Bekijk originele versie : Georgina Verbaan is het gezeur zat!
Georgina Verbaan maakt foto van borsten
Gepost door Arno (Nolius) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: vrijdag 19 november 2004 @ 19:16
macromarkt.nl had ons via de nieuws-submit te melden:
Georgina Verbaan is het gezeur over haar vermeende nep-boezem zo zat dat ze er een röntgen-foto van gaat laten maken. Ze wil op deze manier aantonen dat haar borsten echt zijn. Met het dagblad De Telegraaf heeft ze een deal gesloten zodat deze krant de foto mag plaatsen.
De speculaties barstte los nadat foto's van haar in Playboy verschenen. Hierna ontkende ze meteen dat haar borsten vergroot zijn.
http://images.fok.nl/upload/041110_13760_PB12cover.jpg
Als ze beweert dat ze geen siliconen heeft, dan moeten die nieuwe pillen waarmee je borsten op een natuurlijke manier groter worden toch echt werken.
Cicatrice
19-11-2004, 22:12
ze begon als 17 jarig pubertje in GTST...tot de 24-25e levensjaar zijn de borsten van de vrouw nog in de groei
dus het zou zeker goed kunnen, velen die zeggen dat het niet kan zijn waarschijnlijk jaloers op de minderbedeeldheid van la boezem bij zichzelf
LadyBerkania
19-11-2004, 22:15
ze begon als 17 jarig pubertje in GTST...tot de 24-25e levensjaar zijn de borsten van de vrouw nog in de groei
dus het zou zeker goed kunnen, velen die zeggen dat het niet kan zijn waarschijnlijk jaloers op de minderbedeeldheid van la boezem bij zichzelf
Precies!!
Van mij mogen ze voor zulke ongein die dure MRI apparaten niet gebruiken.
2Smart4u
19-11-2004, 22:39
:hihi: gayarab..
met jou ben ik t helemaal eens!
Blonde_Godin
20-11-2004, 00:10
Who cares about Georgina Verbaan? Dat mens is zo a-boeiend.
Ik begrijp de nut van deze topic niet.... :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.