het dan met respect als wij praten over: "Juigende jongens op 1109 in Ede, Mijn dochter van 17 die niet meer alleen naar een zwembad kan, Ga eens praten met politieagenten in Ede, Hoe zit het met de kranzen waar mee gevoetbald werd op 4 mei, Hoe is het met de kerkgangers in Gouda die met rote eieren worden bekogeld, Ga een praten met strandtenthouders in Zandvoort of met treinconducteurs op de lijn Amsterdam - Zandvoort." En zo kan ik nog even doorgaan. Aan de andere kant kan je het die kinderen eigenlijk niet kwalijk nemen. Men is zo opgevoed. En dat komt nooit meer goed. Nee de schuld moet gezocht worden in Den Haag. 30 jaar lang pappen en nathouden en kom maar binnen met je knecht. Nee je hoeft je niet aan te passen dat doen wij wel, Nee je hoeft geen Nederlands te leren, Nee je hoef geen Nederlandse gewoontes over te nemen, Nee, nee, nee en nog eens nee. Nou zie daar het resultaat. Een voorbode van een hoop ellende in het land wat na de oorlog door mijn ouders en grootouders is opgebouwd.

Hamas_C
20-11-2004, 10:59
De meeste Marokkaanse Allochtonen hebben lange tenen van Vlissingen tot an Delfzijl. Dus de kans dat je daar op gaat staan is vrij groot. Deze jongeren zijn in Nederland geboren maar opgegroeid in de Berberse cultuur. Nou wat wil je dan verwachten. Vooral de jongens zijn mannetjes die je niet eens aan mag kijken. Want dan toon je al geen respect. Maar hoe zit het dan met respect als wij praten over: "Juigende jongens op 1109 in Ede, Mijn dochter van 17 die niet meer alleen naar een zwembad kan, Ga eens praten met politieagenten in Ede, Hoe zit het met de kranzen waar mee gevoetbald werd op 4 mei, Hoe is het met de kerkgangers in Gouda die met rote eieren worden bekogeld, Ga een praten met strandtenthouders in Zandvoort of met treinconducteurs op de lijn Amsterdam - Zandvoort." En zo kan ik nog even doorgaan. Aan de andere kant kan je het die kinderen eigenlijk niet kwalijk nemen. Men is zo opgevoed. En dat komt nooit meer goed. Nee de schuld moet gezocht worden in Den Haag. 30 jaar lang pappen en nathouden en kom maar binnen met je knecht. Nee je hoeft je niet aan te passen dat doen wij wel, Nee je hoeft geen Nederlands te leren, Nee je hoef geen Nederlandse gewoontes over te nemen, Nee, nee, nee en nog eens nee. Nou zie daar het resultaat. Een voorbode van een hoop ellende in het land wat na de oorlog door mijn ouders en grootouders is opgebouwd. Eindelijk iemand die het met mij eens is. Het is niet leuk als je zo behandeld wordt he. MAAR WAAROM vind jij het niet erg als moslims zo behandeld worden? En over jou groot ouders. Dankzij mijn groot ouders praat jij geen Duits. Dussssss. What ever! Groetjes van Hamas_C!!

Hamas_C
20-11-2004, 11:00
En over je dochter van 17, als ze met 1 vinger aangeraakt word dan moet ze aangifte gaan doen, dat word ook ons geadviseerd. Dus gelijke monniken gelijke kappen. Groetjes van Hamas_C!!

lodewijck
20-11-2004, 11:02
Alleen je nickname "Hamas"zegt toch al genoeg. ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ????????

MadEd
20-11-2004, 11:03
Eindelijk iemand die het met mij eens is. Het is niet leuk als je zo behandeld wordt he. MAAR WAAROM vind jij het niet erg als moslims zo behandeld worden? En over jou groot ouders. Dankzij mijn groot ouders praat jij geen Duits. Dussssss. What ever! Groetjes van Hamas_C!! Ben jij Amerikaans dan? Lijkt me niet....

Hamas_C
20-11-2004, 11:07
Ik ben fan van een politieke partij, daarom heet ik Hamas. Cappies. En ik ben ALLAH dankbaar dat ik geen Amerikaan ben. En als jij denkt dat de VS geholpen heeft om jou teredden, dan droom je nog. Want ze wouden zich zelf redden. En vergeet Rusland en Engeland niet. Daarom zeg ik, dat jullie stomme kaasjes iedereen volgen die het het hardst kan roepen. Dom blondje! Maar daar kan jij ook niks aan doen. Wat leer je je dochter? Dat ze iedereen moet accepteren. Of juist dat moslims gevaarlijk zijn en dat ze zich zelf kunnen opblazen en dat je ze nooit moet aanspreken. En kijk ze altijd vreemd aan enz enz. Marokkanen hebben ook en steentje bij gedragen bij de bevrijding van Nederland. Dan kun je van die kaasjes niet zeggen. Die hadden het tedruk om voor de duitsters tewerken. En de joden teveraden. Daarom voelen jullie je nog schuldig, en daarom steunen jullie tot de dag van vandaag Israel. Omdat jullie een rekening hebben die jullie nog moeten betalen. Dat je dat nog steeds niet door had. Ezel!! Groetjes van Hamas_C!!

Patrick.
20-11-2004, 11:11
Ik ben fan van een politieke partij, daarom heet ik Hamas. Cappies. En ik ben ALLAH dankbaar dat ik geen Amerikaan ben. En als jij denkt dat de VS geholpen heeft om jou teredden, dan droom je nog. Want ze wouden zich zelf redden. En vergeet Rusland en Engeland niet. Daarom zeg ik, dat jullie stomme kaasjes iedereen volgen die het het hardst kan roepen. Dom blondje! Maar daar kan jij ook niks aan doen. Wat leer je je dochter? Dat ze iedereen moet accepteren. Of juist dat moslims gevaarlijk zijn en dat ze zich zelf kunnen opblazen en dat je ze nooit moet aanspreken. En kijk ze altijd vreemd aan enz enz. Marokkanen hebben ook en steentje bij gedragen bij de bevrijding van Nederland. Dan kun je van die kaasjes niet zeggen. Die hadden het tedruk om voor de duitsters tewerken. En de joden teveraden. Daarom voelen jullie je nog schuldig, en daarom steunen jullie tot de dag van vandaag Israel. Omdat jullie een rekening hebben die jullie nog moeten betalen. Dat je dat nog steeds niet door had. Ezel!! Groetjes van Hamas_C!! Fijn dat je de verzetsstijders vergeet :rolleyes: .

Hoogervorst
20-11-2004, 11:13
Ik ben fan van een politieke partij, daarom heet ik Hamas. Cappies. En ik ben ALLAH dankbaar dat ik geen Amerikaan ben. En als jij denkt dat de VS geholpen heeft om jou teredden, dan droom je nog. Want ze wouden zich zelf redden. En vergeet Rusland en Engeland niet. Daarom zeg ik, dat jullie stomme kaasjes iedereen volgen die het het hardst kan roepen. Dom blondje! Maar daar kan jij ook niks aan doen. Wat leer je je dochter? Dat ze iedereen moet accepteren. Of juist dat moslims gevaarlijk zijn en dat ze zich zelf kunnen opblazen en dat je ze nooit moet aanspreken. En kijk ze altijd vreemd aan enz enz. Marokkanen hebben ook en steentje bij gedragen bij de bevrijding van Nederland. Dan kun je van die kaasjes niet zeggen. Die hadden het tedruk om voor de duitsters tewerken. En de joden teveraden. Daarom voelen jullie je nog schuldig, en daarom steunen jullie tot de dag van vandaag Israel. Omdat jullie een rekening hebben die jullie nog moeten betalen. Dat je dat nog steeds niet door had. Ezel!! Groetjes van Hamas_C!! Donder op. Open daar maar een eigen topic over. Je haalt echt alles uit de kast om je nihiele argumenten kracht bij te zetten. Het gaat over het gebruik van geweld na een spreekbeurt; niet over Israƫl of WOII.

lodewijck
20-11-2004, 11:14
Zo Hamas nu kruip je uit je schulp en laat je echt zien wie je bent en wat je denkt. Ik denk dat dit zo'n beetje het gemiddelde denkbeeld is vam elke zichzelf respecterende Marokkaan tussen de 6 en de 23. Geweldig. Ik zou dit stuk in de Telegraaf laten plaatsen tussen de ingezonden stukjes. Dan weet je zeker dat Wilders de nieuwe MP wordt van dit land en dat jij een van de eerste lieden bent die eruit ge*******d wordt. En vwb die politieke partij ben eigenlijk nog wel even benieuwd welke dat is. Zij zullen je met open armen onvangen of niet.

knorrepotje
20-11-2004, 11:15
Bron: De Telegraaf (restricted editie) Gepubliceerd: zaterdag 20 november 2004 @ 06:16 Een spreekbeurt over de islam en Theo van Gogh is een leerling uit een havo-klas van de Dalton Scholengemeenschap uit Den Haag op een fikse aframmeling komen te staan. Toen de scholier buiten kwam werd hij opgewacht door een groep allochtone jongeren die hem bont en blauw sloegen. Volgens klasgenoten betrof het een groepje Marokkaanse jongeren die niet op de school zit. De medeleerlingen van de afgeranselde scholier zeggen dat een meisje uit de klas aanstoot had genomen aan de spreekbeurt en daarover geklaagd had bij de allochtone jongelui. Wat er precies zo schokkend was aan de spreekbeurt wisten de medeleerlingen niet te vertellen. Ook de lerares zou nergens aanstoot aan hebben genomen. Wat een jodenstreek .... MMmmm wellicht wordt het eens tijd dat we deze uitspraak eens gaan aanpassen aan moderne tijden.

lodewijck
20-11-2004, 11:15

Ja meneer Hoogervorst u hebt helemaal gelijk. En u kan het weten op uw respectabele leeftijd maar daar hebben die ....... nog nimmer van gehoord. Zij willeen alleen maar respect.

Pagina's : [1] 2 3 4