Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ach, foutjes maken we allemaal weleens...

Pagina's : [1] 2

Rebel_1963
18-11-2004, 23:15

Politie toont verkeerde foto's van winkeldieven zuidhorn - In het opsporingsprogramma Opsporing Noord van TV Noord zijn door een communicatiefout bij de politie woensdagavond twee mensen onterecht in beeld gebracht en bestempeld als winkeldieven. Deze mensen hebben volgens de politie niets te maken met de diefstal die zich voordeed in een kledingwinkel in Zuidhorn. De onterecht als verdachten bestempelde dieven meldden zich gisteren zelf bij de politie om hun beklag te doen. Ze werden geregistreerd door een camera in de winkel. Per abuis zijn de verkeerde beelden gebruikt. "De normale gang van zaken is dat de beelden vlak voor de uitzending door ons worden gecheckt. Door een fout is dat er deze keer bij ingeschoten. Daardoor is het misgegaan", vertelt woordvoerder Reinder Klei van de Groninger regiopolitie. Volgens hem hebben de betrokkenen de vergissing sportief opgevat. "Wij hebben onze excuses gemaakt en beloofd dat we in een persbericht een en ander zouden rectificeren. Daar nemen de mensen genoegen mee", aldus Klei. Dagblad van het Noorden, 18 november 2004 Ach, fouten maken we allemaal weleens.

knorrepotje
18-11-2004, 23:20
Ach, fouten maken we allemaal weleens. Gelukkig waren het geen marokkanen die hadden het NIET sportief opgevat, en het hele forum zou vol hebben gestaan met topics als "politie maakt onschuldige marokkanen zwart". Ben ik blij dat het om autochtonen ging.

Rebel_1963
18-11-2004, 23:22
Gelukkig waren het geen marokkanen die hadden het NIET sportief opgevat, en het hele forum zou vol hebben gestaan met topics als "politie maakt onschuldige marokkanen zwart". Ben ik blij dat het om autochtonen ging. Knor, zou je eens willen ophouden om bij elke topic marokkanen erbij te halen? Je bent vervelend en zo langzamerhand ben ik het beu van jou. Heb ik eindelijk eens een normale topic, ga jij het weer verzieken met je 'marokkanen-fobie'!

knorrepotje
18-11-2004, 23:50
Knor, zou je eens willen ophouden om bij elke topic marokkanen erbij te halen? Je bent vervelend en zo langzamerhand ben ik het beu van jou. Heb ik eindelijk eens een normale topic, ga jij het weer verzieken met je 'marokkanen-fobie'! Jij weet net zo goed als mij dat als het marokkanen waren geweest dat er onderhand 10 topics over het zwartmaken van marokkanen zouden zijn geopend, of niet soms?

2Smart4u
19-11-2004, 10:51

Ja klopt... net zoals dat als een moslim wat heeft gedaan...dat het dan meteen met DIKKE LETTERS op alle voorpagina's staat zodat de niet-moslims meteen een 'alweer zij' oordeel hebben..

2Smart4u
19-11-2004, 11:07
daar gaan we weer..moet ik weer de discussie aangaan... in de verdediging.... opkomen voor mijzelf....de feiten opsommen.. enz enz enz.. neee weet je wat? geen zin.. :D ik kom hier voor me lol.. zak door de stront :zwaai:

2Smart4u
19-11-2004, 11:18
ik word zo moe van mensjes zoals jij.. ik blijf in herhaling vallen...steeds dezelfde discussie...dezelfde woorden...... steeds die deja-vu en waarom? waarom die moeite door iemand die niet bereid is om ruim te denken? Wat ik ook zeg...welke argumenenten ik ook naar voren breng....je bent hiet niet om toe te geven en je standpunt en visie te veranderen...dat weten we allebei Nou..buzz off...of blijf lekker hangen..mij een zorg.. en ik..ik ben je nar niet.. :ego:

an3sdej
19-11-2004, 11:20
Apeldoorn lag telefonisch plat vanmorgen.

2Smart4u
19-11-2004, 11:30
:kusgrijs: we houden van elkaar..mooi he

2Smart4u
19-11-2004, 11:34
wat versta JIJ onder intergratie? ik heb begrepen dat ieder er nu zijn eigen invulling voor heeft..

Rebel_1963
19-11-2004, 12:28
Niet zo zeuren, Rebel. Knor heeft gewoon gelijk. Jij post dit bericht om een reactie uit te lokken en die krijg je dus ook. Je provoceert. Geen wonder dat je minder populair bent dan ik :hihi: Gut, moet jij het weer voor knor opnemen? Kan ie dat niet zelf? Knor heeft GEEN gelijk, ik provoceer niet meer of minder dan jij of welke andere prikker dan ook. Inhoudelijk een reactie geven is te moeilijk voor je hé? Je wilt het weer op die zogenaamde populariteit van jou gooien, kinderachtig. Het gaat hier om fouten die de POLITIE, lees OVERHEIDSINSTELLING die fouten maakt. Je leest het gewoon overheen, daarvoor in de plaats ga jij iemand verdedigen die zichzelf prima kan verdedigen.

Rebel_1963
19-11-2004, 12:30
Jij weet net zo goed als mij dat als het marokkanen waren geweest dat er onderhand 10 topics over het zwartmaken van marokkanen zouden zijn geopend, of niet soms? Dat kan wel zo wezen, maar daar gaat deze topic NIET over. Het gaat over de POLITIE die fouten maakt, geen KLEINE FOUTEN in mijn ogen. Geef daar je reactie op, en anders niet.

Rebel_1963
19-11-2004, 12:31
Daar gaan we weer, het eeuwige gejammer en de slachtofferrol van de allochtoon. 80% bij Opsporing Verzocht is sowieso Noord Afrikaans, dus kleine kans dat er een fout wordt gemaakt. Ook jij leest weer wat er niet staat, is dat zo moeilijk? Of wil jij ook niet inzien dat de POLITIE fouten kan maken? Voor jou geldt ook, reageer op de inhoud en anders niet!

karelltje
20-11-2004, 12:45
intergratie= aanpassen aan bestaande samenleving, en bij dragen aan een goede maatschappij, als dat nou iedereen doet is alles opgelost, maar............ helaas !

Rebel_1963
20-11-2004, 12:47

intergratie= aanpassen aan bestaande samenleving, en bij dragen aan een goede maatschappij, als dat nou iedereen doet is alles opgelost, maar............ helaas ! Begin jij nu ook al over intergratie?? Het gaat hier om: Politie toont verkeerde foto's van winkeldieven zuidhorn - In het opsporingsprogramma Opsporing Noord van TV Noord zijn door een communicatiefout bij de politie woensdagavond twee mensen onterecht in beeld gebracht en bestempeld als winkeldieven. Deze mensen hebben volgens de politie niets te maken met de diefstal die zich voordeed in een kledingwinkel in Zuidhorn. De onterecht als verdachten bestempelde dieven meldden zich gisteren zelf bij de politie om hun beklag te doen. Ze werden geregistreerd door een camera in de winkel. Per abuis zijn de verkeerde beelden gebruikt. "De normale gang van zaken is dat de beelden vlak voor de uitzending door ons worden gecheckt. Door een fout is dat er deze keer bij ingeschoten. Daardoor is het misgegaan", vertelt woordvoerder Reinder Klei van de Groninger regiopolitie. Volgens hem hebben de betrokkenen de vergissing sportief opgevat. "Wij hebben onze excuses gemaakt en beloofd dat we in een persbericht een en ander zouden rectificeren. Daar nemen de mensen genoegen mee", aldus Klei. Dagblad van het Noorden, 18 november 2004

Pagina's : [1] 2