Bekijk originele versie : Mamma Tokkie uit de kleren.....
Bron: De Telegraaf (restricted area)
Gepubliceerd: vrijdag 19 november 2004 @ 11:10
Een anonieme FOK!ker had ons via de nieuws-submit het volgende nieuws te melden:
Mocht de kerstsingle van de Tokkies goud worden, dan zal ma Hanna Tokkie uit de kleren gaan en een striptease verzorgen. Vooralsnog lopen de Nederlandse radiostations niet bepaald warm voor de single.
Om het plaatje de gouden status te laten bereiken, is er een verkoop nodig van 40.000 exemplaren. Mocht dit bereikt worden, dan zal moeder Tokkie van Nederlands asociaalste familie een striptease verzorgen. "Iedereen wil me zien strippen. Waar ik het doe? Dat blijft nog even geheim. Niemand geloofde me toen ik het toezegde. Maar ik doe het wel. Begrijp me goed, wel op een nette manier, in lingerie. Een beetje romantisch, haha". In tegenstelling tot de Nederlandse radiostations is Tokkies-manager Jan- Dirk Vis wel enthousiast over de single, hij rekent op de gouden verkoop van drieduizend singles.
Wie wil Ma Tokkie nou naakt zien??? :confused:
appelsap
19-11-2004, 17:15
Een anonieme FOK!ker had ons via de nieuws-submit het volgende nieuws te melden:
Mocht de kerstsingle van de Tokkies goud worden, dan zal ma Hanna Tokkie uit de kleren gaan en een striptease verzorgen. Vooralsnog lopen de Nederlandse radiostations niet bepaald warm voor de single.
Om het plaatje de gouden status te laten bereiken, is er een verkoop nodig van 40.000 exemplaren. Mocht dit bereikt worden, dan zal moeder Tokkie van Nederlands asociaalste familie een striptease verzorgen. "Iedereen wil me zien strippen. Waar ik het doe? Dat blijft nog even geheim. Niemand geloofde me toen ik het toezegde. Maar ik doe het wel. Begrijp me goed, wel op een nette manier, in lingerie. Een beetje romantisch, haha". In tegenstelling tot de Nederlandse radiostations is Tokkies-manager Jan- Dirk Vis wel enthousiast over de single, hij rekent op de gouden verkoop van drieduizend singles.
Wie wil Ma Tokkie nou naakt zien??? :confused:
ik toevallig..JAA!!!! :rolleyes:
Rachid_Breda
19-11-2004, 17:16
Ik niet
Rebel_1963
19-11-2004, 17:18
Nog meer beeldbuis vervuiling.
Appelsap, meen je dat nou? :rolleyes:
appelsap
19-11-2004, 17:24
Nog meer beeldbuis vervuiling.
Appelsap, meen je dat nou? :rolleyes:
nee eigenlijk niet :rolleyes: ..
is die vraag gemeend?? :rolleyes:
Het einde der tijden is nabijr.
De wereld vergaat zodra ma tokkie uit de kleren gaat.
Dit ZAL NIEMAND OVERLEVEN :maf:
Ik eis na deze uitspraak uitvoerige bescherming tegen mogelijk gewelddadige uitspattingen van de fam. Tokkie jegens mij.
Ik wil tevens absolute zekerheid dat mijn IP nr. anoniem is.
:nerd:
Wat mensen wel niet allemaal over hebben om aan een beetje geld te komen zeg! :(
ElAlamein
19-11-2004, 18:35
als mevr. Tokkie dat doet, is zij dan nog steeds de parel, waaraan niemand met zijn handen aan heeft gezeten?
Pas maar op mevrouw tokkie, zo direkt geraakt U nog als kalkoen op tafel van extremistiese moslims!
ElAlamein
19-11-2004, 18:46
Shit wie wil haar nou naakt zien ik begin al te kokhalzen alleen al bij de gedachte. Klaar die hollanders zijn doorgeslagen eerst vonden ze pim fortuijn een van de grootste nederlanders en nu dit.... :confused: :confused:
he, he, niet zo een vooroordeel hebben he, heb je haar al naakt gezien dan?
Bovendien, zijn het niet de Nederlanders die dit van haar vragen, maar is zij het blijkbaar zelf, die dit aanbiedt!
Goed lezen, ventje, voordat je reageert!
Mocht de kerstsingle van de Tokkies goud worden, dan zal ma Hanna Tokkie uit de kleren gaan en een striptease verzorgen.
GATVERDAMME, IK MOET ER NIET AAN DENKEN
Klaar die hollanders zijn doorgeslagen eerst vonden ze pim fortuijn een van de grootste nederlanders en nu dit....
"die hollanders?" Wie bedoel je dan?
AlHoceima_Leila
19-11-2004, 19:15
:kots: :kots:
Behhhhhhhhh zie je allemaal vetlagen over elkaar heen :stout:
Rebel_1963
19-11-2004, 19:35
nee eigenlijk niet :rolleyes: ..
is die vraag gemeend?? :rolleyes:
Ach, ik sta tegenwoordig nergens meer van te kijken, smaken verschillen nu eenmaal. :D
Miss. Poes
19-11-2004, 19:40
Bewáár me alsjeblieft!!!
Maar ik denk dat ze het sarcastisch bedoeld. Ze heeft zo weinig zelfvertrouwen dat ze niet geloofd dat ze ooit goud zal halen. Dat denk ik tenminste.
En zo ja, dan wens ik alle Nederlanders die er van houden een fijne striptease toe (grinnik)
Miss. Poes
19-11-2004, 21:36
Oehhoeeeeeeeeeeee Ma Tokkie is online.
Gauw verstoppen!!!
Immanuel
19-11-2004, 21:40
Wie wil Ma Tokkie nou naakt zien??? :confused:Met deze mededeling zal mijn vrouw niet blij zijn. Dit bezorgt me een acute aanval van impotentie die minstens drie weken aan zal houden :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.