Bekijk originele versie : Bedankt
Ik kon schreeuwen wat ik wilde , niemand hoorde mij!
Nu hebben jullie mij, vermoord.
Nu ben ik stil , maar iedereen luistert, en het heeft nog nooit zo hard geklonken.
Bedankt.
Vergeet niet dat je altijd een keus hebt, samen leven, als Nedrlander hier, of ga terug als je het hier niet eens bent, maar je kunt niet verwachten dat wij ons aan jullie moeten aanpassen , dat werkt niet.
Ook een hoop Nederlanders hebben het slecht, maar dat komt niet omdat ze islaam of wat ook zijn, maar gewoon mensen..
We hebben het niet slecht jochie, het word ons moeilijk gemaakt.
En nee ik blijf lekker hier ..........safi?Ook al ben ik het er niet mee eens (waarmee eigenlijk)
Ga op vakantie en kom gewoon weer terug , solly maar het is niet anders theotje
Bahjaouia
19-11-2004, 22:09
Nu ben ik stil , maar iedereen luistert, en het heeft nog nooit zo hard geklonken.
Bedankt.
Vergeet niet dat je altijd een keus hebt, samen leven, als Nedrlander hier, of ga terug als je het hier niet eens bent, maar je kunt niet verwachten dat wij ons aan jullie moeten aanpassen , dat werkt niet.
Ook een hoop Nederlanders hebben het slecht, maar dat komt niet omdat ze islaam of wat ook zijn, maar gewoon mensen.
Vraagje: hoe kun je in hemelsnaam Islaam zijn? De laatste keer dat ik checkte was het nog altijd Islamiet of Moslim(ma).
Je wilt dat iedereen in Nederland op een vredige manier met elkaar samenleeft. Dat vredige heb ik er zelf maar ff bijgezet. Maar ik begrijp dat stukje van "aanpassen" ff niet hoor. Wij, jullie? Waar heb je het over? Iedereen in Nederland is een burger. Begrijp dat nou eens een keer. Moslim heb je overal op de wereld, en geloof het of niet, accepteer het of niet, ook de Moslims behoren tot deze maatschappij. Dus probeer dit te accepteren, want zolang jij dit niet doet zul je het nog heel zwaar krijgen in dit leven. Je zal er dagelijks mee geconfronteerd worden. Ik heb nu al medeleven met je... poe poe :rolleyes:
En ik vind het nog altijd verbazingwekkend hoe blanke Nederlanders over 'aanpassen' en 'integratie' durven te praten. Deze blanke Nederlanders klampen zich ook vast aan hun cultuur/geloof wanneer zij in een ander land gaan wonen. Een goed voorbeeld is Australie, waar zij op klompen lopen en pindakaas laten overkomen uit Nederland.... :rolleyes:
Dutchman
19-11-2004, 22:22
Vraagje: hoe kun je in hemelsnaam Islaam zijn? De laatste keer dat ik checkte was het nog altijd Islamiet of Moslim(ma).
Je wilt dat iedereen in Nederland op een vredige manier met elkaar samenleeft. Dat vredige heb ik er zelf maar ff bijgezet. Maar ik begrijp dat stukje van "aanpassen" ff niet hoor. Wij, jullie? Waar heb je het over? Iedereen in Nederland is een burger. Begrijp dat nou eens een keer. Moslim heb je overal op de wereld, en geloof het of niet, accepteer het of niet, ook de Moslims behoren tot deze maatschappij. Dus probeer dit te accepteren, want zolang jij dit niet doet zul je het nog heel zwaar krijgen in dit leven. Je zal er dagelijks mee geconfronteerd worden. Ik heb nu al medeleven met je... poe poe :rolleyes:
En ik vind het nog altijd verbazingwekkend hoe blanke Nederlanders over 'aanpassen' en 'integratie' durven te praten. Deze blanke Nederlanders klampen zich ook vast aan hun cultuur/geloof wanneer zij in een ander land gaan wonen. Een goed voorbeeld is Australie, waar zij op klompen lopen en pindakaas laten overkomen uit Nederland.... :rolleyes:
In Australie ben je als werkloze niet welkom en zonder geld ook niet. ;) En daarbij zou een Nederlander bij emigratie naar Australie zorgen dat ze alles over hun cultuur weten en alvast een beetje hun taal leren . Als hun die cultuur niet bevalt zullen ze er ook niet naartoe emigreren. ;)
Nou Dutchmanneke dan zal ik als ik jouw was gewoon heel snel gaan accepteren dat dat hier in Nederland wel zo is hahahahahahaha.
En vergeet niet dat"jullie" diegene zijn die "ons" in de jaren 70 met open armen hebben ontvange, en ja , wie A zegt moet ook B zeggen.
hahahaha
Dutchman
19-11-2004, 22:32
Nou Dutchmanneke dan zal ik als ik jouw was gewoon heel snel gaan accepteren dat dat hier in Nederland wel zo is hahahahahahaha.
En vergeet niet dat"jullie" diegene zijn die "ons" in de jaren 70 met open armen hebben ontvange, en ja , wie A zegt moet ook B zeggen.
hahahaha
Ja ik weet het dat jullie dat steeds roepen.Nee hoor we hebben jullie hier niet allemaal naartoe gehaalt om in fabrieken te werken.Dat was een hele kleine groep.De grote meerderheid is hier naartoe gekomen omdat ze hier juist niet hoeven te werken en de hele dag in de theehuis kunnen zitten te kaarten , dat is het probleem juist. ;)
2Smart4u
19-11-2004, 22:34
de taal kennen we allemaal wel.. zeker een beetje...
en de Nederlandse cultuur bevalt ons prima hoor... we vind t ENIG allemaal...
alleen zijn we al voorzien ;)
we vinden t gewoon prachtig hierzo..helemaal verliefd op grijs kikkerlandje met rondkoppige buren...geshellig :boer:
:zwaai:
Dutchman
19-11-2004, 22:35
de taal kennen we allemaal wel.. zeker een beetje...
en de Nederlandse cultuur bevalt ons prima hoor... we vind t ENIG allemaal...
alleen zijn we al voorzien ;)
we vinden t gewoon prachtig hierzo..helemaal verliefd op grijs kikkerlandje met rondkoppige buren...geshellig :boer:
:zwaai:
Je bent de enige hier dan denk ik die het naar zijn zin heeft. :maf:
2Smart4u
19-11-2004, 22:36
de enige wat?? marokkaan? moslim?
geinteresseerde??
neeh hoor.. alweer heb je t mis ;)
Dutchman
19-11-2004, 22:38
de enige wat?? marokkaan? moslim?
geinteresseerde??
neeh hoor.. alweer heb je t mis ;)
Ik dacht dat je kon lezen ?
Ja Dutchie ik weet waarheid is hard......ik kan me voorstellen dat je je "probeert" te verdedigen......
Maar veranderd niks aan de situatie , accepteer dat dan gewoon dat wij hier zitten te niksen, lekker kaarten enz enz....
Maar let wel he ,en kijk goed om je heen de markten de winkels macs enz enz, zonder"ons" keldert de economie met een vaart naar beneden en ja dat kunnen we jullie simpelweg niet aandoen. M.a.w we blijven hier...........nog heel lang.......voor jouw waarsschijnlijk TE lang maar je groeit er wel over heen, geloof me..................heb vertouwen in ons............en met hulp van Allah komt het zeker goed ............En geloof het of niet ook ik heb het hier naar mijn zin.......en zelfs jij kan daar geen verandering in brengen.............Lang Leve Holland dan maar?
Dutchman
19-11-2004, 22:40
Ja ik weet waarheid is hard......ik kan me voorstellen dat je je "probeert" te verdedigen......
Maar veranderd niks aan de situatie , accepteer dat dan gewoon dat wij hier zitten te niksen, lekker kaarten enz enz....
Maar let wel he ,en kijk goed om je heen de markten de winkels macs enz enz, zonder"ons" keldert de economie met een vaart naar beneden en ja dat kunnen we jullie simpelweg niet aandoen. M.a.w we blijven hier...........nog heel lang.......voor jouw waarsschijnlijk TE lang maar je groeit er wel over heen, geloof me..................heb vertouwen in ons............en met hulp van Allah komt het zeker goed ............
Nee door jullie is de economie juist gekeldert.En Allah bestaat niet dus het komt zeker niet goed .
2Smart4u
19-11-2004, 22:41
Ik dacht dat je kon lezen ?
Nee hoor..kan wel lezen uwe vaagheid.....
wat? zie je de lettertjes dansen waardoor de inhoud van mijn vragen aan je voorbij is gegaan??
ik vroeg je wat! :rolleyes:
Dutchman
19-11-2004, 22:44
Nee hoor..kan wel lezen uwe vaagheid.....
wat? zie je de lettertjes dansen waardoor de inhoud van mijn vragen aan je voorbij is gegaan??
ik vroeg je wat! :rolleyes:
Verander je naam maar snel want echt slim ben je niet.
Bedankt.
Ook een hoop Nederlanders hebben het slecht, maar dat komt niet omdat ze islaam of wat ook zijn, maar gewoon mensen.
Hey get real............
Dood is dood, wordt eens tyd dat eens wordt geaccepteerd en verwerkt :rolleyes:
Sterven dagelijks duizenden mensen op deze wereld.
So who the f u c k is theotje geweest in vergelijking tot deze mensen.
Dus ga aub ergens anders zielig doen..........kots kots kost
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.