Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Anashied band bruiloft

Pagina's : [1] 2

Jonaida
19-11-2004, 14:36

Salaam broeders en zusters, Ik ben voor mijn bruiloft op zoek naar een anashied band. oftwel 2 anashid bands. 1 voor dames, en 1 voor heren. Kan iemand mij tips geven!? Djazaakoemoe lahoe gairan PS, Graag een band uit Nederland. Hoop op vele reacties. :)

failsam
20-11-2004, 19:24
salaam alaikoum, Ik raad je aan om de band Atawba te nemem, zijn 4 leuke dames. Ze zijn echt goed. tel: 0614149808 allah ikamel belghair incha allah salaam alaikoum

engeltje4evaah
21-11-2004, 13:03
Salaam broeders en zusters, Ik ben voor mijn bruiloft op zoek naar een anashied band. oftwel 2 anashid bands. 1 voor dames, en 1 voor heren. Kan iemand mij tips geven!? Djazaakoemoe lahoe gairan PS, Graag een band uit Nederland. Hoop op vele reacties. :) asalamoe 3alaikoum zuster, Wil je echt prachtige anachied op je bruiloft??? Dan raad ik je firqa al-firdaws aan. Ze zijn met veel zusters macha allah, en hun anachied is echt prachtig!!! Ze komen uit Belgie, maar hebben eigen vervoer en gaan overal naar toe!!! Firqa al-firdaws: 0032486240902 wasalam

failsam
21-11-2004, 17:05
Salaam alaikoum Zuster ik heb gister aangeraden om de band atwba te nemen. Maar ik neem mijn woorden terug vanwege het feit dat ze hun afspraken niet nakomen. Een nicht van mijn heeft ze 3 maanden van te voren gereserveerd, ze gaat incha allah over 2 weken trouwen. Gisteravond belt de band ATWABA op om te zeggen dat ze niet komen, omdat ze op een ander bruiloft gaan zingen in Leiden. Dit kwam Atawba goed uit in Leiden want ze wonen zelf in Den Haag, dus dachten ze we zeggen 2 weken van te voren die afspraak af. Maar Atawba beseft niet wat voor gevolgen het kan hebben voor een meid die zich vergeugt om haar bruiloft op een islamitische manier te houden. DUS IK NEEM MIJN WOORDEN TERUG, ZE ZIJN BEST GOED MAAR OF ZE HUN AFSPRAKEN GAAN NAKOMEN DAT IS DE VRAAG!!!!!!!! SALAAM ALAIKOUM ZUSTER

miss__1984
21-11-2004, 17:12

wayoooow, dit kan toch niet, hoe kunnen ze nou weer zo slecht zijn, het zijn toch moslims, waarom laten ze dan andere moslims dan ineens in de steek

miss__1984
21-11-2004, 17:14
ps: ik hoor inderdaad nooit een leuke mannelijke anasheed band hierzo op de site, ik ben ook op zoek naar een vrouwelijke en mannelijke anasheed band, voor december.. zucht gaat tegenwoordig wat moeilijker dan ik dacht

Jonaida
21-11-2004, 18:20
thanks thanks, wat balen zeg, dat ze zo kort voor de bruiloft afbellen. Dat is zeker niet netjes. Nou, nog effe afwachten dan........... die bel ik dus niet, ik kan die in belgie wel proberen, maar ik wil liever een band uit nl. Omdat de band maar voor een paar uur is voor de voruwen, van 6 tot 9. Daarna wordt er wel gewoon muziek gedraaid. wa salaam

senatje
21-11-2004, 18:23
Firdaws??? Alsof firdaws hun afspraken nakomen. Ze kunnen goed zingen maar als ze het hun uitkomen, dan komen ze ook hun afspraken niet na. Heb het 2x persoonlijk meegemaakt en ken een vriendin die het ook heeft meegemaakt. Ze komen niet opdagen (zonder op voorhand te annuleren) of bellen op het laatste moment af!

Jonaida
21-11-2004, 18:31
stelletje aso 's

lellamusiqa
21-11-2004, 20:42
ps: ik hoor inderdaad nooit een leuke mannelijke anasheed band hierzo op de site, ik ben ook op zoek naar een vrouwelijke en mannelijke anasheed band, voor december.. zucht gaat tegenwoordig wat moeilijker dan ik dacht hey mazjmou3at ezhrae misschien? 0620047445

Salima100
22-11-2004, 00:34
Hallo, Ik raad je aan Firdaus die zijn machallah en misschien hebben ze ook nummers van ander Anachied groep ? Succes.

engeltje4evaah
25-11-2004, 14:44
Firdaws??? Alsof firdaws hun afspraken nakomen. Ze kunnen goed zingen maar als ze het hun uitkomen, dan komen ze ook hun afspraken niet na. Heb het 2x persoonlijk meegemaakt en ken een vriendin die het ook heeft meegemaakt. Ze komen niet opdagen (zonder op voorhand te annuleren) of bellen op het laatste moment af! asalamoe 3alaikoum zuster, als eerste wil ik je zeggen dat je je zusters niet zwart hoeft te maken. Ik ken firqa al-firdaws persoonlijk, dat meen ik. En ik kan je maar een ding zeggen...macha allah!!! En ik ben er zeker van dat ze het wel van tevoren melden als er iets is. En je kunt niet oordelen als je niets gezien hebt, en je moet zeker niet vooroordelen!! En als je er zeker van bent dat je een zuster kent waar het bij voorgekomen is, dan hoor ik het graag van je. Je kunt me pmen, en dan vertel ik je meer! wasalam

joualia
17-01-2008, 15:34
thanks thanks, wat balen zeg, dat ze zo kort voor de bruiloft afbellen. Dat is zeker niet netjes. Nou, nog effe afwachten dan........... die bel ik dus niet, ik kan die in belgie wel proberen, maar ik wil liever een band uit nl. Omdat de band maar voor een paar uur is voor de voruwen, van 6 tot 9. Daarna wordt er wel gewoon muziek gedraaid. wa salaam assalamoe alaikoem zusters Leuk om te weten dat er veel vraag naar anasheed is Masha Allah. Maar om op het bovenstaande te reageren: Anasheed en muziek gaat niet samen, ik vind het zelf verschrikkelijk als er bijvoorbeeld op de hennadag anasheed wordt gedraaid/gespeeld en op de trouwdag zelf muziek! dat vind ik gewoon schandalig om het maar grof te zeggen. Of je kiest ervoor om het goed te doen Of je kiest ervoor om het fout te doen, maar het gaat niet samen. Wat is het nut er dan van om anasheed te doen als je weet dat er alsnog muziek wordt gedraaid ik zou me schamen in de ogen van Allah swt, maar gair insha Allah dit is slechts een nasi7a walaikoem salaam

limoenaa
17-01-2008, 15:52
Salaam broeders en zusters, Ik ben voor mijn bruiloft op zoek naar een anashied band. oftwel 2 anashid bands. 1 voor dames, en 1 voor heren. Kan iemand mij tips geven!? Djazaakoemoe lahoe gairan PS, Graag een band uit Nederland. Hoop op vele reacties. :) De allerbeste band in NL is Afnane uit Eindhoven. Veel succes

alfanouna
17-01-2008, 20:08

De allerbeste band in NL is Afnane uit Eindhoven. Veel succes hihihi:hihi: :hihi: meid de topic is van 2004. ik denk dat ze al misschien met een kleintje of 2 thuis bij haar mannetje zit

Pagina's : [1] 2