Bekijk originele versie : Arafat's tweede leven als virus.
Arafat duikt op als computervirus
Computerhackers gebruiken de naam en beeltenis van de overleden Palestijnse president Yasser Arafat om een nieuw computervirus te verspreiden. Het virus wordt per e-mail verspreid. Als de gebruiker de bijlage opent, die het "laatste nieuws over Arafat" belooft, wordt het virus geactiveerd.
HLN.
knorrepotje
19-11-2004, 06:47
Computerhackers gebruiken de naam en beeltenis van de overleden Palestijnse president Yasser Arafat om een nieuw computervirus te verspreiden. Het virus wordt per e-mail verspreid. Als de gebruiker de bijlage opent, die het "laatste nieuws over Arafat" belooft, wordt het virus geactiveerd.
HLN
Ik zal als linux gebruiker wel weer worden gediscrimineert, er is natuurlijk nooit iemand die er even aan denkt om het te poorten naar *nix.
HLN
Beste nieuws van vandaag.
Alle knorren wel openen hoor.
Vrede aan allen
Jij hebt wel wat met knor hé, je lijkt wel een maretak. :D
Beste pistados,
Knor is een idioot die her slecht voorheeft met Marokko.
Hij is hier alleen om de boel te jennen.
Hij schijnt het interesant te vinden om facisten als het CBS aan te halen
om zo zijn gelijk te bewijzen.
Heel zielig allemaal.
Vrede aan allen
En jij bent zelf een parasiet.
Vrede aan allen
Heb je dat effe gauw moeten gaan opzoeken? :p
Maretak...hmmmm maretak...googel.....hmmm maretak...enter, hoera, ik heb het, ik ben een parasiet. :lol:
Hahahaha,
30 minuten na de post kom je met zo iets geestigs.
Vuil varken.
Vrede aan allen
knorrepotje
19-11-2004, 07:54
Tja, ik schijn stalkers aan te trekken, ik had laatst die Sanah ook al achter mijn reet aan zitten.
Vuil varken en Vrede aan allen, wat een discrepantie :D
Ook varkens wens ik vrede en ......
Vrede aan allen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.