Bekijk originele versie : nog een topic daarover....
ok...ik weet dat iedereen hoofdpijn van dit soort topics heeft gekregen...maar toch open ik hem ;) deze is ietsjes anders...en ben benieuwd.....maar wel graag eerlijke reacties......dus niet alleen maar nee zeggen omdat je wraak wilt nemen op jongens, omdat heel veel jongens geen ontmaagde accepteren....
daar komt ie........
dat jongens het altijd aan hun aanstaande vragen of ze nog maagd is of niet is het al bekend.....
maar de vraag is......welke meid is wilt niet met een ontmaagde man trouwen...en ga je dat ook aan je aanstaande vragen?.
Origineel gepost door elmarocani
ok...ik weet dat iedereen hoofdpijn van dit soort topics heeft gekregen...maar toch open ik hem ;) deze is ietsjes anders...en ben benieuwd.....maar wel graag eerlijke reacties......dus niet alleen maar nee zeggen omdat je wraak wilt nemen op jongens, omdat heel veel jongens geen ontmaagde accepteren....
daar komt ie........
dat jongens het altijd aan hun aanstaande vragen of ze nog maagd is of niet is het al bekend.....
maar de vraag is......welke meid is wilt niet met een ontmaagde man trouwen...en ga je dat ook aan je aanstaande vragen?
Ik zou het wel willen weten en vragen doe ik zeer zeker!!!! :D
tja niet trouwen met een jongen die niet maagd is, hoe kun je dat checken of een jongen maagd is of niet, blind vertrouwen op zijn woord? :rolleyes: :rolleyes:
hey
als hij het niet vraagt vraag ik het ook niet, en als ik maagd moet blijven dan moet mijn man ook maagd blijven. punt uit!!
xxx-miri-xxx
beppie_truus
11-01-2003, 22:55
ik onderga zo een test alleen als er een waterdichte test is die kan bewijzen dat een man nog maagd is :hihi:
ja maar jongens zijn altijd eerlijk over....ik denk niet dat een jongen daarover gaat liegen....stel hij zegt tegen je nee ik ben niet meer maagd :eek: wat ga je dan doen....
Nou ik denk niet dat alle jongens daar eerlijk over zijn. En stel dat hij geen maagd is, dat is tussen hem en Allah(swt). Ik zou met hem trouwen omdat ik van hem hou en niet omdat hij maagd is.
Maagd blijven doe je voor jezelf en niet voor anderen.
Laetitia
11-01-2003, 23:00
daar komt ie........
maar de vraag is......welke meid is wilt niet met een ontmaagde man trouwen...en ga je dat ook aan je aanstaande vragen?
Ik kan me niet voorstellen dat ik dat aan A (mijn verloofde) vraag.
Intereseert me niet.Ik ken wel iemand anders die 't zich WAT intereseert...
Ik vertel maar niet wat er met je gebeurt in HELL als je jezelf hebt laten gaan met een meisje(turks,marokkaans,nederlands,engels,surinaam s maakt niet uit!)ze moeten allemaal maagd blijven van onze God.
Echt dom dat sommige marokkaanse en turkse jongens denken dat ze alleen niet aan islamitische meisjes mogen zitten,maar wel aan nederlandse.
Domme fout,U're gonna PaY 4 It!Want die nederlandse girls zijn ook maar girls die naar de hell gaan omdat ze niet Allah en zijn profeet Mohammed (vrede zij met hem) gehoorzamen.
Think about what i've said...Twice
PeAce And Love 4 My A
I love You and Only You.
We'll make 3 kids...
Because U want so
We'll discuss names later...
Love ya A,i really do
Love is Pain,i discovered that
thanx 2 your love
Thank You For LoVing Me...
Origineel gepost door FouNasty
Ik vind zelf als je als man de lef heb om het te eisen van een vrouw dat ze maagd is. Dan moet je ook zelf verw8 dat zij zelf ook wil dat haar man maagd is.
dat is helaas niet zo, de meeste verwarren het geloof met cultuur :jammer:
Laetitia
11-01-2003, 23:12
Ik vind zelf als je als man de lef heb om het te eisen van een vrouw dat ze maagd is. Dan moet je ook zelf verw8 dat zij zelf ook wil dat haar man maagd is.
Zo is het 4 Nasty!
Ja precies. Niet dat de man geen maagd moet zijn en zijn vrouw wel.
xxx-miri-xxx
Hanaetje
11-01-2003, 23:53
daar komt ie........
Ik wil niet trouw niet met iemand die al ontmaagd is punt uit.....
En ik zal dat zeker vragen....als hij dat van mij eist...zal ik dat ook van hem eisen...eerlijk is eerlijk :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.