Bekijk originele versie : Ben jij wel eens in een kerk van een ander geloof geweest?
Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ikzelf ben een tijdje geleden in een boeddha-tempel geweest, het was een mooie ervaring.
Bedoel je: uit nieuwsgierigheid iets bezocht?!
Of vraag je gewoon wat uit nieuwsgierigheid?
gEwE
Cicatrice
19-11-2004, 19:58
Ben in moskeeen geweest, protestantse kerken, baptisten kerken, zelfs mormonen kerken en zelfs (jaja) orthodoxe kerken :ego:
2Smart4u
19-11-2004, 19:58
ja..
ben in een kerk geweest... een aantal keren..
ben bij een Baptisten vereniging geweest...en ook hun manier van aanbidden heb ik gezien...
boeddha..dat net nog niet.. Vind het beeldje zelf een eng gezicht hebben :o maar goed..ieder zijn overtuiging...
gEwE
bezocht :)
Ja, in ons land in hervormde en katholieke kerken en
in Turkije in diverse moskeeën en in het Verre Oosten in Boedistische en Chinese tempels.
Allemaal héél indrukwekkend.
2Smart4u
19-11-2004, 20:01
gEwE
nee ze vraagt t omdat ze in die overtuiging zit (boeddhisme)
en nu wilt ze ons uitlokken zodat we die overtuiging gaan zwart maken..en gaan beledigen..
dan kan ze relaxt achterover leunen en zeggen:
'zie je nou wel..die moslims...ze zijn helemaal niet zo vrij en respecteren anderen niet'
:D maar helaas voor haar
Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Ikzelf ben een tijdje geleden in een boeddha-tempel geweest, het was een mooie ervaring.Ben in een alle soorten gebedshuizen geweest
behalve in een hindoestaansetempel.
Ik vond het zeer intresant.
Als kind ging ik met mijn ouders wel eens naar de kerkdienst in een katholieke kerk ipv in onze hervormde. Allebei christelijk natuuurlijk, dus eigenlijk telt het niet, maar dat was toch al heel wat. En wij kinderen - ik heb een broer en zusje - vonden de katholieke kerk veel leuker! Want er gebeurt wat meer dan tijdens een protestante kerkdienst en de preek was korter.
nee ze vraagt t omdat ze in die overtuiging zit (boeddhisme)
en nu wilt ze ons uitlokken zodat we die overtuiging gaan zwart maken..en gaan beledigen..
dan kan ze relaxt achterover leunen en zeggen:
'zie je nou wel..die moslims...ze zijn helemaal niet zo vrij en respecteren anderen niet'
Jaja, bestaat jou leventje alleen maar uit argwaan ofzo?
2Smart4u
19-11-2004, 20:08
nee hoor... niet helemaal..
maar sommige mensen..... die vragen er gewoon om he ;)
ps:
jou + w ==> jouw ipv jou....bezittelijk vnw.
En ik zou zeker mijn eigen ouders en familie gaan beledigen??? ben je gek geworden ofzo?
nee hoor... niet helemaal..
maar sommige mensen..... die vragen er gewoon om he ;)
ps:
jou + w ==> jouw ipv jou....bezittelijk vnw.Gaan we muggenziften :D
En ik zou zeker mijn eigen ouders en familie gaan beledigen??? ben je gek geworden ofzo?
Ben jij geen moslima (meer), Naizah?
gEwE
2Smart4u
19-11-2004, 20:18
Gaan we muggenziften :D
muggenziften...tsjah.... is das een relatief begrip
ik ben niet aan t muggenziften..
... gewoon de puntjes OP de i.
:D:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.