Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HELP op zoek naar een l''fkier

Pagina's : [1] 2

Maggie
18-11-2004, 01:05

Dag lieve mensen, Graag zou ik willen weten of iemand een vrome moslim kent die kan zien of er voodoo/shoer bij iemand is gedaan en dat dmv koran masha allah weg kan halen. Het is erg dringend. Insha allah hassanat voor jou als je mij kan helpen. Voor de duidelijkheid: ik ben NIET opzoek naar iemand die voodoo/shoer doet, een handlezer of wat dat ook. Ik ben opzoek naar een L''FKIER maak niet uit waar in nederland liefst grote steden omgeving (a''da,/utr/r''dam/den haag). Bij voorbaat dank! Gegroet, Moslima

Maggie
19-11-2004, 22:27
HOI MOSLIMA, als je een echte moslima was dan zou je niet zoeken naar een l''fkier jij bent een moslima dus als je hulp nodig hebt ga je naar een moskee en niet naar een L'''FKIER DOEI MOSLIMA Ten eerste wie ben jij om mij te oordelen of ik een echte moslima ben of niet? Schaam je voor die opmerking!! Ten tweede denk ik niet dat jij weet wat een ''lefkier'' is mevrouw/meneer! Een lefkier is namelijk een geleerde in de islam dus waar beseer jij in godsnaam je kritiek op! Het is maar dat ik beschaafd wil blijven want ow wat moet ik walgen van je. Bah bah bah...

Maggie
20-11-2004, 20:48
ik oordeel niet over jou meid ik geef alleen aan dat als jij iemand nodig hebt die jou gaat helpen dan ga je naar een imaam want het is haram om naar een lefkier te gaan want hij kan kijken en kan zien of er voodoo/shoer bij iemand is gedaan en dat is haram maar als jij het wil moet je me een mailtje sturen dan help ik je wel sorrie als je het verkeert begrepen hebt beslema Ik ga hier niet eens meer op in! Wil je zo vriendelijk zijn om niet meer te reageren op mijn topic? Thanx!!!

melallia
22-11-2004, 11:44
salam, nou ik kan je daarmee helpen me zwager doet dat hij doet alles met koran (stienhiseb) dus het is niet 7aram hij is heel bekend en zijn broer ook die woont in amsterdam maar me zwager in etten-leur voor meer informatie reageer dan prive en ik geef het nr van me zwager thallay

melallia
22-11-2004, 11:48

en oja soe het is absoluurt niet haram . dus jij wilt zeggen alles wat hij met koran doet is haram hij heeft dit van allah gekregen en daar moet hij trots opzijn dat hij mensen daarmee kan helpen wat haram is is diegene die de mensen ziek maken en waarzegsters dus maggie maak je geen zorgen het is absoluut niet haram lailaha ilallah mensen zeggen over dingen dat niet 7aram is dat het 7aram is maar als er echt iets is dat 7aram is ontkennen ze het allahie star, lah hawla wala koewata ilabilahi ilaal3adim

melallia
22-11-2004, 14:10
Ik wil nog even reageren op het feit of het wel of niet 7aram is om naar een lfikieh te gaan. Je kunt pas beoordelen of het 7aram is als: 1. de lfikieh iets anders gebruikt dan koraan teksten. Dan moet men denken aan botten van overleden personen, resten van schorpioenen, slangen e.d. 2. de lfikieh jou helpt maar daarmee iemand anders schaad. Bijv. iets doen bij iemand anders zijn vrouw of man om ze uit elkaar te drijven, of om een persoon ziek te maken e.d. 3. de lfikieh jou ervan overtuigd dat hij de persoon is die jou beter maakt. Het is Allah die jou beter maakt. De lfikieh geeft alleen aanleiding, is tussenpersoon, dus alleen met het verlof van Allah wordt je insha allah beter. Ook deze keer moet je kijken naar de intensie van beide personen. Beter willen worden en beter maken met de hulp van Allah subhana wata3ala. dus als het met koraanteksten wordt gedaan is het niet 7ARAM

Maggie
22-11-2004, 23:53
Salamoe 3alaikoem wa raghmatilahi wa barakatoe Beste zuster graag wil ik jou bedanken voor je reactie's! Ik wist al dat het niet haraam was want ook ik heb een broer masha allah die imaam is en de gehele koran kent(stien hisab), een islamoloog. Echter wil ik het niet via hem doen omdat dat niet makkelijk is voor mij. Gegroet,

sharuk
16-12-2004, 16:47
salam, nou ik kan je daarmee helpen me zwager doet dat hij doet alles met koran (stienhiseb) dus het is niet 7aram hij is heel bekend en zijn broer ook die woont in amsterdam maar me zwager in etten-leur voor meer informatie reageer dan prive en ik geef het nr van me zwager thallay Salaam ik heb ook zo een probleem weet je en ik heb ook zo iets gevraagd maar die mensen zieden heel rare dingen tegen me dus ik stpde er mee en verder gegaan zoeken, maar mijn vraag is of die man kan me ook helppen of die kan kijke of er voodo is of niet mar ik ben naar paar mensen gegaan ze hebben gezegdt dat er is wel voodo en zo op mij en mijn vreindin en is sterk daar voor iemand die sterk is nodig is om dit weg te hallen dus als je kanme helppen of die man AUB maillen thanks sharuk49@hotmail.com

maroc_zinagirl
20-12-2004, 22:56
Maggie ik weet niet waarom je zo ineens reageert maar soe bedoelt het alleen goed hoor tenslotte zijn we allemaal zusters van elkaar ik weet niet veel overl fikieh maar wat ik wel weet is dat we erzijn om elkaar te helpen als er wat fouts woord gezegd maar om dan gelijk zo ter reageren wat soe zegt vind ik niet nodig

melallia
21-12-2004, 08:56
sorry ik wil hier weer ff op reageren kijk als soe het alleen maar goed bedoelt waarom trekt ze dan gelijk een conclussie van jah lfkier is haram je kunt beter naar een imaam gaan ik weet niet hoor maar volgens mij is dat een beetje hetzelfde en jah hamdoelilah we zijn hier om elkaar te helpen maar niet met leugens eerst een verdere onderzoek doen of het wel haram is of niet en dan reageren maar jah zo denk ik erover. thallay melallia

maroc_zinagirl
21-12-2004, 16:35
ik ben het daar helemaal met je eens maar kijk we make alemaal wel eens fouten. maar om dan gelijk zo te reageren vind ik echt niet nodig

BitchClap
06-01-2005, 12:39
wie kent er iemand die dat doet in de buurt van Utrecht..zou je me dan aub ff willen pmen..

mo_chilloh
20-02-2005, 20:25
Ik Ben Het Helemaal Met Soe Eens Want Een Lfkier Is Haram Tenzij Het Met Koran Teksten Helpt Maar Jullie Weten Wel Wat Soe Bedoeld Dus Val Haar Niet Aan

macro
13-03-2005, 18:40
hoi sharuk zou je prive willen reageren? alvast bedankt.

farida27
05-01-2008, 19:18

ik zoek iemand die shour kan doen in pm mij dan a3udoe bilaahie mina satan irajziem:( deze oproep kan alleen van iemand komen die slecht is of door satan is bezeten.....taqie ilah a mens:moe:

Pagina's : [1] 2