Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Laat de Islam van het politieke toneel verdwijnen.

duygun
19-11-2004, 22:54

Haal de Islam In Nederland uit het politieke spectrum en de rust keert weer weder. eens/oneens Het is een soort poll/:

Farkoessa
19-11-2004, 23:11
Haal de Islam In Nederland uit het politieke spectrum en de rust keert weer weder. Wie is het hiermee eens/oneens dus jij denkt het zo op te lossen?? :maf:

duygun
19-11-2004, 23:14
dus jij denkt het zo op te lossen?? :maf: :confused: Waar lees je dat?

duygun
19-11-2004, 23:17
Ik heb de stelling ietsepietsie aangepast.

Farkoessa
19-11-2004, 23:19

:confused: Waar lees je dat? oo het is een stelling... ik dacht een mening.. excuus :rolleyes:

duygun
19-11-2004, 23:20
oo het is een stelling... ik dacht een mening.. excuus :rolleyes: Ok billen bloot. Eens of oneens? Liefst beargumenteerd.

Farkoessa
19-11-2004, 23:29
Ok billen bloot. Eens of oneens? Liefst beargumenteerd. billen bloot :eek: laat me ff denken hoor

duygun
19-11-2004, 23:32
billen bloot :eek: laat me ff denken hoor Ahh toe nou :maf:

Scottie
20-11-2004, 13:24
Uiteindelijk hoort geen enkel geloof in de politiek een rol te spelen. We hebben een Grondwet die gebaseerd is op het mooiste en beste dat de geloven in Nederland hadden en hebben. Alle geloven hebben hun neerslag in de Grondwet. De islam kan zich daar goed bij aansluiten, de rechten en plichten van moslimgelovigen worden door de Grondwet net zo goed beschermd als die van alle andere gelovigen. Ook van hen die geen geloof hebben. De islam hoort in de moskee zoals het katholicisme in de kerk. Scottie.

ateist
20-11-2004, 15:02
Moet de vraag niet zijn: haal RELIGIE uit het politieke spectrum? Ik heb ook geen enkele boodschap aan de club van Balkenende of een van die andere christelijke splinterpartijen. Daaronder zijn zelfs enge clubs die de helft van onze bevolking achterstellen door geen vrouwen in het politieke ambt toe te laten en die in kerken een intollerante houding prediken tegenover anderen..... Laat niemand vanuit zijn/haar geloofsovertuiging een andersdenkende het handelen beperken.