Bekijk originele versie : Marokaan en Nederlander
Naima1982
19-11-2004, 20:22
Slm
Denken jullie dat een marokaans meisje en een Nederlands meisje vriendinnen kunnen zijn?
ik bedoel dan ook echt echte vriendinnen niet zomaar kenissen?
Hoe denken jullie hier over
wil graag jullie mening hierover weten
alvast bedankt
beslama
2Smart4u
19-11-2004, 20:27
jawel.. ik denk het zeker well...
ze moeten allebei hun vooroordelen neer leggen en gewoon elkaar waarderen om elkaars karakter..
ik geloof wel dat er mensen zijn die dat kunnen
Ik heb zo mijn twijfels. meestal zie je dan dat het nederlandse meisje "vermarokkaanst" is snappie en dan gaat het wel.
Maar een echt oerhollandse meid met een megrabia korte vriendschappen en dan houdt het op...........
Oh ja en Marokaan schrijf je met 2 ks MaroKKaan.
Zo val je niet in de smaak van een lholandia......hahahah
thallay
Rachidaaatje
19-11-2004, 20:41
jawel.. ik denk het zeker well...
ze moeten allebei hun vooroordelen neer leggen en gewoon elkaar waarderen om elkaars karakter..
ik geloof wel dat er mensen zijn die dat kunnen
Niet iedereen heeft vooroordelen,dus dan hoeven ze dat niet opzij te leggen. En ik geloof dat iedereen beste vrienden kunnen worden, ongeacht afkomst of religie.
Ik ben als Nederlandse al lang heel goed bevriend met een Marokkaanse.
Het kan zeker dus.
En wat de vooroordelen betreft, iedereen heeft die in meer of meerdere mate denk ik.
Vriendschap is een heel goede manier om dit onder ogen te zien en te overwinnen.
MissLisa
19-11-2004, 20:59
Ik ben nl, en ik heb een hele lieve marokkaanse vriendin, Nafissa. Het kan dus wel degelijk. Als we ons dat zelfs moeten afvragen, betekent dat er iets goed mis is! Vriendschap kent geen religie of cultuurverschillen!
Tenzij je daar niet voor openstaat, en dat is al fout! Ook bij mijn Turkse buren kom ik regelmatig over de vloer, ik als Nederlandse, zij als Turksen. Dus compleet verschillend, maar uiteindelijk willen we allemaal hetzelfde, een betrouwbare, lieve vriend/vriendin.
maroc_chica
19-11-2004, 21:29
ik vind dat het degelijk wel kan ..ik heb veel nederlandse vrienden/ vriendinnne en kan heel goed met hun opschieten... mijn vriendin is zelfs met mij naar marokko geweest en het was super...ik ken mijnn nlse vriendin vanaf mijn kleutertijd en we zijn friends for life... en zei is absoluut niet 'vermarokkaanst'' en ik ben niet ''vernederlandst"'
friends for life no matter what happpens
Hayat_Riffia
19-11-2004, 21:38
t0t nu t0e alle h0llandse meisjes die ik ken die vriendinen waren met mar0kaAnse meisjes zijn nu allemaal l0nsdale gew0rden
LaMorena
19-11-2004, 22:01
Het kan echt wel! Zolang je maar beiden respect voor elkaar hebt en elkaar neemt zoals je bent. Ik ga al meer dan tien jaar om met een Marokkaans meisje, mijn beste vriendin. We hebben echt zoveel meegemaakt samen.
Slm
Denken jullie dat een marokaans meisje en een Nederlands meisje vriendinnen kunnen zijn?
alvast bedankt
beslama
ik ben bang dat je vraag ook je eigen antwoord in zich heeft.
seniorita1988
19-11-2004, 22:09
Slm
alvast bedankt
beslama
whahahahahhaaaa jaaaaaaaaa ckerrrrr weten :D
mijn beste vriendin is NEDERLANDSE!!!
en we weten alles van elkaar en we begrijpen elkaar VOLKOMEN!
maar ja wij hebben samen ook veeeel meegemaakt....
(zowel marokkaanse en nederlandse dingen)
:D:D:D and I loveeeeeee her so much :D
Ik heb een Nederlandse vriendin, die is helemaal in to the Arabisch wereld. Haar huis heeft ze ingericht in de Arabische sfeer, ze kook Marokkaanse gerechten, luistert naar Arabische muziek en nam Arabische les! Ik heb een hechte band met haar.
Slm
alvast bedankt
beslama
Het komt zeker wel voor, maar wat je dan ziet weer is dat dat Nederlands meisje vermarokkaanst wordt. Of andersom; Marokkaans meisje verkaast.
seniorita1988
19-11-2004, 22:43
Het komt zeker wel voor, maar wat je dan ziet weer is dat dat Nederlands meisje vermarokkaanst wordt. Of andersom; Marokkaans meisje verkaast.
of geintergreerd..? :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.