Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat te doen als een man zijn gevoelens niet toont

monalisa24
19-11-2004, 20:55

Ik ben nu een jaar getrouwd met een lieve man. Alleen een probleem. En dat is dat hij zijn gevoelens niet makkelijk tegenover mij uit. Als ik er naar vraag dan zegt hij wel dat hij van me houdt. Maar ik wil dat hij het een keer uit zichzelf zegt. Gewoon spontaan!!!! Of dat hij een keer mij spontaan omhelst. En met complimentjes geven gaat het ook niet echt makkelijk. Ik geef hem wel altijd zoveel mogelijk aandacht. Elke dag laat ik hem zien dat ik er ben voor hem. Maar wat moet ik nou doen. Ik kan niet alleen maar geven, ik wil ook wat. Ik heb het wel vaker met hem over gehad aan het begin van ons huwelijk, maar toen gaf hij aan dat het wel zou veranderen. En nu durf ik er niet meer om te vragen. Kan iemand mij helpen, wat ik hiermee aan moet. Liefs

firdaus116
19-11-2004, 22:01
gair inchaAllah heb sabr :(

BintElmagreb
19-11-2004, 22:30
Ja.... moeilijk hoor! Anders moet jij hem gewoon omhelzen enz. Als je op hem wacht kun je blijven wachten. Is het niet zo dat als jij begint hij dan mee doet? Dat als jij bijv naar hem toe gaat en hem omhelst, hij jou dan ook omhelst? Zeg het gewoon nog een keer tegen hem! Blijf het zeggen totdat hij er wat aan doet. Hij moet toch echt proberen om er verandering in brengen, aangezien jij ermee zit. Praat er gewoon over. Jij bent geen vreemde voor hem en hij is geen vreemde voor jou. SUCCES!!! Wassalaam.

Mysticalia
19-11-2004, 22:34
Weet je, niet iedereen kan zijn/haar emoties vrijuit tonen. :( Geef hem tijd om eraan te wennen? :confused: De één zegt 'ik hou van je' sneller als de ander. Probeer begrip te tonen en leg je erbij neer dat het niet van één dag op de ander verandert. Elghier inshallah

achlem
19-11-2004, 23:04

mja meid, ik zit met hetzelfde probleem dus ik weet wat je meemaakt is niet altijd zo makkelijk maar je moet inderdaad blijven proberen en probeer er eens heel goed met hem over te praten ik heb tegen hem gezegd dat het mij kwetst als hij zo doet en dat ik dan echt het gevoel heb dat ik nix voor hem beteken toen is het een week of 2 goed gegaan maar nu is het terug zoals daarvoor ik ben ook een keer enkele dagen bij hem weggeweest en toen zat hij mij constant te bellen en te smsen hij was mij echt aan het smeken om terug te komen anyway geef vooral de moed niet op ik ben er zeker van dat hij diep in zijn hart je heel graag ziet liefs achlem

Najib26
20-11-2004, 01:41
mja meid, ik zit met hetzelfde probleem dus ik weet wat je meemaakt is niet altijd zo makkelijk maar je moet inderdaad blijven proberen en probeer er eens heel goed met hem over te praten ik heb tegen hem gezegd dat het mij kwetst als hij zo doet en dat ik dan echt het gevoel heb dat ik nix voor hem beteken toen is het een week of 2 goed gegaan maar nu is het terug zoals daarvoor ik ben ook een keer enkele dagen bij hem weggeweest en toen zat hij mij constant te bellen en te smsen hij was mij echt aan het smeken om terug te komen anyway geef vooral de moed niet op ik ben er zeker van dat hij diep in zijn hart je heel graag ziet liefs achlem Dus als mevrouw niet genoeg aandacht krijgt, dan gaat ze weg. Als ik het was, had ik je mooi laten zitten en niets van me laten horen.

hivisu
20-11-2004, 09:33
ik heb geen ervaring mee... maar t beste is denk ik nog een keer erover praten... misschien is hij zo'n gesloten iemand.. misschien heeft ie ooit iets meegemaakt..

koffieleut
20-11-2004, 13:35
Achlem, vind het ook raar dat je om die reden weggaat bij je man. volgens mij was er meer aan de hand dan dat je man niet genoeg "ik hou van je" tegen je zegt.

achlem
20-11-2004, 13:58
nee ik ben niet alleen daarom weggegaan maar ook om het feit dat ik regelmatig met een blauw oog en andere blauwe plekken rondliep en om het feit dat ik helemaal nix mocht

lina_86
20-11-2004, 15:58
Ja je kan er een keer over praten ik begrijp dat je niet als een zeur wilt worden gezien. Als ik jou was zou ik hem ook moeite voor jou laten doen. Hem eraan herinneren hoe geweldig jij bent. Maar praten is wel een goede optie. Gewoon zeggen hoe jij je voelt tot dat het kwartje valt. xx lina

charmedone
20-11-2004, 18:17
beste meid dat hij zich niet uit op de manier zoals jij wilt betekent niet dat hij niet van je houd anders was hij ook niet met je getrouwd,zoals eerder iemand hier zei dat hij het niet van huis uit heeft mee gekregen om zijn gevoellens te uiten. kijk je kunt een persoon nooit veranderen dat moet hij zelf willen. als hij verder goed voor je is en een goede echtgenoot is voor jou moet dat toch genoeg zijn. ik had me er bij neergelegd dat mijn man ook zo was in het begin, maar een paar jaar later kan hij ik hou van jou zeggen. zie je het komt wel goed volgens mij komt het omdat we teveel van die liefdesfilms kijken en denken dat het zo hoort maar ik denk dat er overal zulke mannen zijndus meid heb sbar geniet van het goede dat je hebt en de rest zal volgen incha allah groetjes van mij