Bekijk originele versie : Alles naar de klote
Die Geert Wilders heeft echt veel stemmen zoals het er nu voor staat gaat hij samen met de PVDA bovenaan.
Dat betekent dus echt dat veel NL's op hem zukllen gaan stemmen. En wat krijgen we dan? Moeten we niet ergens voor vrezen?
Wat denken jullie als Wilders samen met PVDA MOET gaan regeren?
Smirnoff
18-11-2004, 16:31
Naizah, heb jij een verklaring voor de populariteit van Wilders?
Wat is de relatie tussen de titel en de inhoud van de vraag van deze topic?
Als het hier een rechtse zooi gaat worden gaat ALLES NAAR DE KLOTE!
pvda is link en wilders wint zetels bij rechts vandaan dus in feite is er niks anders dan dat het lpf en de vvd in moeten leveren.
Danielle2
18-11-2004, 16:43
Haha, ik kan me niet voorstellen dat het hier slechter wordt voor iemand als alle marokkaanse terinlijders het land worden uitgeschopt. Wie kan daar nu last van hebben?
Let wel: Ik zeg niet: alle marokkanen zijn teringlijders.
Dus indien mogelijk zoveel mogelijk teringlijders het land uit.
Ik vind jou niet aardig.
Die Geert Wilders heeft echt veel stemmen zoals het er nu voor staat gaat hij samen met de PVDA bovenaan.
Dat betekent dus echt dat veel NL's op hem zukllen gaan stemmen. En wat krijgen we dan? Moeten we niet ergens voor vrezen?
Wat denken jullie als Wilders samen met PVDA MOET gaan regeren?
Ik denk niet dat dat gebeurd, ik zie eerder nog een minderheids kabinet dan Wilders met de PvdA.
--
Komodo :nerd:
DUTCHIEXL
18-11-2004, 16:52
Ik denk niet dat dat gebeurd, ik zie eerder nog een minderheids kabinet dan Wilders met de PvdA.
--
Komodo :nerd:
Een minderheidskabinet????
Cicatrice
18-11-2004, 16:58
pvda is link en wilders wint zetels bij rechts vandaan dus in feite is er niks anders dan dat het lpf en de vvd in moeten leveren.
PvdA...die regentenpartij? LINKS?!?!? HA! Die verwende babyboomers zijn allang al vergeten waarvoor hun ouders hebben gevochten qua sociale voorzieningen.
Een minderheidskabinet????
Ja. Als er geen regeerakkoord kan worden gesloten met een coalitie die een meerderheid heeft kan er gekeken worden naar een coalitie die géén meerdeheid heeft. Dit is eerder gebeurd, namelijk Beel II (1958), Zijlstra (1966) en van Agt II (1981). Over het algemeen zijn dergelijke kabinetten geen lang leven beschoren. Er was even sprake van dat er een minderheidskabinet zou komen toen PvdA en het CDA er niet uitkwamen bij de laatste verkiezingen. Ik zie PvdA en Wilders niet tot overeenstemming komen, tenzij één van de twee een hele hoop water bij de wijn doet.
--
Komodo
Die verkiezingen zouden nog 3 jaar op zich laten wachten. Tot die tijd kan er zacht gezegd nogal veel gebeuren...
oelewapper
18-11-2004, 17:10
Haha, ik kan me niet voorstellen dat het hier slechter wordt voor iemand als alle marokkaanse terinlijders het land worden uitgeschopt. Wie kan daar nu last van hebben?
van mij mogen ALLE klootzakken (ook de nederlandse/antilianen etc. ) samen op een (boor)eilandje gezet worden , kunnen ze samen hun lol op ;)
Leuk reality programmaatje ;)
Ik weet zeker dat de ooievaar jou heeft laten vallen toen ie jou bij je ouders wou brengen! :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.