Bekijk originele versie : Een debat tussen allochtone en autochtone jongeren
Naar aanleiding van de tendens die is veroorzaakt door de media , ben ik inmiddels door verschillende journalisten benaderd voor een uitleg over de gebeurtenis van de verdenking dat Rifo_79 Mohamed B zou zijn.
Ik heb met verschillende journalisten hierover gesproken.
Het schijnt ook dat er meerdere jongeren zijn die ook deezelfde als mij hebben ervaren en wellicht niet durven vooruit tekomen.
Het is in mijn ogen tetriest voor woorden doordat wij onze mening uiten waar wij het volste recht op hebben hier verkeerd op aangesproken worden en ook als radicalen worden gezien.
Ik ben momenteel samen met een aantal jongeren bezig met een plan om in amsterdam een debat teorganiseren tussen de allochtone en autochtone jongeren die voor hun mening willen uitkomen over hun belevingen en hun acceptaties wat betreft de omgaan met gelovigen en niet-gelovigen en daarbij ook hoe zij de veranderingen binnen onze samenleving ervaren.
Voordat ik hier verder mee wil doorgaan zou ik van jullie willen weten wie er bereid voor is om hier aan deel tenemen.
ik zou jullie reactie's op prijs stellen.
P.s: ook die van jou knorretje.... :cool:
ik wil wel komen als er ook lekkere wijven komen
ik wil wel komen als er ook lekkere wijven komen
Nee kelly Bundy komt niet! :D
Ik zou daar graag aan meedoen. Maar het probleem is dat een debat bepaalde eisen aan de deelnemers stelt, we zullen bepaalde fatsoensnormen overeen moeten komen. Je moet dan bijvoorbeeld niet gaan schelden of geweldadig worden als er dingen gezegd worden die je niet bevallen of die je zouden kwetsen.
Tot nu toe heb je niet bijster veel blijk gegeven die vaardigheden meester te zijn. Waarom zou het tijdens dat debat wel ineens lukken ? Of wordt dat ook weer een grote ordinaire scheldpartij ?
Vrijheid van menings uiting staat boven ALLES, wat betreft normen en waarden ik neem aan dat de meeste die wel hebben.
We leven wel vrij, niemand hoeft zich angstig tevoelen dat hij of zij aangevallen zal worden nergens voor nodig.
Ik zou daar graag aan meedoen. Maar het probleem is dat een debat bepaalde eisen aan de deelnemers stelt, we zullen bepaalde fatsoensnormen overeen moeten komen. Je moet dan bijvoorbeeld niet gaan schelden of geweldadig worden als er dingen gezegd worden die je niet bevallen of die je zouden kwetsen.
Tot nu toe heb je niet bijster veel blijk gegeven die vaardigheden meester te zijn. Waarom zou het tijdens dat debat wel ineens lukken ? Of wordt dat ook weer een grote ordinaire scheldpartij ?
schelden in de geest van theo om het debat te openen. maar ik mag dan wel schelden :D
minous21
18-11-2004, 22:51
MOrgen is er een (soortgelijk) debat...............in Amsterdam!!
Nee kelly Bundy komt niet! :D
als jij komt is het ookgoed. :stout:
MOrgen is er een (soortgelijk) debat...............in Amsterdam!!
Yep ik hoop daar ook aan deel tenemen , ik heb het nogal druk met mijn werk.
Maar ik zal daar aan alles aan doen om het toch meetemaken.
Rebel_1963
18-11-2004, 23:05
Pffffff, de debatten komen als paddestoelen uit de grond.
Maar succes ermee!
Rachid_Breda
18-11-2004, 23:06
Ik denk dan vooral even aan recente uitspraken vanjou:
"Aaah onze nazi varkentje is weer actief bezig, degene die jou heeft verwekt magje achterlijk noemen....................."
"Jou soort heeft niks anders tevermelden dan dat ik niet kan typen, ga metje piemeltje spelen halvegare randdebiel."
"Aaah onze oerlelijke troela is ook al actief."
"Amsterdam /suriname plein 44.
Je bent van harte welkom...........alsje de ballen voorhebt."
"In eerste insatntie jij moetje gore bekje dicht houden, want jij weet helemaal niks over de Islam."
"Voor jou soort staan de poorten van de HEL helemaal open."
"Jij bent echt ziek en spoort voor geen meter, wat zullen je ma en pa trots op je zijn. Je bent zeker ook zo'n typisch hollands jongetje dat is misbruikt door z'n pa.
Maar ja kan jij wat er aan doen,..."
"Weer zo'n halve gare achterlijke randdebiel, moetje niet moe gaan pesten."
Is allemaal niet zo heel erg hoopgevend he ?
Hij past zich gewoon aan de Nederlandse waarden en normen....Zeggen wat je denkt of voelt...dus vrijheid van meningsuiting ;)
Ik denk dan vooral even aan recente uitspraken vanjou:
"Aaah onze nazi varkentje is weer actief bezig, degene die jou heeft verwekt magje achterlijk noemen....................."
"Jou soort heeft niks anders tevermelden dan dat ik niet kan typen, ga metje piemeltje spelen halvegare randdebiel."
"Aaah onze oerlelijke troela is ook al actief."
"Amsterdam /suriname plein 44.
Je bent van harte welkom...........alsje de ballen voorhebt."
"In eerste insatntie jij moetje gore bekje dicht houden, want jij weet helemaal niks over de Islam."
"Voor jou soort staan de poorten van de HEL helemaal open."
"Jij bent echt ziek en spoort voor geen meter, wat zullen je ma en pa trots op je zijn. Je bent zeker ook zo'n typisch hollands jongetje dat is misbruikt door z'n pa.
Maar ja kan jij wat er aan doen,..."
"Weer zo'n halve gare achterlijke randdebiel, moetje niet moe gaan pesten."
Is allemaal niet zo heel erg hoopgevend he ?
Dat zij allemaal reacties op knorretje, die van hem benje blijkbaar vergeten.
Dus alles iemand het nodig vindt om beledigingen teuiten, zal hij die ook terug krijgen.
met andere woorden als jij het nodig vindt om iemand een fundi tenoemen en hem wenst dat hij opgesloten moet worden, zal jij het net zo hard terug krijgen.
Cappice
P.s: wel vreemd er zijn heel weinig tot geen enkel marokkaan die het opneemt voor een rechts extrimist als knorretje? :confused:
Maar diezelfde knorretje vraag je hier wel om een reactie...ben je dan gewoon niet op zoek naar ruzie ?
Nee ik vindt dat knorretrje ook recht heeft op het uitten van zijn mening, nogmaals we leven in een land waar de vrijheid van menings uiting een groot goed is.
Laten we het ook zo houden, ik voel mij daar prima bij, jij niet?
minous21
18-11-2004, 23:21
Rifo,
Vreemd is dat jij de media verwijt dat ze een tendens hebben veroorzaakt. Jij hebt die tendens veroorzaakt met jouw haatzaaiende berichten op dit forum.
Als jij tijdens dat debat wilt ingaan op de berichten, die jij rond 2 november hebt gepost en waarvan Aisha een bloemlezing heeft gegeven lijkt me dat debat bijzonder interessant. Ik zou er graag bij zijn om je tot op je enkels af te branden, ware het niet dat mijn aanwezigheid daar niet bevorderlijk zal zijn voor mijn persoonlijke veiligheid. Daarom zal ik daar niet zijn.
Even terzijde: ik betwijfel of de Rifo die we hier nu zien posten dezelfde persoon is als degene die rond 2 november actief was. Ik acht de kans dat we hier besodemieterd worden behoorlijk groot.
Ik wacht nog steeds op een kop koffie :o :o
minous21
18-11-2004, 23:27
Ik zit nu aan de cola light. Wil jij om 23.24 uur nog koffie?
Morgenochten...? :D
Nee ik zit nu aan de kruidenthee.......als ik nu aan de koffie ga val ik niet meer in slaap....en ik heb slaap nodig...morgen moet ik fit naar het ziekenhuis :huil:
sabie1983
18-11-2004, 23:31
Ik weil ook wel, goed idee. Over dat debat in amsterdam wil ik het niet meer hebben ik wou gaan en heb een week van te voren gereageerd en heb niks gehoord ik ben beledigd!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.