Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dames hoe gaan jullie later met je schoonmoeder om?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

oujdiameghrabia
11-01-2003, 14:25

Salamou alaikum wr wb Dames hoe gaan jullie later met je schoonmoeder om? Nou ik zal heel lief met haar om gaan en zal haar respecteren en behandel haar zoals ik mijn moeder behandel.als ik bij haar ben dan hoeft zij niks te doen dan ga ik wel voor haar koken en schoonmaken Ik zal haar vaak bezoeken en koop voor haar cadeautjes en als mijn man haar eerder altijd geld gaf dan moet hij dat blijven doen zodat ze niet het gevoel krijgt dat ik haar zoon heb afgepakt en dat hij niet meer van haar houdt want zo denken sommige vrouwen als ze oud worden Als mijn man een berber is en kan wel Arabisch praten en zij niet dan ga ik het voor haar leren. Ik zal dit allemaal doen om mijn man gelukkig te maken want zijn moeder is bijna het belangrijkst in zijn leven en zij is degene die hem heeft opgevoed ,en als jij problemen met haar hebt dan zet je je man in een moeilijke situatie en dat kan je huwelijk kapot maken Wasalamou alaikum

Mocro4eva
11-01-2003, 17:05
zoals ik mijn moeder zou behandelen en zoals ik wil dat hij mijn moeder moet behandelen. Met veel respect en zorg dus. Net zoals ik voor mijn ouders wil zorgen ga ik ook voor zijn ouders zorgen en inshallah zal ik nooit tussen zijn ouders, of in dit geval zijn moeder, gaan staan. Om eerlijk te zijn begrijp ik niet zo goed hoe het komt dat veel dames niet op kunnen schieten met hun schoonmoeder en net andersom.

Najib26
11-01-2003, 17:17
Origineel gepost door oujdiameghrabia Salamou alaikum wr wb Dames hoe gaan jullie later met je schoonmoeder om? Nou ik zal heel lief met haar om gaan en zal haar respecteren en behandel haar zoals ik mijn moeder behandel.als ik bij haar ben dan hoeft zij niks te doen dan ga ik wel voor haar koken en schoonmaken Ik zal haar vaak bezoeken en koop voor haar cadeautjes en als mijn man haar eerder altijd geld gaf dan moet hij dat blijven doen zodat ze niet het gevoel krijgt dat ik haar zoon heb afgepakt en dat hij niet meer van haar houdt want zo denken sommige vrouwen als ze oud worden Als mijn man een berber is en kan wel Arabisch praten en zij niet dan ga ik het voor haar leren. Ik zal dit allemaal doen om mijn man gelukkig te maken want zijn moeder is bijna het belangrijkst in zijn leven en zij is degene die hem heeft opgevoed ,en als jij problemen met haar hebt dan zet je je man in een moeilijke situatie en dat kan je huwelijk kapot maken Wasalamou alaikum Waren alle vrouwen maar zoals jou :goedzo:

Lady_Cazawia
11-01-2003, 17:19
ligt eraan hoe zij met mij omgaat zo simpel is dat :D

mocro_souhaila
11-01-2003, 17:23

hahahaha lady Cazawia helemaal gelijk.... Als zij mij als vuil behandelt....ga ik haar nog wel beleefd aanspreken enzo, maar ik ga niet proberen haar lievelingetje te worden kiss souhaila

Lady_Cazawia
11-01-2003, 17:28
Origineel gepost door mocro_souhaila hahahaha lady Cazawia helemaal gelijk.... Als zij mij als vuil behandelt....ga ik haar nog wel beleefd aanspreken enzo, maar ik ga niet proberen haar lievelingetje te worden kiss souhaila precies meiddd :D wie mij respecteert krijgt van mij 100maal zoveel respect terug zo niet tjaaaaaa dan the same he!! :zwaai:

BlueEye
11-01-2003, 19:12
Origineel gepost door oujdiameghrabia Salamou alaikum wr wb Dames hoe gaan jullie later met je schoonmoeder om? Nou ik zal heel lief met haar om gaan en zal haar respecteren en behandel haar zoals ik mijn moeder behandel.als ik bij haar ben dan hoeft zij niks te doen dan ga ik wel voor haar koken en schoonmaken Ik zal haar vaak bezoeken en koop voor haar cadeautjes en als mijn man haar eerder altijd geld gaf dan moet hij dat blijven doen zodat ze niet het gevoel krijgt dat ik haar zoon heb afgepakt en dat hij niet meer van haar houdt want zo denken sommige vrouwen als ze oud worden Als mijn man een berber is en kan wel Arabisch praten en zij niet dan ga ik het voor haar leren. Ik zal dit allemaal doen om mijn man gelukkig te maken want zijn moeder is bijna het belangrijkst in zijn leven en zij is degene die hem heeft opgevoed ,en als jij problemen met haar hebt dan zet je je man in een moeilijke situatie en dat kan je huwelijk kapot maken Wasalamou alaikum Ik wil je niet uit je droomwereldje helpen maar dit zal geen garantie zijn dat je a.s. schoonmoeder je zal daarom zal gaan respecteren en met open arme welkom zal gaan heten in de famillie. Er zitten echt gemene schoonmoeders bij die ongeacht hoeveel respect je toont en hoeveel dingen je ook voor haar doet, je nooit zal accepteren als de vrouw van haar zoon...... Sorry het moest er even uit.....!! :( :(

beppie_truus
11-01-2003, 19:50
je moet je schoonmoeder behandelen zoals je je eigen moeder ook zou behandelen.

wafa_armani
11-01-2003, 19:55
Origineel gepost door beppie_truus je moet je schoonmoeder behandelen zoals je je eigen moeder ook zou behandelen. YEP! :zwaai:

oujdiameghrabia
11-01-2003, 20:04
als zij mij niet goed behandelt dan zal allah haar wel straffen maar ik blijf haar goed behandelen meschien berandert ze beslama

Liloesh
11-01-2003, 20:11
Origineel gepost door Najib26 Waren alle vrouwen maar zoals jou :goedzo: wie zegt dat er zo geen meer zijn?? i'm also one of them and there're a lot more :D

ZiLaaL
11-01-2003, 20:13
ik ben verkouden.... :schreeuw:

oujdiameghrabia
11-01-2003, 20:21
Origineel gepost door Kenitrya ik ben verkouden.... :schreeuw: laah ychefi

oujdiameghrabia
11-01-2003, 20:46
Origineel gepost door Mocro4eva zoals ik mijn moeder zou behandelen en zoals ik wil dat hij mijn moeder moet behandelen. Met veel respect en zorg dus. Net zoals ik voor mijn ouders wil zorgen ga ik ook voor zijn ouders zorgen en inshallah zal ik nooit tussen zijn ouders, of in dit geval zijn moeder, gaan staan. Om eerlijk te zijn begrijp ik niet zo goed hoe het komt dat veel dames niet op kunnen schieten met hun schoonmoeder en net andersom. ja ik snap het ook niet maar ik ben het helemaal met je eens

oujdiameghrabia
11-01-2003, 21:00

broeders mogen ook reageren

Pagina's : [1] 2 3 4 5