Bekijk originele versie : hoe ver zou je gaan voor je vriend/vriendin
beppie_truus
11-01-2003, 23:17
ik ben benieuwd hoe ver mensen bereid zijn te gaan voor hun vriend/vriendin.
zou je bijvoorbeeld afstand nemen van je vrienden/vriendinnen
of stoppen met roken omdat hij of zij het vraagt.
of zijn er andere dingen die je hebt gelaten voor je vriend of vriendin.
Origineel gepost door beppie_truus
ik ben benieuwd hoe ver mensen bereid zijn te gaan voor hun vriend/vriendin.
zou je bijvoorbeeld afstand nemen van je vrienden/vriendinnen
of stoppen met roken omdat hij of zij het vraagt.
of zijn er andere dingen die je hebt gelaten voor je vriend of vriendin.
Ik rook wel niet :D maar andere dingen zou ik wel weglaten voor een vriendin/vriend ja :rolleyes:
Zeker als het mijn beste vriendin/vriend zou zijn ;) ;)
beppie_truus
11-01-2003, 23:32
Origineel gepost door Marocca
Ik rook wel niet :D maar andere dingen zou ik wel weglaten voor een vriendin/vriend ja :rolleyes:
Zeker als het mijn beste vriendin/vriend zou zijn ;) ;)
ik wil DETAIL'S
:D :D :D
saidaaatje
11-01-2003, 23:35
hmmm neee ik zou t niet doen..........je hebt die persoon leren kennen in de styl hoe je nu bent...dan moet hij/zij je maar nemen zoals je bent....ik zou in ieder geval nooit veranderen voor iemand....
ATLANTICA
11-01-2003, 23:38
NIET!!!
Ik bedoel hij of zij moet je gewoon accepteren hoe hij of zij je genomen hebt, begrijpen jullie????
Voorbeeld:
Dus als je al rookt en deze wil dat je stopt, dan niet
Maar als al samen bent en begin je met roken en als deze het niet mee eens bent, ok dan is het te overwegen.
Hanaetje
11-01-2003, 23:40
Hij/Zij moet me maar accepteren hoe ik ben....I'm who I'm so if don't like it --) their is the door.......
Natuurlijk z'n er paar dingen dat je zegt oké....omdat jij het bent maareuh zo ver dat ik al iets illegaals moet doen...thanx but not thanx...
Thalla
Ghatar_tangawia
12-01-2003, 00:43
Nou ik zou me zeker niet voor iemand veranderen.....iedereen is identiek...je kan je niet helemaal veranderen en worden zoals de rest je blijft altijd jezelf. Maar als ik echt om iemand zou geven..zou ik me wel willen aanpassen. Dat heb ik wel voor een goede vriendin over :)
Origineel gepost door beppie_truus
ik wil DETAIL'S
:D :D :D
Vooral op gebied van de islam;ze proberen enkel te helpen en uit mijn fouten kan ik wat leren dus ja;ik zou me veranderen als ik iets fout doe op gebied van geloof.. :rolleyes:
Nee,Beppie>>not what you thought :D
Mijn vrienden laat ik zowieso zonder dat zij dat hoeft te zeggen, want aan haar heb ik als vriend genoeg.
Voor haar laat ik drank al staan zonder dat zij dat zegt, want met haar kan ik lachen zonder drank, en ik vergeet alle ellende in dit ellendige Nederland zonder drank.
Maar roken,NEE.
beppie_truus
12-01-2003, 10:19
Origineel gepost door Mustapha AA
Ik zou wel willen veranderen
ik ben op voor kritiek dus....
kom maar kom maar kom maarrr
wat denk jij zelf dat mensen kritiek op zouden leveren.
Moeilijk is dat,
kijk roken dat doe ik niet, maar als ik dat zou doen dan zou ik daar wel mee stoppen als hij het echt vervelend zou vinden. Het is toch slecht dus...
maar als hij ineens gaat beslissen wat ik wel en niet mag dragen of wat ik wel mag doen of niet......dan is het echt OVER EN UIT KLAAAAAR !
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.