Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aangeboden Decoratie, Fotografie en Camerawerk!

Pagina's : [1] 2

LinaKea
17-11-2004, 22:01

Beste meiden, Wij Es en Aida verzorgen decoratie voor jouw bruiloft. Jouw wensen vormen ons werk. Tevens behoort Bruidsfotografie en camerawerk tot ons werk! Wij maken jouw dag tot een sprookje en leggen dit vast in ons fotowerk waar je inchallah de rest van je leven met plezier op terug kunt kijken. Discussie over hoe duur en hoe goedkoop zijn van de baan voor ieder budget hebben wij een deal! Binnenkort lanceren wij een website waarin alle informatie en foto's een duidelijk beeld schetsen. Tot die tijd kun je gerust mailen of bellen om eens te kijken wat we voor mekaar kunnen betekenen. Succes en alvast gefeliciteerd met ieders voorgenomen huwelijk! Ma' salama Essie en Aida

tos3iet
18-11-2004, 22:07
Hallo Essie en Aida, Mijn broer gaat binnekort trouwen en ik ben op zoek naar een goede vrouwelijke fotografe ik zou graag wat meer informatie willen hebben hierover..... Zou je me kunnen mailen alvast bedankt selmak6@hotmail.com

latifa666
18-11-2004, 22:19
najwa is ook heel goed ze werkt heel profesioneel ze doet filmen en foto's telefoonnummer 0627313204

tos3iet
18-11-2004, 22:32
Dankje wel meid....

LinaKea
18-11-2004, 23:05

Hallo Essie en Aida, Mijn broer gaat binnekort trouwen en ik ben op zoek naar een goede vrouwelijke fotografe ik zou graag wat meer informatie willen hebben hierover..... Zou je me kunnen mailen alvast bedankt selmak6@hotmail.com Hoi, Ik heb je een prive berichtje gezonden. Mocht je resterende vragen en/of wensen hebben dan horen we dit graag. Succes! Ma'salama Essy en Aida

sandia1981
19-11-2004, 07:01
ik ga insha allah 18 dec trouwen. kunt u mij wat meer informatie geven sandia198132@hotmail.com

ILLIYES
19-11-2004, 15:03
hoi er staat voor vragen mail me maar er staat nergens een mail adres en waneer komen jullie met die site daar ben ik wel benieuwd naar en wat doen jullie allemaal en wat voor decoratie moet ik aan denken als je meer informatie voor me hebt mail me dan xkarimx25@hotmail.com alvast bedankt

Ghizlane76
19-11-2004, 15:15
hallo Es en Aida, ik ga incha allah binnenkort trouwen en ben nog op zoek naar vrouwelijke Bruidsfotografie en camerawerk wil je mij wat info/fotos mailen naar n1976@hotmail.com Alvast bedankt Groetjes

Kreeftje80
19-11-2004, 16:25
Hoi, Ik zou ook wat informatie willen hebben m.b.t. decoratie. Alvast bedankt

LinaKea
19-11-2004, 19:03
ik ga insha allah 18 dec trouwen. kunt u mij wat meer informatie geven sandia198132@hotmail.com Hoi Sandia, Ik heb je een privemailtje gezonden. Ma'salama Essy en Aida

LinaKea
19-11-2004, 19:17
hoi er staat voor vragen mail me maar er staat nergens een mail adres en waneer komen jullie met die site daar ben ik wel benieuwd naar en wat doen jullie allemaal en wat voor decoratie moet ik aan denken als je meer informatie voor me hebt mail me dan xkarimx25@hotmail.com alvast bedankt Hallo, Ons (tijdelijke) mailadres staat hier link bij profiel (stuur email). Lina_Kea@hotmail.com Wat betreft ons website kan ik zeggen dat we er erg druk mee bezig zijn deze te lanceren. Datum kan ik niet concreet geven maar zodra alles klaar is dan zal ik dit op deze site vermelden. Met Decoratie bedoelen we eigenlijk de tafelkleden, stoelhoesen, loper, water karaffen, zilvere kandelaar, pilaren en bloemstukken voor bij de bruidsstoelen etc.. Kort maar krachtig de hele uitrusting van de zaal in de kleuren roomwit en bordeaux. hoop je voldoende te hebben geinformeerd. Groetjes, Essy en Aida

ILLIYES
19-11-2004, 20:44
sorry bedankt voor de informatie maar heb je ook fotos en prijzen allvast bedankt

LinaKea
19-11-2004, 21:20
hallo Es en Aida, ik ga incha allah binnenkort trouwen en ben nog op zoek naar vrouwelijke Bruidsfotografie en camerawerk wil je mij wat info/fotos mailen naar n1976@hotmail.com Alvast bedankt Groetjes Beste Ghizlane, Ik heb je een berichtje en foto's gezonden. Groet, Es en Aida

Sally
19-11-2004, 22:26
Hoi LinaKea, zou je mij je tel.nummer geven Sally

Sally
19-11-2004, 22:27

en foto's!!!!!natuurlijk

Pagina's : [1] 2