Bekijk originele versie : Hij kan niet zoenen..
LemShisha
18-11-2004, 07:16
telkens als ik met hem zoen lijkt wel dat een wasmachine heb inplaats van een mond...allatief
Ik voel helemaal niks bij hem...gewoon goooooooor
Zal ik hem de waarheid vertellen of niet? Ik vind het best wel zielig voor hem..:(
:haha:
haahahhaha ja zou wel zeggen dat hij rustig aan moet doen,laat hem inplaats van stand 7 maar stand 1 proberen,dat is heeel wat langzamer,ik ken dat,ook een keer gezoend met iemand die als een wasmachine zoende,echt een afknapper,bah hihi
zou wel zeggen ja ;)
Hahaha Meskiena Ik zou een afknapper krijgen der van
Het is ht beste dat je het gewoon verteld
Zinagirl21
18-11-2004, 08:17
Ik zou gewoon een ander vent zoeken :moe:
duiveltje22
18-11-2004, 10:31
misschien kan jij ook niet zoenen ik vind dat je het met je vriend erover moet hebben en niet op het internet moet zetten.
dat is iets tussen 2 mensen
Habibinur
18-11-2004, 11:08
is het je vriend of je man? als het je vriend is en je hebt geen gevoel DUMPEN die handel
is het je man DAN BEN JE DE ***
Suikerlipjuh
18-11-2004, 14:43
misschien kan jij ook niet zoenen ik vind dat je het met je vriend erover moet hebben en niet op het internet moet zetten.
Hier ben ik het helemaal mee eens, maar daar is het nu te laat voor.
Maar je moet het er inderdaad gewoon met hem over hebben, in een relatie moet je open zijn en alles kunnen zeggen tegen elkaar anders heeft het ook geen zin.
In het begin is het altijd moeilijk om elkaars ritme aan te voelen, maar uiteindelijk komt dat wel goed..
Je moet gewoon zeggen dat je wil expirimenteren en dat je nu ff een ander ritme wilt.
Meknesiaaaaaaaa
18-11-2004, 15:46
ik denk dat hij dan het liefst een gat in de grond wil maken en doorzakken meskien :jammer:
shetherapy
18-11-2004, 16:30
.. je gaat in zijn tempo mee dus ik denk die gast denkt nog sneller ..
.. slow down .. en als jij het zo goed kent allemaal dan leer jij hem toch hoe het wel MOETTT ..
.. she ..
LadyBerkania
18-11-2004, 16:33
telkens als ik met hem zoen lijkt wel dat een wasmachine heb inplaats van een mond...allatief
Ik voel helemaal niks bij hem...gewoon goooooooor
Zal ik hem de waarheid vertellen of niet? Ik vind het best wel zielig voor hem..:(
:haha:
Pobeer d.m.v. van Hints' .. Bijv ey ik vind 't spannender als je me nadoet ofso :s :o en dan gaat ie 't zelfde doen als jij bij 'm doet misschien draait ie alleen maar rondjes of zuigti ie :moe: dan mot jij 'm anders leren :o snappie?? :maf3:
Als Die Zijn Ogen Dicht Heeft. Pak Je De Volgende Keer Gewoon Een Kat En Laat Hem Zoenen
Habibinur
18-11-2004, 16:50
he geflipt die vind ik echt GEFLIPT
LemShisha
18-11-2004, 21:01
ik heb me hier kapot gelachen.... jullie zijn gekkkkkkkkkkkkkkkkk hahahaha
Maar eh ik zoen niet meer met hem...gewoon een afknapper...
En eerlijk gezegd geef ik niet eens om hem...maar ja ik heb al heel lang met hem dus ik zie wel hoe het afloopt...toch
ey thnx voor jullie gekke reactiessssssss
LemShisha
18-11-2004, 21:04
ehum ik vroeg om raad....mag ik?
Ik wist zelf niet wat ik ermee moest doen....
Als Die Zijn Ogen Dicht Heeft. Pak Je De Volgende Keer Gewoon Een Kat En Laat Hem Zoenen
Hahahaha sorry moest er even om lachen ;) ;) ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.