Bekijk originele versie : Oude Autochtonen
Hm je zult wel denken die meid plaats veel berichten over de autochtonen onder ons, maar er me weer iets opgevallen. Namelijk dat ze bijna allemaal oud zijn, tenminste ouder dan de gemiddelde Nederlandse Marokkaan op dit forum.
Ik vraag me af of ze er werkelijk zijn om begrip te creeeren of dat ze op sensatie uit zijn of hier de boel proberen te verzieken :confused:
StarLighter
18-11-2004, 01:32
Mensen blijven mensen. Er zullen erbij zitten die hier simpel weg komen om andere zo boos mogelijk te krijgen en daaruit hun lol slaan. Maar zo zullen er ook andere zijn die komen om er wat van op te steken.
jammer dat er rotte appels tussen zitten die het voor iedereen proberen te verpesten
En geloof me dat er ook veel geheime agenten onder zitten.
Ben heeeeeeeeeeeeeeel oud, wel 27 jaar ;)
En nee, kom hier niet om te zieken, ben huismeubilair geworden zolangzamerhand, soms ben ik een leuke kast, soms de deurmat ;)
:confused: mag ik je als voetveeg gebruiken :hihi:
Badwoman
18-11-2004, 21:18
Hm je zult wel denken die meid plaats veel berichten over de autochtonen onder ons, maar er me weer iets opgevallen. Namelijk dat ze bijna allemaal oud zijn, tenminste ouder dan de gemiddelde Nederlandse Marokkaan op dit forum.
Ik vraag me af of ze er werkelijk zijn om begrip te creeeren of dat ze op sensatie uit zijn of hier de boel proberen te verzieken :confused:
Nou ik ben een zo'n OUDE autochtoon 35 jaar OUD !!! en wat is daar mis mee ???
Ik denk dat die OUDE mensen juist netjes posten en de jongere mensen niet !!!
En deze OUDE autochtoon is partner van een allochtone Rif en kwamen hier nooit voor de dood van dhr. van Gogh en omdat we beide wel willen weten hoe de Marokkaanse geemenschap hierover dachten kwamen hier terecht.
En we zijn blijven hangen
Maar zo'n topic als deze verbaasd me weer niks
Nou ik ben een zo'n OUDE autochtoon 35 jaar OUD !!! en wat is daar mis mee ???
Ik denk dat die OUDE mensen juist netjes posten en de jongere mensen niet !!!
En deze OUDE autochtoon is partner van een allochtone Rif en kwamen hier nooit voor de dood van dhr. van Gogh en omdat we beide wel willen weten hoe de Marokkaanse geemenschap hierover dachten kwamen hier terecht.
En we zijn blijven hangen
Maar zo'n topic als deze verbaasd me weer niks
Stel je niet aan ik zei toch niet dat je niet welkom bent, integendeel. Het viel me alleen op dat er veel tussen zijn die toevallig wat ouder zijn dan de gemiddelde Nederlandse Marokkaan hier, dat er een paar tussen zitten die alleen op sensatie uit zijn kan ik niets aan doen en jij waarschijnlijk ook niet!
Nadia
Als jij daar gelukkig van wordt moet je doen wat je niet laten kan, bedenk je wel goed dat je op een dag verantwoordelijk gestelt wordt voor elke daad...
Ik kan het wel hebben...
Maar bedoelde er meer mee dat ik af en toe als deurmat gebruikt wordt ;)
Maar als ik dan een deurmat moet zijn he, mag ik dan wel een hele fijne zijn????? ;)
Ik gebruik alhamdoelillah niemand als voetveeg, dus jou ook niet. Maar heb nooit eerder iemand horen zeggen dat ie als deurmat gebruikt kon worden. Zit daar een spreekwoord achter dat ik niet ken?
Dat iedereen voor zijn daden verantwoordelijk wordt gestelt ben ik het helemaal met je eens, dus kunnen we niet meteen conclusies trekken(Badwoman) en van het beste van de mens uitgaan?
Ik vraag me af of ze er werkelijk zijn om begrip te creeeren of dat ze op sensatie uit zijn of hier de boel proberen te verzieken :confused:Wat heeft leeftijd eigenlijk met sensatie zoeken te maken :confused:
Wat heeft leeftijd eigenlijk met sensatie zoeken te maken :confused:
Heb ik geprobeerd die twee te linken dan? Ben je dom of doe je aleen dom :maf:
Ik merkte op dat er veel oude autochtonen op deze site actief zijn de laatste tijd en ik vroeg me af of ze op sensatie af zijn. That's alll
Badwoman
18-11-2004, 21:47
Stel je niet aan ik zei toch niet dat je niet welkom bent, integendeel. Het viel me alleen op dat er veel tussen zijn die toevallig wat ouder zijn dan de gemiddelde Nederlandse Marokkaan hier, dat er een paar tussen zitten die alleen op sensatie uit zijn kan ik niets aan doen en jij waarschijnlijk ook niet!
Nadia
En om die paar maak jij je dan druk ???
Heb ik geprobeerd die twee te linken dan? Ben je dom of doe je aleen dom :maf:
Ik merkte op dat er veel oude autochtonen op deze site actief zijn de laatste tijd en ik vroeg me af of ze op sensatie af zijn. That's alll
Oke dan, ik denk dat, net zoals bij alle andere lijftijdsgroepen en mogelijke achtergrond, er altijd een groepje tussen zit die uit is op sensatie. :nerd:
Tranquille
18-11-2004, 22:18
Tz wa doen ze hier? Marokkaanse JONGEREN & actualiteiten.
Ma goed ik heb zelf ook nie veel recht van prate zekers :p
En om die paar maak jij je dan druk ???
Wie zegt dat ik me druk maak :maf: ik merk het alleen op :rolleyes:
Oke dan, ik denk dat, net zoals bij alle andere lijftijdsgroepen en mogelijke achtergrond, er altijd een groepje tussen zit die uit is op sensatie.
Klopt maar die heb ik hier liever niet hier :ego:
:D
aishaqandisha
19-11-2004, 00:15
Tja, lees onze bijdragen en bepaal zelf je oordeel.
Groeten van een stokoude autochtoon
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.