Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : eerste bezoek schoonmoeder

Pagina's : [1] 2 3

Gordon
19-11-2004, 13:12

Salaam aleikoum wa Rahmatoullahi Taa'ala wa Barakatouh lieve zusters, Ik heb een vraagje en zou graag jullie mening en/of ervaringen willen horen: Ik ga binnenkort insa Allah voor het eerst op bezoek bij mijn toekomstige schoonmoeder. Ik wil iets leuks voor haar meenemen, maar de vraag is WAT? Ik kan wel van die standaard dingen bedenken zoals een mooie bos bloemen, een leuke plant, koekjes, taart bla di bla, maar ik ben op zoek naar iets leuks en origineels? Alvast bedankt voor jullie reacties, Salaam en liefs.....

TemsoenT
19-11-2004, 13:18
een mooie witte jurk Gandoera ?

Gordon
19-11-2004, 13:25
iets persoonlijks zal ze altijd leuk vinden, iets naar haar toe gericht, is ze een beetje van het sieraden typje? dan kan je haar een mooi zilveren setje geven ofzo? Het is echt een heel lief, simpel vrouwtje. Als ik met sieraden aankom, dan zal ze denken :maf: Ik ben op zoek naar iets traditioneels maar wat toch heel leuk is, of vraag ik nu teveel ???? ;) Dames laat je fantasie even werken !

snoopie
19-11-2004, 14:40
Wat ik laatst voor mijn aanstaane schoonmoeder heb gekocht, is een parfum setje van jádore van christian dior daar zat ook nog eens een tasje bij, en daar was ze hartstikke blij mee.

Imaani
19-11-2004, 14:51

Als het een oudere vrouwtje is dan moet je haar verwennen. Zodat ze jou ook terug kan verwennen :D :D Nee als ik het goed begrijp ben je nog niet getrouwd. Dus begin nu met een mooie hoofddoek. Ik zou voor een witte gaan omdat oudere vrouwen daar wel van houden. Doe er ook een flesje lekker parfum bij! En mocht je iemand kennen die goeie kohl verkoopt dan zou ik daar ook wat van meenemen. Ik denk dat deze 3 dingen meer dan voldoende zijn voor een eerste kennismaking. Later kan je het altijd nog wat uitgebreider doen.

fesia_18
19-11-2004, 15:30
Geef haar je broek met je ontmaagdings bloed wallah dan zal ze je voor eeuwig dank baar zijn en doe er een mooie takshita stof bij dat is de cadau die ze altijd diep in haar hart wil zien je bewijs dat je een meisje was en haar zoon met een goeie meid is getrouwd wallah ze zal je voor altijd aan bidden heb ik ook gedaan

missy_riffia
19-11-2004, 15:49
Een mooie sjaal, zo'n dikke die ze over een hoofdoek kunnen dragen, met een lekker geurtje. (of lekker ruikende zeep) Dat is wel een leuk cadeau. Of een mooie djelaba van een lichte kleur.

snoopie
19-11-2004, 15:50
Geef haar je broek met je ontmaagdings bloed wallah dan zal ze je voor eeuwig dank baar zijn en doe er een mooie takshita stof bij dat is de cadau die ze altijd diep in haar hart wil zien je bewijs dat je een meisje was en haar zoon met een goeie meid is getrouwd wallah ze zal je voor altijd aan bidden heb ik ook gedaan Jij bent niet 100 %, van welke stam ben jij. Ontmaagdings bloed hoe je het ook noemt, moet tussen jou en je man blijven. OOh mijn god jij bent ziek, dat als cadeau geven. :confused:

thamza_riffia
19-11-2004, 16:37
Ik zou haar een lingerie set geven kan ze jou schoonvader verwennen (als ze die nog heeft insha allah).... Ik zelf zou voor mijn schoonmoeder een mooie jeleba halen met hoofddoek ofzo, jou man moet jou erbij helpen ;) suc6

TAFOUKT020
19-11-2004, 17:04
Geef haar je broek met je ontmaagdings bloed wallah dan zal ze je voor eeuwig dank baar zijn en doe er een mooie takshita stof bij dat is de cadau die ze altijd diep in haar hart wil zien je bewijs dat je een meisje was en haar zoon met een goeie meid is getrouwd wallah ze zal je voor altijd aan bidden heb ik ook gedaan Helemaaal ziek :confused: ahahahahahahaha hopelijk is dit een grapje, ik lig be3dek dubbel!

supersoesje
19-11-2004, 20:31
:haha:"fatoewijf" Ik dnek dat een mooie creme hoofddoek met zo'n onderkantje, zo'n mooie gouden broché... (V&D of Bijenkorf) en alsje zehma sjiek wil doen.. van Guerlain is er kohl :o bruin, d blauw of zwart . En een lekker geurtje vind iedere vrouw leuk om te krijgen:D Een mooie stof voor djelleba of een gemaakte djelleba is ook mooi, een mooie tas, of gouden armband is helemaal het einde....:D Denk aan wat je je moeder zou geven maar dan geef je het aan je schoonma:D:D Toedels:nijn: Suc6 meiss

supersoesje
19-11-2004, 20:34
Jij bent niet 100 %, van welke stam ben jij. Ontmaagdings bloed hoe je het ook noemt, moet tussen jou en je man blijven. OOh mijn god jij bent ziek, dat als cadeau geven. :confused: :o Je man ontmaagd je, en bloed dat is een vreselijke zonde alsje je daar op gaat focussen, maak je druk over hoe het huwelijk verder gaat en niet of je bloed hebt verloren of niet... :D

Mysticalia
19-11-2004, 22:18
:schok: laister met wat mensen afkomen :jammer: mohiem, hier heb ik ook wel veel aan :D ik zoek ook een apart cadeautje voor mijn schoonmoeder :o :o ik ga voor zo'n grote warme sjaals à la poncho :o in een lichte kleur of so.

lilmizz
19-11-2004, 22:21
:schok: laister met wat mensen afkomen :jammer: mohiem, hier heb ik ook wel veel aan :D ik zoek ook een apart cadeautje voor mijn schoonmoeder :o :o ik ga voor zo'n grote warme sjaals à la poncho :o in een lichte kleur of so. Lijst een foto van jezelf in met daar op de tekst De perfecte schoondochter:hihi:

Mysticalia
19-11-2004, 22:23

Lijst een foto van jezelf in met daar op de tekst De perfecte schoondochter:hihi: :o dat lijkt me een perfecte cadeau :hihi: alleen zou er de opschrift staan Kluns van het jaar :huil: :melig:

Pagina's : [1] 2 3