Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik "voel" me nederlands...

Pagina's : [1] 2

Samiratoen
11-01-2003, 19:58

:kwaad: ik las net een stukje over Najib & Julia, de serie die maandag in premiere gaat.. En ik ergerde me rot aan wat Najib ( Hinan Msellek ) zei: Hij is geboren in Marokko, en in Nederland getogen : "Ik voel me meer half Nederlands half Marokkaans" Als er iets is waar ik niet tegen kan, is het dit wel!! :kwaad: Probeert hij het nou op deze manier ver te schoppen de media ofzo.. Hoe kun je je nou Nederlands voelen of wat dan ook... :confused: Je kunt wel meer met Nederlanders omgaan, en je meer in de Nederlandse cultuur en etc verdiepen.. Maar "voelen".... dat gaat me toch te ver.. JE BENT EN BLIJFT WIE JE BENT !! wat je ook verandert....!!

Liloesh
11-01-2003, 20:01
Origineel gepost door Samiratoen :kwaad: ik las net een stukje over Najib & Julia, de serie die maandag in premiere gaat.. En ik ergerde me rot aan wat Najib ( Hinan Msellek ) zei: Hij is geboren in Marokko, en in Nederland getogen : "Ik voel me meer half Nederlands half Marokkaans" Als er iets is waar ik niet tegen kan, is het dit wel!! :kwaad: Probeert hij het nou op deze manier ver te schoppen de media ofzo.. Hoe kun je je nou Nederlands voelen of wat dan ook... :confused: Je kunt wel meer met Nederlanders omgaan, en je meer in de Nederlandse cultuur en etc verdiepen.. Maar "voelen".... dat gaat me toch te ver.. JE BENT EN BLIJFT WIE JE BENT !! wat je ook verandert....!! KORT BONDIG KRACHTIG :goedzo:

Mocro4eva
11-01-2003, 20:03
Ik denk dat dat wel mogelijk is. Als hij dat echt zo voelt dan vind ik persoonlijk daar niks mis mee. Hij is wie hij is en dan ga ik niet bepalen hoe hij zich wel en niet mag voelen.

ZiLaaL
11-01-2003, 20:05
Hij is vernederlandst. Kan best gebeuren... :rolleyes: Er zijn er meer daarvan hier in NL hoor! dat noemen ze hedendaags.... integratie. :hihi: Ach het doet mij niet zoveel. Als hij er geen spijt van krijgt en goed weet wat hij zegt, moet hij t maar zelf weten...

mobo24

Ben het helemaal met je eens!!

cambou
Origineel gepost door Samiratoen :kwaad: ik las net een stukje over Najib & Julia, de serie die maandag in premiere gaat.. En ik ergerde me rot aan wat Najib ( Hinan Msellek ) zei: Hij is geboren in Marokko, en in Nederland getogen : "Ik voel me meer half Nederlands half Marokkaans" Als er iets is waar ik niet tegen kan, is het dit wel!! :kwaad: Probeert hij het nou op deze manier ver te schoppen de media ofzo.. Hoe kun je je nou Nederlands voelen of wat dan ook... :confused: Je kunt wel meer met Nederlanders omgaan, en je meer in de Nederlandse cultuur en etc verdiepen.. Maar "voelen".... dat gaat me toch te ver.. JE BENT EN BLIJFT WIE JE BENT !! wat je ook verandert....!! De mens is een mens en geeft graag sociaal gewenste antwoorden verwijt hem niets meid. Want ga je zelf eens na, je zegt ook wel eens dingen die andere graag horen en waar jezelf niet echt achter staat. ik denk dat dat het is en natuurlijk zal hij zich wel marokkaan voelen. maar ik weet het natuurlijk niet laat dat duidelijk zijn het is alleen wat ik denk

cambou
11-01-2003, 20:06
Origineel gepost door Kenitrya Hij is vernederlandst. Kan best gebeuren... :rolleyes: Er zijn er meer daarvan hier in NL hoor! dat noemen ze hedendaags.... integratie. :hihi: Ach het doet mij niet zoveel. Als hij er geen spijt van krijgt en goed weet wat hij zegt, moet hij t maar zelf weten... kenitrya jij krijgt lidnummer 231 van het kenitra genootschap

aSunnyFriend
11-01-2003, 20:13
ik ben vermarokaniseert...........

ZiLaaL
11-01-2003, 20:15
Origineel gepost door cambou kenitrya jij krijgt lidnummer 231 van het kenitra genootschap hihihihhi tuzzzzzzzzz yekk, pas 231 voor je sista hiero :zweep: ik hoor in de top 10 a gouya! I am a member van die ouwe TMF-kenitrien Garde ;)

cambou
11-01-2003, 20:17
JA ER ZIJN ER EEN PAAR VOOR JOU KOUN JITIE EERDER MAAR GOED KIJK BIJ MIJN ONDERTEKENING ZIE JE JE WIJK ER NIET OPSTSTAAN MELD DAT EVEN

ZiLaaL
11-01-2003, 20:18
Heddadda!!! Dat is toch die neighbourhood bij die nieuwe macdo? Hoe dan ook ik woon 1 straat van die nieuwe macdo, la bas! :D

cambou
11-01-2003, 20:25
Origineel gepost door Kenitrya Heddadda!!! Dat is toch die neighbourhood bij die nieuwe macdo? Hoe dan ook ik woon 1 straat van die nieuwe macdo, la bas! :D dan woon je niet ver van mij je rijd altijd langs mij huis als je van de stad naar huis zu rijden

ZiLaaL
11-01-2003, 20:28
Origineel gepost door cambou dan woon je niet ver van mij je rijd altijd langs mij huis als je van de stad naar huis zu rijden Mijn oma heeft een huis om de hoek van de hammam, die daar in de buurt staat. Dus daar waar die Poly Marche staat, daar zo om de hoek. een groot huis geel, met een grote bloemenfestijn van witte en rode bloemetjes die het hele huis bijna bedekt. I :Iluvu: that house...

cambou
11-01-2003, 20:30
ik woon tegenover de begraafplaatsen bij de grootste gevangenis cental de wijk heet SIAD

ZiLaaL
11-01-2003, 20:32

Origineel gepost door cambou ik woon tegenover de begraafplaatsen bij de grootste gevangenis cental de wijk heet SIAD hummmmmm, ik moet nog ff uitzoeken waar dat precies ligt... :confused:

Pagina's : [1] 2