Bekijk originele versie : Afleiding..
Goh... :rolleyes:
Ik zet het nieuws vanochtend aan en tot mijn verbazing is nu eindelijk de media met al hun aandacht op prins Bernard gericht... Het mocht er ook wel een keertje van komen, want het werd op een gegeven moment een routine verhaal iedere keer de marokkanen in de spotlights te zetten!
knorrepotje
18-11-2004, 09:21
Slechte gezondheid van Bernhard is (helaas) ook geen nieuws. Het zou eerder nieuws zijn als die man eens helemaal goed opknapt, wat ik hem ook echt van harte gun.
Goh... :rolleyes:
Ik zet het nieuws vanochtend aan en tot mijn verbazing is nu eindelijk de media met al hun aandacht op prins Bernard gericht... Het mocht er ook wel een keertje van komen, want het werd op een gegeven moment een routine verhaal iedere keer de marokkanen in de spotlights te zetten!
....maar tis wel een allochtoon :ego:
ps Khoop met je mee dat de mocrohype snel over waaid :nijn:
knorrepotje
18-11-2004, 09:28
Ik denk niet dat het een hype is maar een structureel probleem is, waar niemand een antwoord op heeft. En waar we nog heel veel van gaan horen.
Ik denk niet dat het een hype is maar een structureel probleem is, waar niemand een antwoord op heeft. En waar we nog heel veel van gaan horen.
dat sommige problemen niet vandaag of morgen zijn opgelost betekend nog niet dat we de mocro`s maar moeten gaan bashen.....daarmee raken we alleen maar verder van huis :nijn:
Of het nu wel of niet over waait, dat zal me echt een rotzorg zijn..
Waarom zou ik hopen op iets wat er altijd al is geweest?
Is die prins niet Duits.
Wel het ruikt in iedergeval.
Vrede aan allen
knorrepotje
18-11-2004, 09:45
dat sommige problemen niet vandaag of morgen zijn opgelost betekend nog niet dat we de mocro`s maar moeten gaan bashen.....daarmee raken we alleen maar verder van huis :nijn:
En negeren is de juiste manier?
Of het nu wel of niet over waait, dat zal me echt een rotzorg zijn..
Waarom zou ik hopen op iets wat er altijd al is geweest?
Je maakt mij niet wijs dat je zit te genieten van de huidige berichtgeving :nijn:
Je maakt mij niet wijs dat je zit te genieten van de huidige berichtgeving :nijn:
Je moet je gore t*fus bek dicht houden! :kwaad:
Mijn zusje is aan de gevolgen van kanker overleden en dan denk jij dat ik ga zitten genieten van een ander die er ook aan lijdt?
En negeren is de juiste manier?
nee, maar bashen ook niet
....als ik jou dagelijks een pak billenkoek geef voor iets dat je buurjongen heeft gedaan, dan luister je ook niet meer naar mij :nijn:
knorrepotje
18-11-2004, 09:57
nee, maar bashen ook niet
....als ik jou dagelijks een pak billenkoek geef voor iets dat je buurjongen heeft gedaan, dan luister je ook niet meer naar mij :nijn:
Tja, beetje kritiek hoort bij integratie, en ik geloof dat de marokkaanse gemeenschap wat dat betreft nog best wel wat mag wennen dus ik zie niet zoveel kwaad in die maroc artikelen.
Overgens denk ik meer dat het op moslims dan op marokkanen slaat .... denk ik ..
Je moet je gore t*fus bek dicht houden! :kwaad:
Mijn zusje is aan de gevolgen van kanker overleden en dan denk jij dat ik ga zitten genieten van een ander die er ook aan lijdt?
sorry, maar volgens mij heb je me verkeerd begrepen, khad `t namelijk helemaal niet over Bernard, maar over de mocrohype in o.a. de media :nijn:
Erg trouwens wat er met je zus is gebeurd :( .....over ziektes zul je mij ook niet horen spotten of schelden.
Tja, beetje kritiek hoort bij integratie, en ik geloof dat de marokkaanse gemeenschap wat dat betreft nog best wel wat mag wennen dus ik zie niet zoveel kwaad in die maroc artikelen.
Overgens denk ik meer dat het op moslims dan op marokkanen slaat .... denk ik ..
Beste Knor,
Wat heeft dit nou met integratie te maken?
Je wilt hier niets serieus nemen.
Toon nou eens die goede kant die je vast hebt.
Vrede aan allen
Kritiek staat los van integratie, want zo kan ik er wel nog een paar bedenken.
Kritiek is iets waar je door heel de wereld mee te maken krijgt het is niet alleen aan Nederland verbonden.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.