Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : NAAM !! ik heb gelogen

LZN
19-11-2004, 16:35

jeetje ik zit echt met een probleem en hoop dat iemand dit ook heeft meegemaakt ,ik ben goed bevriend geraakt met een jongen hij is echt lief en zorgzaam maar heb van het begin af aan gelogen over me naam nu onze vriendschap alleen maar closer wordt vindt ik het niet meer leuk om tegen hem te liegen en wil me echte naam zeggen maar ik weet niet wat voor een reden ik zou op moeten noemen als hij mij vraagt waarom ik ik heb gelogen over me naam al die tijd .........ik vind het erg om te liegen ik hoop echt dat iemand hier ervaring mee heeft en mij advies kan geven .......... :traan1: :o thanx beslama ..............

wasilla
19-11-2004, 17:02
ik heb er geen ervaring mee maar in dat geval zou ik zeggen : vertel hem het zo snel mogelijk want hij komt er op een of ander manier er toch wel achter je kunt nooit iets voor iemand iets verborgen houden en in dat geval zeker niet groetjes wasilla suc6 ermee

casawia25
19-11-2004, 20:57
Hoi meid, echt heel toevallig maar ik ken sinds kort ook een lieve jongen waarmee het gelijk klikte. Uit automatisme loog ik ook over mijn naam, heel raar ik weet niet waarom, misschien uit zelfbescherming. Tijdens een telefoongesprek hadden we het over liegen enz. en hij gaf aan dat hij hier echt niet van houdt, is logisch. Toen zei ik dat ik wel eens gelogen had tegen hem, hij werd booooos en geloofde me niet. Ik dacht echt dat ie zou ophangen, ik zei snel waarover ik gelogen had, mn naam dus. En dat ik het heel erg vond, maar ook dat ik hem juist vertrouw en daarom mn echte naam nu pas had gezegd. Gelukkig geloofde hij me en hij vond het niet erg meer. Het viel uiteindelijk toch mee, hij vond me al te leuk om het heeeeeel erg te vinden en hij snapte me ook wel. Dus vertel het hem z.s.m. Ik weet zeker dat het je oplucht en dat ie je begrijpt!! Succes meid, liefs casawia25

marocosia
19-11-2004, 21:52
Zg het zo snel mogelijk en ik hoop dat hij het begrijpt :)

happy_girl
20-11-2004, 15:07

jeetje ik zit echt met een probleem en hoop dat iemand dit ook heeft meegemaakt ,ik ben goed bevriend geraakt met een jongen hij is echt lief en zorgzaam maar heb van het begin af aan gelogen over me naam nu onze vriendschap alleen maar closer wordt vindt ik het niet meer leuk om tegen hem te liegen en wil me echte naam zeggen maar ik weet niet wat voor een reden ik zou op moeten noemen als hij mij vraagt waarom ik ik heb gelogen over me naam al die tijd .........ik vind het erg om te liegen ik hoop echt dat iemand hier ervaring mee heeft en mij advies kan geven .......... :traan1: :o thanx beslama ............. hey meid zo snel mogelijk de waarheid zeggen en de reden er bij meschien begrijpt hij het dan en mag het goed komen tussen julie vriendschap :)

Mr_Independence
02-12-2004, 23:10
Vraag het hiero aan de marokkaanse meisjes, die hebben wel ervaringen met liegen ;)

KLeInDuImPjE
03-12-2004, 00:53
Lieverd zo'n ramp is het ook niet..al begrijp ik niet waarom je daarover hebt gelogen maar goed...het enigste wat je kan doen is de waarheid vertellen...eerlijkheid duurt het langst en als hij je vraagt waarom je daarover hebt gelogen dan kun je 1. gewoon de waarheid zeggen en dat is.. "ik weet het zelf niet" 2. iets verzinnen maar dan ben je weer aan het liegen...zeg gewoon de waarheid hoe stom die ook mag klinken...komt wel goed inscha-allah Kusje :nijn:

Mr_Independence
09-12-2004, 14:59
salaam, Jah je hebt 2 opties.. 1= Ja je weet het zelf .. Waarheid zeggen... En dan erbij zeggen dat je het uit bescherming deed en dat hij dat moet begrijpen.. 2= eromheen draaien.. Je zegt dat het je 2de naam is en dat je vrienden je zo noemen.... Maar dat je tegen hem zegt omdat ik je super leuk vindt vertel ik je me 1ste naam... ( Jah je kan het proberen..... ) Kuzzies Assia ervaring? ;)

Assialady
09-12-2004, 15:04
hahahahaha... uhm uhm uhhh Jah... het was een keer bij mij voorgekomen.. En we mochten elkaar onwijs.. en ik voelde me toen erg schuldig dat ik tegen hem had gelogen, maar ik had om mijn naam gelogen meer uit bescherming, want op het begin wist ik natuurlijk wat voor een soort persoon hij was...... Maarjah alles was uiteindelijk okay geworden ;-) ( niet dat we bij elkaar zijn... MAARR dat staat los van het idee dat ik tegen hem had gelogen om mijn naam :D ) Kuzzies Assia

HoneyBee
09-12-2004, 16:00
Je vertelt gewoon dat het uit zelfbescherming was. Hij zal het echt wel begrijpen. Mits hij echt lief is.

ieffies
09-12-2004, 16:11
Liegen is haram, en een relatie voor huwelijk ook: dus ik zou beide niet doen. Ghair Inshallah.

miss_chaimae
09-12-2004, 17:57
Liegen is haram, en een relatie voor huwelijk ook: dus ik zou beide niet doen. Ghair Inshallah. :goedzo: