Bekijk originele versie : Plannen aanslag grootste moskee in R'dam?!
ZeYNeP_Z
19-11-2004, 00:10
Vanavond toen ik zomaar aan het surfen was op internet, las ik op een rechst georienteerde site, dat er plannen waren om de grootste moskee in Rotterdam de lucht in te blazen.
Ik schrok er van, maar nu vraag ik me af tot in hoeverre we dit serieus moeten nemen?
Moet er een melding van worden gemaakt of dergelijke?
Hier het stukje:
door Redbad op 18 Nov 2004 22:05
"Het begint op een surrealistische speelfilm te lijken met acteurs die zichzelf spelen........""
".....'t is te hopen dat hier snel een burgeroorlog uitbreekt...ik ben deze kutzooi meer dan zat....gelukkig zijn er al plannen om de grootste moskee van Rotterdam op te blazen...ik ben benieuwd of het de heren gaat lukken.... ....dat zou nog eens een signaal zijn richting het gespuis....en dan gaan we los...massaal.... ....ik wil wraak....undefinedik zal het nummer 'Bloodlust' van Venom nog maar even draaien denk ik....of zal ik Klara Wurtz nog even uitluisteren....die ziet eigenlijk ook alles zwart-wit....
...zo...3 stuks met 1 kogel...."
Wat vinden jullie ervan?Deze meneer lijkt wel erg serieus.
omarmoro
19-11-2004, 00:22
Deze sukkels moeten zeer hard worden aangepakt!!!! De AIVD moet een keertje achter deze extreem-rechtse gespuis aan en niet alleen achter extremistische moslims aan wandelen!!!
Autochtoon.com
19-11-2004, 00:22
Komt zeker van Stormfront?
HalimElBerkani
19-11-2004, 00:23
Niks onzin, aangifte doen bij de politie. mensen zijn voor hetzelfde aangehouden.
als je dat hier zegt haalt het alle kranten en komt er een debat over in de 2dekamer.
ZeYNeP_Z
19-11-2004, 00:28
nee autochtoon, www.democrates.net.
Voordat er spanningen in dit land waren, had ik dit niet serieus genomen nee.Maar nu eigenlijk wel.
Moskeeen en kerken in brand?Is dat iets onmogelijks en komt het zelden voor, nu in deze tijd, autochtoon?
Niks onzin, aangifte doen bij de politie. mensen zijn voor hetzelfde aangehouden.
Dat is al vaak gedaan. Helaas deze heren verschuilen zich achter een amerikaanse server.
Het bericht komt van democrates.net af.
Het zijn geen onschuldige raddraaiertjes, maar ik schat ze ook niet al te hoog in.
Wat ik wel kwijt wil is: dat de reacties aldaar soms niet zo heel veel verschillen met de reacties van sommige marokkaanse luitjes alhier.
Zo zie je. het kan verkeren.
knorrepotje
19-11-2004, 00:29
Ach ik lees hier wel ergere dingen, ik heb wel eens gelezen dat Theo van Gogh als een varken geslacht moest worden... dat is toch ook onzin....
Tenminste .... dat dacht ik.
ZeYNeP_Z
19-11-2004, 00:30
Dat is al vaak gedaan. Helaas deze heren verschuilen zich achter een amerikaanse server.
Het bericht komt van democrates.net af.
Het zijn geen onschuldige raddraaiertjes, maar ik schat ze ook niet al te hoog in.
Wat ik wel kwijt wil is: dat de reacties aldaar soms niet zo heel veel verschillen met de reacties van sommige marokkaanse luitjes alhier.
Zo zie je. het kan verkeren.
Ja nu je het zegt.De beheerder woont in Florida en regelt daar in zijn luie stoel , zijn zaakjes.
Maar de forumgangers niet.Dat maakt toch niet veel uit of wel? :confused:
ZeYNeP_Z
19-11-2004, 00:32
Ach ik lees hier wel ergere dingen, ik heb wel eens gelezen dat Theo van Gogh als een varken geslacht moest worden... dat is toch ook onzin....
Tenminste .... dat dacht ik.
Dat is iets anders dan wanneer je zegt "er is een plan bedacht om The van Gogh om te brengen".
Al zijn beide uitspraken onacceptabel.
knorrepotje
19-11-2004, 00:34
Dat is iets anders dan wanneer je zegt "er is een plan bedacht om The van Gogh om te brengen".
Al zijn beide uitspraken onacceptabel.
De een is een mesenleven de andere is een opgevoerde schuur. Ik vind een mensenleven toch wat belangrijker.
ik vind zo'n opgevoerde schuur toch wat belangrijker dan zo'n wandelend biervat
ZeYNeP_Z
19-11-2004, 00:35
De een is een mesenleven de andere is een opgevoerde schuur. Ik vind een mensenleven toch wat belangrijker.
Een moskee is geen plaats waar geen mensen komen.Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat lopen er mensen rond.
1 mensenleven is toch wel ietsjes minder erg dan tientallen levens.
Een moskee is geen plaats waar geen mensen komen.Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat lopen er mensen rond.
dat begrijpt die veredelde homo toch niet
excuses rnaj en corrie
Je bedoelde wrschnlk iets anders te zeggen, maar de strekking is duidelijk.
Het aloude geloof in kwantiteit t.o. kwaliteit
Geen onaardige discussie lijkt mij. Misschien een nieuwe topic?.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.