Bekijk originele versie : Ben Jij ONMISBAAR ???!!!
Salaam mensen..
Soms hebben mensen de neiging..dat ze..door welke reden of werk ook..te geloven dat ze onmisbaar zijn..
Dat is de grootste naiviteit dat je kunt hebben..
IEDEREEN IS MISBAAR is de stelling..ben je hier mee eens of niet..
Graag toelichting..
Samiratoen
11-01-2003, 17:57
neeeeeeeeeee :schreeuw:
iedereen is ONMISBAAR !!
Wat je ook doet voor werk, of opleiding.
Of je nou goed of slecht bent.
Ieder persoon heeft wel iets in zich dat niet te missen is.
Diegene hoeft niet voor jou onmisbaar te zijn.
Maar wel voor een ander....
:zwaai:
Iedereen is misbaar.
Iedereen komt en gaat en tuurlijk zal je je aan sommigen gaan hechten (degenen die het langst bij je blijven).
Maar iedereen gaat er ooit vandoor.
Ik mis niemand.
Eens keren we met zn allen terug, naar daar waar wij GEMIST worden. (djenna)
'Het kerkhof ligt vol onmisbare mensen', is tegeltjeswijsheid, maar toch. Het is een uitspraak die uitlegt dat niemand onmisbaar is. Dit druist een beetje tegen ons gevoel in want we denken allemaal wel eens dat de wereld om ons draait. Als iemand overlijdt dan is het gemis heel groot, maar de wereld draait wel door. Zo moest ik op mijn trouwdag, toen ik onderweg was van mijn ouderlijk huis naar mijn aanstaande vrouw, wachten voor de spoorwegovergang. Dat die treinen vandaag gewoon rijden?, dacht ik in mijn naïviteit. Dit heeft te maken dat de (biologische) klok gewoon doordraait, wat er ook gebeurt. Ook na de grootste ramp, krijgen mensen na enkele uren weer honger en dorst of moeten naar het toilet. Om te kunnen overleven moet je dus wel iets gaan doen; eten bijvoorbeeld. En op het moment dat je dat gaat doen, ben je alweer een stukje van de wereld die 'gewoon' doordraait.
Wat vinden jullie van deze tekst van Wim Drost..
Hier vind je de gehele uitleg.. http://www.menscentraal.nl/
Ik denk dat IEDEREEN MISBAAR IS en BLIJFT..Het leven gaat gewoon door MET of ZONDER jou.
Origineel gepost door Mohammed Justice
Ik denk dat IEDEREEN MISBAAR IS en BLIJFT..Het leven gaat gewoon door MET of ZONDER jou.
Ja ben het met je eens.Je kan soms wel iemand missen maar je moet hem/haar toch ooit laten gaan dus...
xxx-miri-xxx
Ik denk ook dat iedereen misbaar is....het is meer het gevoel zelf dat je denkt dat je ONmisbaar bent........!!! Mischien geeft dat ONmisbaar gevoel je juist een lekker gevoel dat de wereld om je heen je toch een beetje nodig heeft.... ;)
wafa_armani
11-01-2003, 19:33
ben het ook met je eens, alleen op school heb ik heel vaak het idee dat ik gewoon thuis had kunnen blijven :D (terwijl ik de dag ervoor dacht dat het echt belangrijk is dat ik aanwezig ben voor mijn projectgroep bijvoorbeeld)...het is maar een klein voorbeeldje, maar zo kun je ook over het leven in zijn geheel denken.......
beppie_truus
11-01-2003, 19:48
ik geloof niet dat ik onmisbaar ben ik weet namelijk dat ik onmisbaar ben:D:D
Origineel gepost door wafa_armani
ben het ook met je eens, alleen op school heb ik heel vaak het idee dat ik gewoon thuis had kunnen blijven :D (terwijl ik de dag ervoor dacht dat het echt belangrijk is dat ik aanwezig ben voor mijn projectgroep bijvoorbeeld)...het is maar een klein voorbeeldje, maar zo kun je ook over het leven in zijn geheel denken.......
Dit heeft niets met onmisbaar te maken..maar met geen zin hebben om naar school te gaan ;)
Onmisbaar betekent niet dat je je niet waardevoller kunt leven..en zoveel goede dingens kunt doen voor de anderen..en misschien nemen ze dit als goede voorbeeld op..
wafa_armani
11-01-2003, 19:56
Dit heeft niets met onmisbaar te maken..maar met geen zin hebben om naar school te gaan ;)
Onmisbaar betekent niet dat je je niet waardevoller kunt leven..en zoveel goede dingens kunt doen voor de anderen..en misschien nemen ze dit als goede voorbeeld op..
;)
al_hamka
11-01-2003, 19:58
Salaam mensen..
Soms hebben mensen de neiging..dat ze..door welke reden of werk ook..te geloven dat ze onmisbaar zijn..
Dat is de grootste naiviteit dat je kunt hebben..
IEDEREEN IS MISBAAR is de stelling..ben je hier mee eens of niet..
Graag toelichting..
ONEENS :)
Mijn ouders zijn in mijn leven onmisbaar :D
Kijk, als je zelf gaat denken dat je onmisbaar bent is dat een beetje fout maar je kunt wel onmisbaar zijn voor andere mensen of zelf bedenken wie in jouw leven onmisbaar zijn.
Snap je het een beetje ;)?
** SouSou **
ja en nee..me vader allahierehmoe was ook onmisbaar in mijn leven maar allah swt heeft zijn ziel ingenomen..hij is nu wel misbaar..that's life
Origineel gepost door al_hamka
ONEENS :)
Mijn ouders zijn in mijn leven onmisbaar :D
Kijk, als je zelf gaat denken dat je onmisbaar bent is dat een beetje fout maar je kunt wel onmisbaar zijn voor andere mensen of zelf bedenken wie in jouw leven onmisbaar zijn.
Snap je het een beetje ;)?
** SouSou **
Alleen Allah (swt) is ONMISBAAR..de mensen komen en gaan..al duizenden jaren is dat zo..mensen zijn misbaar..
Origineel gepost door Chaimaa
ja en nee..me vader allahierehmoe was ook onmisbaar in mijn leven maar allah swt heeft zijn ziel ingenomen..hij is nu wel misbaar..that's life
Allah yrahamou..Amin..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.