Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkanen zijn interessant!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

hanskazaan
19-11-2004, 14:32

Nou moslims op dit moment zijn hot, je hoeft geen roddelblad (telegraaf) open te slaan, maar ook elke andere willekeurige krant. Journaal etc. alles gaat tenminste voor 50% over moslims en marokkanen in het bijzonder. Ook op dit forum zijn de autochtone nederlanders in grote getale aanwezig. Al of niet met goede bedoelingen. Kortom we zijn hot :D

Miss. Poes
19-11-2004, 14:38
Nou moslims op dit moment zijn hot, je hoeft geen roddelblad (telegraaf) open te slaan, maar ook elke andere willekeurige krant. Journaal etc. alles gaat tenminste voor 50% over moslims en marokkanen in het bijzonder. Ook op dit forum zijn de autochtone nederlanders in grote getale aanwezig. Al of niet met goede bedoelingen. Kortom we zijn hot :D WAUW, KRIJG IK NU EEN HANDTEKENING VAN JE????? :D

hanskazaan
19-11-2004, 14:44
WAUW, KRIJG IK NU EEN HANDTEKENING VAN JE????? :D ik ben druk :D allerlei programma's die mij willen interviewen enzo :D

newix
19-11-2004, 14:46
Nou moslims op dit moment zijn hot, je hoeft geen roddelblad (telegraaf) open te slaan, maar ook elke andere willekeurige krant. Journaal etc. alles gaat tenminste voor 50% over moslims en marokkanen in het bijzonder. Ook op dit forum zijn de autochtone nederlanders in grote getale aanwezig. Al of niet met goede bedoelingen. Kortom we zijn hot :D Dat zijn jullie al lang. Maar zaken die te 'hot' zijn, hebben de neiging om in brand te vliegen. 'k Denk dat jullie kritische temperatuur ongeveer bereikt is, momenteel. Als alle persaandacht ook nu niets aan de situatie kan veranderen, dan blijft er niet zoveel meer over dan ons gewoon af te keren van die multi-culturele maatschappij. Vergeet niet dat wij, westerlingen, daar voor gekozen hebben, maar dat meer en meer mensen dat niet meer zien zitten. Je kan je misschien beter eens afvragen waarom je hot bent. PS. Dutroux heeft ook een periode van 'hot' zijn gekend. 'Hot' zijn is niet altijd positief!

Miss. Poes
19-11-2004, 14:58

Dat zijn jullie al lang. Maar zaken die te 'hot' zijn, hebben de neiging om in brand te vliegen. 'k Denk dat jullie kritische temperatuur ongeveer bereikt is, momenteel. Als alle persaandacht ook nu niets aan de situatie kan veranderen, dan blijft er niet zoveel meer over dan ons gewoon af te keren van die multi-culturele maatschappij. Vergeet niet dat wij, westerlingen, daar voor gekozen hebben, maar dat meer en meer mensen dat niet meer zien zitten. Je kan je misschien beter eens afvragen waarom je hot bent. PS. Dutroux heeft ook een periode van 'hot' zijn gekend. 'Hot' zijn is niet altijd positief! Dat is nog niet helemaal tot die goochelaar doorgedrongen ;)

RECHTUIT
19-11-2004, 15:48
Ik wil niet stoeffen maar ik ga dat toch doen. Ja tuurlijk is een Marokkaan zoals ikzelf hot,ik ben zelf heel hot. Dit is nu eenmaal zo.Wij marokkanen hebben veel te bieden. Kijk maar naar Marokkaanse koppels,zoals u al heeft opgemerkt slagen wij als marokkaanse mannen erin om onze vrouwen te begrijpen en te waarderen.De blanke man kan dat niet ,want ik vind dat zij Dom zijn. Bewijs is dat Marokkaanse huwelijken stand houden door dik en dun. Jaaaaaa wij zijn coooool jaaaaa wij zijn mooi jaaaaaaa wij zijn sterk , zo is dat nu eenmaal. "www.wat ben ik fier om Marokkaan te zijn .nl" uitgeverij:ALI BABA

StarLighter
19-11-2004, 15:55
Ok genoeg zo. Ewa ja we zijn HOT in het nieuws en niet omdat ze nou echt van ons houden. :maf:

RECHTUIT
19-11-2004, 15:57
Jaaa wij zijn MEGACOOOOL en jaaaa wij zijn MEGAHOT. Bewijs is dat dit een Marokkaanse site is die vol zit met joden en autochtonen.Dus vele van hen vinden dat wij heeeeel interessant zijn. Hey aan mijn mindere interessante autochtone broeders en zusters, ik begrijp dat jullie hier bij ons willen zijn,niet mee inzitten ,dit is heel normaal. Wij zijn dat gewoon dat mensen ons enorm bewonderen. "www.moest ik maar een Marokkaan zijn .be"

StarLighter
19-11-2004, 15:59
Jaaa wij zijn MEGACOOOOL en jaaaa wij zijn MEGAHOT. Bewijs is dat dit een Marokkaanse site is die vol zit met joden en autochtonen.Dus vele van hen vinden dat wij heeeeel interessant zijn. Hey aan mijn mindere interessante autochtone broeders en zusters, ik begrijp dat jullie hier bij ons willen zijn,niet mee inzitten ,dit is heel normaal. Wij zijn dat gewoon dat mensen ons enorm bewonderen. "www.moest ik maar een Marokkaan zijn .be" HAHAHAHAHA. Laatst dat ik keek zit deze forum toch echt vol met Marokkanen die posten over alles en nog wat. En ik denk nou niet echt dat ze hier (joden en autochtonen) zijn om jou te bewonderen. :maf:

RECHTUIT
19-11-2004, 16:04
Ik zie mijn eigen graag dit is meer dan genoeg. Als onze autochtone broeders en zusters denken dat Marokkaanen wachten op liefde en respect van hun part,dan denken ze verkeerd. Zo zijn wij nu eenmaal . "www.wij hebben jullie liefde echt nie nodig .nl" uitgeverij:ALI BABA

newix
19-11-2004, 16:05
Jaaa wij zijn MEGACOOOOL en jaaaa wij zijn MEGAHOT. Bewijs is dat dit een Marokkaanse site is die vol zit met joden en autochtonen.Dus vele van hen vinden dat wij heeeeel interessant zijn. Hey aan mijn mindere interessante autochtone broeders en zusters, ik begrijp dat jullie hier bij ons willen zijn,niet mee inzitten ,dit is heel normaal. Wij zijn dat gewoon dat mensen ons enorm bewonderen. "www.moest ik maar een Marokkaan zijn .be" Volledig de waarheid. Meer nog, uit allerlei (geheim gehouden) studies blijkt dat de meeste westerlingen willen immigreren naar moslimlanden, naar Marokko op de eerste plaats!

RitaMaria
19-11-2004, 16:07
Marokkanen zijn inderdaad "hot" :stout: Net als tevens de rest van de mediterranen.. :ego:

RECHTUIT
19-11-2004, 16:07
newix, Eindelijk ben je het voor een keer met mij eens

RitaMaria
19-11-2004, 16:08
Volledig de waarheid. Meer nog, uit allerlei (geheim gehouden) studies blijkt dat de meeste westerlingen willen immigreren naar moslimlanden, naar Marokko op de eerste plaats! Newix, Marokko is en blijft op de eerste plaats een ARABISCH land.. :)

StarLighter
19-11-2004, 16:08

Ik zie mijn eigen graag dit is meer dan genoeg. Als onze autochtone broeders en zusters denken dat Marokkaanen wachten op liefde en respect van hun part,dan denken ze verkeerd. Zo zijn wij nu eenmaal . "www.wij hebben jullie liefde echt nie nodig .nl" uitgeverij:ALI BABA Nou...ze maken wel de dienst uit in hun eigen land vriend. Dus ik denk toch echt wel dat respect vanuit hun kant naar ons toe belangrijk is voor ONS...al ga jij liever dood dan dat je het toegeeft.

Pagina's : [1] 2 3 4 5