Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De nederlandse etterbuil is ontploft.....

Pagina's : [1] 2

sword
19-11-2004, 16:18

......en dan nog wel onder de neus van tientallen buitenlandse camera's. Heel de wereld werd nogmaals getuige van hoe het polder-modelstaat zichzelf omtoverde tot een kolder-modelstaat binnen de EG. De dood van een plaatselijke dorpsgek (een zekere TGV) veroorzaakt door een andere plaatselijke dorpsgek maar dan van allochtone afkomst ( een zekere Mb) was het startsein voor vele politici om zich nationaal en internationaal onvergetelijk belachlijk te maken. Het regende paniekreacties en men slingerde wild met maatregelen naar het hoofd van de moslimgemeenschap zonder er rekening mee te houden dat er een zeer respectabele instituut in hun eigen land aanwezig is dat wereldwijd bekend staat als het Europees hof voor de rechten van de mens, in Den Haag nota bene.... :rolleyes: Politici van allerlei pluimage maar vooral degenen uit de VVD-regeringspartij gingen compleet door het lintje. Zij ontwaarden "terreurcellen" die plannen hadden om het kolder-model op te blazen en sloten zelfs het luchtruim af om een granaat te neutraliseren. De perverse neveneffecten van deze politieke vaudeville lieten echter niet lang op zich wachten. Uiterst rechtse elementen die de dood van deze plaatselijke dorpsgek beschouwden als het "verlossende schot" in hun strijd tegen de Islam begonnen naarstig met het in brand steken van moskeeën, bommen te plaatsen in Islamitische scholen, vrouwen met hoofddoekken te molesteren en affiches met beledigende teksten t.o.v moslims verschenen in het nederlandse straatbeeld. Nederland heeft een absoluut moreel dieptepunt bereikt en de buitenwereld kijkt met argusogen toe naar de zorgwekkende ontwikkelingen die gaande zijn in dit kleine tochtgat aan de Noordzee. Sword

Erwin
19-11-2004, 16:22
Ja Sword. De beste stuurlui staan aan wal, zeggen wij hier aan deze kant van de Nederlands-Belgische grens. Gelukkig ligt jullie bootje nog op koers zonder een wolkje aan de lucht... :moe:

Naizah
19-11-2004, 17:34
Bemoei jij je maar met je eigen Vlaamse reuzen-landje...want daar schijnt het op dit moment ook niet echt lekker te gaan!

newix
19-11-2004, 17:51
Bemoei jij je maar met je eigen Vlaamse reuzen-landje...want daar schijnt het op dit moment ook niet echt lekker te gaan! Ja, we kunnen het niet ontkennen. Die moslims zorgen echt overal voor heibel! :)

Naizah
19-11-2004, 17:52

Ja, we kunnen het niet ontkennen. Die moslims zorgen echt overal voor heibel! :) En zo bedoel ik het nou juist NIET!!!

Amazoelloe
19-11-2004, 17:57
Ja Sword. De beste stuurlui staan aan wal, zeggen wij hier aan deze kant van de Nederlands-Belgische grens. Gelukkig ligt jullie bootje nog op koers zonder een wolkje aan de lucht... :moe: Eentje die op zijn teentjes is getrapt.

Amazoelloe
19-11-2004, 17:59
Bemoei jij je maar met je eigen Vlaamse reuzen-landje...want daar schijnt het op dit moment ook niet echt lekker te gaan! Wat zijn we toch geintegreerd, zozzer zelfs dat een Marokkaan die niet in Dietscherland woont als buitenlander wordt beschouwd. Kom jij nog wel in contact met Marokkanen of hang je de supergeintegreerde huppeltrut uit?

Amazoelloe
19-11-2004, 18:00
Weer zo'n dwaas die de kelen die gesneden worden en de koppen die rollen maar niet wenst te zien... en het lekker overdrijven en aanzetten van de rechtse kant.... een soort van grote zak op het hoofd als je het mij vraagt.... Ik vond het nochtans een heldere analyse. In plaats van daar inhoudelijk op te reageren, begin je om je heen te slaan. Het speelt zich voor jouw ogen af en jij steekt jouw kop in het zand. Nietwaar Wacko Jacko?

Amazoelloe
19-11-2004, 18:01
En zo bedoel ik het nou juist NIET!!! Jij bedoelde het als Dietscher versus Belg. Dat was al duidelijk.

Naizah
19-11-2004, 18:16
Wat zijn we toch geintegreerd, zozzer zelfs dat een Marokkaan die niet in Dietscherland woont als buitenlander wordt beschouwd. Kom jij nog wel in contact met Marokkanen of hang je de supergeintegreerde huppeltrut uit? Als jij mij huppeltrut noemt heb ik geen zin hier serieus op in te gaan. Ik ben klaar met jou! Beslama

Amazoelloe
19-11-2004, 18:19
Als jij mij huppeltrut noemt heb ik geen zin hier serieus op in te gaan. Ik ben klaar met jou! Beslama Wat heb ik verkeerd gezegd? Bemoei jij je maar met je eigen Vlaamse reuzen-landje...want daar schijnt het op dit moment ook niet echt lekker te gaan!

newix
19-11-2004, 18:22
Ik ben klaar met jou! Beslama Met mij ook? Anders nog een vraagje voor jou: waarom zouden Belgen, of Fransen of Algerijnen hier niet mogen meespreken (als ze Nederlands kennen)? Hoe zie jij precies de multi-culturele maatschappij: als eentje met enkel Nederlanders en Marokkanen? Wist je overigens dat België en Nederland tot de Benelux behoren? En tot de EU? We hebben wel wat gemeen hoor, Belgjes en Nederlandertjes. En vermoedelijk hebben Marokkaanse allochtonen uit beide landen ook heel wat gemeen. Of zie jij dat anders? Bedankt op voorhand voor je doordachte en intelligente reactie. Als je nog niet klaar bent, natuurlijk. :)

Naizah
19-11-2004, 18:25
Met mij ook? Anders nog een vraagje voor jou: waarom zouden Belgen, of Fransen of Algerijnen hier niet mogen meespreken (als ze Nederlands kennen)? Hoe zie jij precies de multi-culturele maatschappij: als eentje met enkel Nederlanders en Marokkanen? Wist je overigens dat België en Nederland tot de Benelux behoren? En tot de EU? We hebben wel wat gemeen hoor, Belgjes en Nederlandertjes. En vermoedelijk hebben Marokkaanse allochtonen uit beide landen ook heel wat gemeen. Of zie jij dat anders? Bedankt op voorhand voor je doordachte en intelligente reactie. Als je nog niet klaar bent, natuurlijk. :) Met jou in principe ook jah! :) Die ohzo fantastisch geschreven topic van jou zegt al genoeg hoe jij over ons denkt.

rookworst
19-11-2004, 18:27
Eentje die op zijn teentjes is getrapt. Daar zegt er eentje wat. Iemand die Nederlanders steevast Dietschers noemt, staat niet open voor anderen en heeft last van onderdrukte haat. Het is net alsof je heel graag leuke westerse dingen wilt doen (zoals stronthappen, zie andere draad van Amazoelloe) maar dat het van vadertje Allah niet mag. Jij bent net als Mohammed B. een wandelende tijdbom.

newix
19-11-2004, 20:13

Met jou in principe ook jah! :) Die ohzo fantastisch geschreven topic van jou zegt al genoeg hoe jij over ons denkt. Ik veronderstel dat je het over de thread hebt die ik geopend hebt? Tja, dat was natuurlijk tegen extremisten bedoeld, zoals ik al in het lang en het breed heb uitgelegd voor diegenen die blijkbaar de titel niet konden lezen. Voel je je aangesproken? Jij zegt hier 'ons'. Zijn jullie (en nu mag ik dat woord toch gebruiken, denk ik), zijn jullie dus allemaal extremisten die aanslagen beramen of uitvoeren? Weeral wat bijgeleerd! :)

Pagina's : [1] 2