Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor alle bruidjes: Meysa Meysa, ik heb het weer gezien!

Pagina's : [1] 2

Elmomina
18-11-2004, 12:15

Salam oe3alkom zusters :D , Afgelopen zondag (gisteren) ben ik met een vriendin van mij naar Meysa geweest. :nijn: Zij gaat incha-allah binnenkort trouwen en was op zoek naar een neggafa. Ik had haar Meysa geadviseerd. Na veel bellen had ze eindelijk een afspraak met haar kunnen maken. Ik ben met haar mee geweest omdat ik Meysa al eerder heb meegemaakt en heb gesproken. Zo gezegd, zo gedaan. We hebben de oude album gezien en ik moet jullie eerlijk zeggen dat zij echt goed is. Ze zei dat ze nog bezig is met de nieuwe album en dat haar nieuwe collectie binnen is. Alleen ze kon niks laten zien omdat het nog in Belgie ligt voor de foto’s (jammer). Ze heeft wel een beschrijving gegeven, lange slepen en nieuwe modellen. In ieder geval wil ik jullie zeggen dat haar oude album ook goed is. Ze is een hele lieve vrouw en gaat helemaal voor de bruid. Mijn vriendin heeft haar gelukkig genomen (moest wel haar trouwdatum wijzigen), alleen moet terug komen om uit de nieuwe collectie te kiezen. In de oude album is vooral de aqua-blauwe en de bruine heel erg mooi :eek: (te mooi voor woorden). Voor verlovingen heeft ze ook hele mooie jurken Mascha-allah. Ik zie bij haar niet de make-up die de meeste gebruiken. Je moet het in ieder geval zelf gaan bekijken maar ik wilde even met jullie delen dat ze echt goed is. Ze is zeker de moeite waard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wasalam

Ghizlane_girl
18-11-2004, 13:07
dank u voor de goede raad

samimosam
18-11-2004, 13:29
Ja, bedankt....de goede raad is luid en duidelijk binnen gekomen...voor de 5e keer al......

sweety_Nadi
18-11-2004, 13:46
Salam oe3alkom zusters :D , Afgelopen zondag (gisteren) ben ik met een vriendin van mij naar Meysa geweest. :nijn: Zij gaat incha-allah binnenkort trouwen en was op zoek naar een neggafa. Ik had haar Meysa geadviseerd. Na veel bellen had ze eindelijk een afspraak met haar kunnen maken. Ik ben met haar mee geweest omdat ik Meysa al eerder heb meegemaakt en heb gesproken. Zo gezegd, zo gedaan. We hebben de oude album gezien en ik moet jullie eerlijk zeggen dat zij echt goed is. Ze zei dat ze nog bezig is met de nieuwe album en dat haar nieuwe collectie binnen is. Alleen ze kon niks laten zien omdat het nog in Belgie ligt voor de foto’s (jammer). Ze heeft wel een beschrijving gegeven, lange slepen en nieuwe modellen. In ieder geval wil ik jullie zeggen dat haar oude album ook goed is. Ze is een hele lieve vrouw en gaat helemaal voor de bruid. Mijn vriendin heeft haar gelukkig genomen (moest wel haar trouwdatum wijzigen), alleen moet terug komen om uit de nieuwe collectie te kiezen. In de oude album is vooral de aqua-blauwe en de bruine heel erg mooi :eek: (te mooi voor woorden). Voor verlovingen heeft ze ook hele mooie jurken Mascha-allah. Ik zie bij haar niet de make-up die de meeste gebruiken. Je moet het in ieder geval zelf gaan bekijken maar ik wilde even met jullie delen dat ze echt goed is. Ze is zeker de moeite waard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wasalam Salaam, Ik wil weten weten waar ze haar winkeltje of iets dergelijks heeft anders kan ik haar nooit opzoeken.... :D thnxxxxx

snoopie
18-11-2004, 13:51

Ja, bedankt....de goede raad is luid en duidelijk binnen gekomen...voor de 5e keer al...... :D :D :D

Elmomina
18-11-2004, 14:48
Ik weet dat het al voor de zoveelste keer is. Maar de vorige keer was er veel onduidelijkheid etc..... Ik heb het nu nog een keer gezien en wilde het delen met anderen die het wel op prijs stellen. Zoals zij zei heeft ze in beverwijk in hal 32 een kledingzaak (effe bellen als je exact wilt weten).. Wasalam

simpelmeisje
18-11-2004, 16:06
weet je ook hoeveel ze kost? dank je alvast

Elmomina
18-11-2004, 18:29
Salam, Wat ik weet is 150 per jurk.

miss_burberry
18-11-2004, 19:20
Ja, bedankt....de goede raad is luid en duidelijk binnen gekomen...voor de 5e keer al...... :hihi: Niet verkeerd bedoeld hoor, maar elmomina ben jij meysa zelf niet? :rolleyes: Want ik begrijp best dat zij goed kan zijn.. Dat kan.. Maar jij maakt zoooooooooooooooveeeeeeeel reclame voor haar elke keer weer.. En als iemand een topic opent of iemand een goede neggafa weet, dan reageren jij en een andere lid "Nilaam" altijd gelijk van neem Meysa, want ze is geweldig, niemand is zoals haar etc etc.. Alsof je haar bent of het voor haar doet.. Zo komt het tenminste over.. Reclame maken dat zij de enige is die goed is en iedereen moet snel zijn anders zit ze vol en mensen hebben hun datum gewijzigd om meysa te krijgen etc etc.. Sorry, ik zou me zaal, band, catering etc niet afzeggen of een andere huwelijksdatum nemen om een bepaalde neggafa te kijgen op die dag.. Dat doe je niet 1,2,3 effe snel.. Dan hebben mensen wel erg veel over voor deze neggafa.. :maf: Sorry, ik vind het een beetje opvallend allemaal zo.. Mijn ervaring is, dat als mensen zich teveel ophemelen dat ze er dan niks van bakken.. Maar voor de duidelijkheid; Ik kan niet zeggen of ze goed of slecht is.. Want ik heb haar nog nooit meegemaakt.. Misschien is ze wel heel goed.. Maar zooooooooveeeeeel reclame en toeters en bellen hoeft ook weer niet.. Je kan ook op een normale manier een neggafa aanraden.. Dit allemaal is MIJN MENING.. :)

gatar_fi_matar
18-11-2004, 20:15
zou ik haar nummer kunnen krijgen plaese????

hallo2
18-11-2004, 21:15
Meysa is een goeie negaffa en een lieve vrouw hier haar nummer 0613838165.

Elmomina
19-11-2004, 07:46
Salam oe3alikom zusters, Miss Burberry; helaas ben ik Meysa niet en ik zou ook niet in haar schoenen willen staan. Ik ben geen neggafa en zal het ook NOOIT worden (effe voor de duidelijkheid). Ik heb een andere beroep en ben daar zeer tevreden over alhamdoelilah. Meysa is afkomstig uit België en misschien kun je uit mijn tekst opmaken dan ik geen Belg ben!! Ik snap ook niet waarom ik me steeds moet verdedigen etc. Dit is een topic en iedereen mag hier toch reageren en zeggen wie hij of zij goed vindt (of heb ik dat verkeerd). By the way ken ik Nilaam ook niet! Als je verder kijkt zijn wij heus niet de enige die reageren. Ja, ik vind haar goed en wil het met alle andere zusters (fissabillilah) delen, maak je daar dan op uit dat ik Meysa ben. Als je naar alle topics kijkt, heeft iedereen (met alle respect) wel een favoriet. Ik zeg niet dat iedereen haar mooi moet vinden!!!!!!!! Ik geef mijn mening maar dat betekent niet dat ik Reclame voor haar maak of betaald krijg (allah ie star)…. Ik heb haar maar twee keer geszien!! Mijn vriendin had een datum en ze had nog niet veel geregeld alleen een zaal en nu moest ze op zoek naar het tweede, namelijk een neggafa. Meysa kon die datum echt niet en mijn vriendin ging kijken of ze de zaal niet twee weken kon verschuiven (wat haar alhamdoelilah is gelukt)…. Ik wil je niet aanvallen ofzo; maar waarom moeten mensen die niets aan mijn mening hebben hetgeen op een andere spoor zetten. Het is jouw mening en die laat ik ook in zijn waarde maar wilde even uitleggen dat jij het verkeerd ziet. Ieder zijn eigen smaak. Sorry als ik iets verkeerds heb gezegd (stagfoeroelilah). GELOOF ME , IK BEN HAAR NIET EN IK WERK NIET VOOR HAAR!!! Wasalam

rock
19-11-2004, 12:21
Ik heb het ook gemerkt en opmerkingen gemaakt, ik wordt er zelf gewoon niet goed van dat ophemelen over meysa, 1 keer!!!!!!! o.k. 2 keer !!!!!! kan ook nog. En dan iedekeer de zefde personen. dus niet slim je moet meer i- mail adressen doorgeven dan kunnen jullie onder verschillende namen reclame maken. En als ze zooooo goed is , waarom die reclame????

samimosam
19-11-2004, 12:29
Weet je wat mijn ervaring is? Wij Marokkanen staan bekend om de populaire mond-tot mondreclame. Mijn negaffa die ik heb inshallah heb ik ook gezien op een band bij een fotograve omdat ik haar werk wilde zien. Ik had haar nog nooit gezien en nog nooit van haar gehoord....maar na hier en daar te vragen kwam ik achter haar nummer. IK ben bij 4 verschillende negaffas geweest en zij is er voor mij als beste uitgekomen. Dusse.....als ze echt zo goed is.....is reclame overbodig...denk je niet??? Maha Salama! Sam.

Elmomina
19-11-2004, 14:17

Sabhan Allah Als jullie niet goed worden dat ik Meysa ophemel waarom openen jullie uberhaupt de topic. Misschien toch een beetje nieuwsgierig wat er in staat. Negeer het dan! Ik zeg ook dat het bestemd is voor mensen die het wel op prijs stellen, voor de duizendste keer!!!!!! Hello, wordt eens wakker dit is een topic voor bruiloften en trouwpartijen. Het is bestemd om hier topics te plaatsen en zusters te helpen met het maken van hun keuze etc.... Nogmaals: ALS HET JE NIKS DOET OF IRRITEERT MOET JE HET NEGEREN!! Ga naar topics die je wel interesseren en laat iedereen in zijn waarden. Ik snap jullie probleem niet. Ik ga toch ook niet zeggen dat jullie haar zwart willen maken vanwege het feit dat mensen haar ophemelen. Respecteer ieder en ik mag zo vaak als ik wil reageren, net zoals jullie!!!!! Wasalam

Pagina's : [1] 2