Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : NAAM !! ik heb gelogen

LZN
19-11-2004, 16:35

jeetje ik zit echt met een probleem en hoop dat iemand dit ook heeft meegemaakt ,ik ben goed bevriend geraakt met een jongen hij is echt lief en zorgzaam maar heb van het begin af aan gelogen over me naam nu onze vriendschap alleen maar closer wordt vindt ik het niet meer leuk om tegen hem te liegen en wil me echte naam zeggen maar ik weet niet wat voor een reden ik zou op moeten noemen als hij mij vraagt waarom ik ik heb gelogen over me naam al die tijd .........ik vind het erg om te liegen ik hoop echt dat iemand hier ervaring mee heeft en mij advies kan geven .......... :traan1: :o thanx beslama ..............

wasilla
19-11-2004, 17:02
ik heb er geen ervaring mee maar in dat geval zou ik zeggen : vertel hem het zo snel mogelijk want hij komt er op een of ander manier er toch wel achter je kunt nooit iets voor iemand iets verborgen houden en in dat geval zeker niet groetjes wasilla suc6 ermee

casawia25
19-11-2004, 20:57
Hoi meid, echt heel toevallig maar ik ken sinds kort ook een lieve jongen waarmee het gelijk klikte. Uit automatisme loog ik ook over mijn naam, heel raar ik weet niet waarom, misschien uit zelfbescherming. Tijdens een telefoongesprek hadden we het over liegen enz. en hij gaf aan dat hij hier echt niet van houdt, is logisch. Toen zei ik dat ik wel eens gelogen had tegen hem, hij werd booooos en geloofde me niet. Ik dacht echt dat ie zou ophangen, ik zei snel waarover ik gelogen had, mn naam dus. En dat ik het heel erg vond, maar ook dat ik hem juist vertrouw en daarom mn echte naam nu pas had gezegd. Gelukkig geloofde hij me en hij vond het niet erg meer. Het viel uiteindelijk toch mee, hij vond me al te leuk om het heeeeeel erg te vinden en hij snapte me ook wel. Dus vertel het hem z.s.m. Ik weet zeker dat het je oplucht en dat ie je begrijpt!! Succes meid, liefs casawia25

marocosia