Bekijk volle/desktop versie : Geert Wilders en zijn 10 stellingen...



Pagina's : [1] 2

17-11-2004, 21:39
STELLINGEN GEERT WILDERS EN GERT-JAN OPLAAT VOOR
PARTIJRAAD VVD-LIMBURG 11-09-2004

1.) De koers van de VVD moet zijn: RECHT(S) op je doel af. Het bewegen naar het midden van het politieke spectrum is de electorale doodsteek voor de VVD.
2.) Turkije mag nooit lid worden van de EU
3.) De maximumsnelheid op de Nederlandse snelwegen moet omhoog
4.) Het geld dat Nederland aan Ontwikkelingshulp besteedt moet worden gehalveerd
5.) Terrorismebestrijding gaat boven de bescherming van privacy. Radicale moskeeën moeten worden verboden en radicale imams het land uitgezet
6.) Invoeren “three strikes you’re out”: na drie misdrijven levenslang
7.) De sanctie op niet tijdig integreren is emigratie en evt. denaturalisatie
8.) Het is de overheid alleen toegestaan een nieuwe regel in te voeren indien er tegelijkertijd twee worden afgeschaft
9.) Veranderingen in het kiesstelsel zijn onzinnig, het gaat om politici met lef en daadkracht
10.) Bij de keuze tussen Paars III of oppositie kiest de VVD voor de oppositie

Ik zie hier eigenlijk niks racistisch tussen staan. Of zegt deze man op tv akelige dingen?

17-11-2004, 21:44


Ik vindt regel 3 wel heeeel erg aantrekkelijk!

17-11-2004, 21:44

Citaat door Naizah:
STELLINGEN GEERT WILDERS EN GERT-JAN OPLAAT VOOR
PARTIJRAAD VVD-LIMBURG 11-09-2004

1.) De koers van de VVD moet zijn: RECHT(S) op je doel af. Het bewegen naar het midden van het politieke spectrum is de electorale doodsteek voor de VVD.
2.) Turkije mag nooit lid worden van de EU
3.) De maximumsnelheid op de Nederlandse snelwegen moet omhoog
4.) Het geld dat Nederland aan Ontwikkelingshulp besteedt moet worden gehalveerd
5.) Terrorismebestrijding gaat boven de bescherming van privacy. Radicale moskeeën moeten worden verboden en radicale imams het land uitgezet
6.) Invoeren “three strikes you’re out”: na drie misdrijven levenslang
7.) De sanctie op niet tijdig integreren is emigratie en evt. denaturalisatie
8.) Het is de overheid alleen toegestaan een nieuwe regel in te voeren indien er tegelijkertijd twee worden afgeschaft
9.) Veranderingen in het kiesstelsel zijn onzinnig, het gaat om politici met lef en daadkracht
10.) Bij de keuze tussen Paars III of oppositie kiest de VVD voor de oppositie

Ik zie hier eigenlijk niks racistisch tussen staan. Of zegt deze man op tv akelige dingen?
Hij was toen nog lid van de VVD. (volgens mij)

Maar ik ben helemaal voor punt 3....
Fuc.k trajectcontrole......

17-11-2004, 21:51

Citaat door Wolf Blitzer:
Ik vind jouw foto wel heel erg aantrekkelijk, maar dat is een ander punt.
Thanx maar ik vindt jou naam zo eng...

17-11-2004, 22:03



Citaat door Naizah:
STELLINGEN GEERT WILDERS EN GERT-JAN OPLAAT VOOR
PARTIJRAAD VVD-LIMBURG 11-09-2004

1.) De koers van de VVD moet zijn: RECHT(S) op je doel af. Het bewegen naar het midden van het politieke spectrum is de electorale doodsteek voor de VVD.
2.) Turkije mag nooit lid worden van de EU
3.) De maximumsnelheid op de Nederlandse snelwegen moet omhoog
4.) Het geld dat Nederland aan Ontwikkelingshulp besteedt moet worden gehalveerd
5.) Terrorismebestrijding gaat boven de bescherming van privacy. Radicale moskeeën moeten worden verboden en radicale imams het land uitgezet
6.) Invoeren “three strikes you’re out”: na drie misdrijven levenslang
7.) De sanctie op niet tijdig integreren is emigratie en evt. denaturalisatie
8.) Het is de overheid alleen toegestaan een nieuwe regel in te voeren indien er tegelijkertijd twee worden afgeschaft
9.) Veranderingen in het kiesstelsel zijn onzinnig, het gaat om politici met lef en daadkracht
10.) Bij de keuze tussen Paars III of oppositie kiest de VVD voor de oppositie

Ik zie hier eigenlijk niks racistisch tussen staan. Of zegt deze man op tv akelige dingen?
1- Hij is uit de vvd gestapt
2- Of Turkije bij de EU mag bepaald niet Wilders maar de meerderheid van de Europesche unie en of Turkije voldoet aan de al lang afgesproken criteria
3- Maximum snelheid verhogen zorgt niet voor vermindering van files wel voor nog meer verkeersslachtoffers en vervuiling.
4- Hij weet niet waar hij het over heeft.
5- Terrorisme dient te worden bestreden, de vrijheid van meningsuiting van imams niet, zolang ze niet oproepen tot geweld of een bevolkingsgroep niet kwetsen mogen ook deze mensen zeggen wat ze willen.
6- één fiets gejat, één keer zwart gereden, één keer gevochten dan levenslang?
En wat doen we bij drie keer bouw of andere fraudes?
7- Aan de uitspraken van Wilders te horen moet hij zelf nog integreren, hij gaat voorbij aan waar Nederland voor staat: vrijheid, respect voor alle bevolkingsgroepen.
8- O, krijgen we dan een regel referendum of gaat Wilders bepalen welke regels er bij komen en welke er moeten verdwijnen? Vaag plan.
9- Of gaat het om populair doen?
10- Bij de volgende verkiezingen verliest de VVD en hopenlijk ook de groep Wilders.

17-11-2004, 23:07
Wilders wil geloof ik alleen het extremisme aan pakken+een deel van die 10 punten. Verder vind ik dat hij weinig inhoud heeft. mjah ik ben benieuwd wat hij er strax van maakt als hij zo'n partijplandinges gaat maken. En hoe het financieel allemaal uit de bus komt. Wat ik begrepen heb heeft hij wel een concervatief platform achter zich dat veel dingen doorrekend, laatst van hen een stuk over subsidies gelezen, waarin vooral voorgesteld werd de subsidies te verminderen of compleet af te schaffen. Als iemand het boeiend vind wil ik dat nog wel eens op zoeken

en hij is ook niet zo knapjes(zonder verdere homosexuele bijbedoelingen he:P)

17-11-2004, 23:09

Citaat door AlWooD:
Wilders wil geloof ik alleen het extremisme aan pakken+een deel van die 10 punten. Verder vind ik dat hij weinig inhoud heeft. mjah ik ben benieuwd wat hij er strax van maakt als hij zo'n partijplandinges gaat maken. En hoe het financieel allemaal uit de bus komt. Wat ik begrepen heb heeft hij wel een concervatief platform achter zich dat veel dingen doorrekend, laatst van hen een stuk over subsidies gelezen, waarin vooral voorgesteld werd de subsidies te verminderen of compleet af te schaffen. Als iemand het boeiend vind wil ik dat nog wel eens op zoeken

en hij is ook niet zo knapjes(zonder verdere homosexuele bijbedoelingen he:P)
Het oog wil ook wat......

17-11-2004, 23:28

Citaat:
Wilders wil geloof ik alleen het extremisme aan pakken+een deel van die 10 punten. Verder vind ik dat hij weinig inhoud heeft. mjah ik ben benieuwd wat hij er straks van maakt als hij zo'n partijplandinges gaat maken. En hoe het financieel allemaal uit de bus komt. Wat ik begrepen heb heeft hij wel een conservatief platform achter zich dat veel dingen doorrekent, laatst van hen een stuk over subsidies gelezen, waarin vooral voorgesteld werd de subsidies te verminderen of compleet af te schaffen. Als iemand het boeiend vind wil ik dat nog wel eens op zoeken

en hij is ook niet zo knapjes(zonder verdere homoseksuele bijbedoelingen he:P)
zo beter jankerd, 3 _gruwelijke_ taalfouten verbetert. Echt waar toen ik ze zag sprongen de tranen in mn ogen man.. TEH _GRUWELIJK_ VOOR WOORDEN 0^.Lees je gewoon eerst eens in voor dat je ongefundeerde kritiek gaat uiten op iemands spellingsfouten.. DORK

17-11-2004, 23:54
alleen PUNT 3 is goed, voor de rest maar hij de pluris krijgen...

17-11-2004, 23:58

Citaat door Wolf Blitzer:
Dank je, mijn antwoord is wederkerig.....
Lees jij je ook gewoon eerst eens in voor dat je ongefundeerde kritiek gaat uiten op iemands inhoud. wacht bijvoorbeeld eerst eens op zijn 'partijplandinges'.
jah nam ik mn leven maar zo serieus, en virtuele leven ook natuurlijk

xzwaai doetx

17-11-2004, 23:59

Citaat door Wolf Blitzer:
Niet lullig bedoeld hoor dit, maar iemand die een paar gruwelijke taalfouten maakt als jij lijkt me niet de eerst aangewezene om een zinvol oordeel te hebben over het al dan niet inhoud hebben van Geert Wilders.
Als je nou ook zou stellen dat alleen mensen die kunnen schrijven op blondie mogen stemmen, dan zou hij uitkomen op nada.

18-11-2004, 00:41
ik ben het met 1 stelling eens van wilders en dat is dat we extremen het land uit moeten zetten. kunnen we hem ook meteen deporteren

18-11-2004, 00:52


Grover,

Probleem: waar kunnen we hem droppen? wie zou hem van ons over willen nemen?
De Muppetshow? Met zo'n hoofd zou hij het naast Miss Piggy wel leuk doen...

18-11-2004, 02:00

Citaat door Naizah:
STELLINGEN GEERT WILDERS EN GERT-JAN OPLAAT VOOR
PARTIJRAAD VVD-LIMBURG 11-09-2004

1.) De koers van de VVD moet zijn: RECHT(S) op je doel af. Het bewegen naar het midden van het politieke spectrum is de electorale doodsteek voor de VVD.
2.) Turkije mag nooit lid worden van de EU
3.) De maximumsnelheid op de Nederlandse snelwegen moet omhoog
4.) Het geld dat Nederland aan Ontwikkelingshulp besteedt moet worden gehalveerd
5.) Terrorismebestrijding gaat boven de bescherming van privacy. Radicale moskeeën moeten worden verboden en radicale imams het land uitgezet
6.) Invoeren “three strikes you’re out”: na drie misdrijven levenslang
7.) De sanctie op niet tijdig integreren is emigratie en evt. denaturalisatie
8.) Het is de overheid alleen toegestaan een nieuwe regel in te voeren indien er tegelijkertijd twee worden afgeschaft
9.) Veranderingen in het kiesstelsel zijn onzinnig, het gaat om politici met lef en daadkracht
10.) Bij de keuze tussen Paars III of oppositie kiest de VVD voor de oppositie

Ik zie hier eigenlijk niks racistisch tussen staan. Of zegt deze man op tv akelige dingen?
Het onafhankelijke Kamerlid Geert Wilders is gevraagd voor een interview op de Arabische nieuwszender al-Jazeera. De zender wil hem ondervragen over de gevolgen van de moord op film- en opiniemaker Theo van Gogh.

Wilders zegt na een dag nadenken te hebben ingestemd met het interview. ''Ik heb er geen belang bij dat men denkt dat ik een anti-islampartij opricht. Dus als ik kan uitleggen wat ik wil, is dat goed. Ik wil niet de kat op het spek binden maar hoef mij ook niet te schamen voor mijn mening.'' De politicus benadrukt dat hij ook journalisten uit Canada en Rusland te woord heeft gestaan, en het ''een beetje laf'' zou zijn om niet op het verzoek van al-Jazeera in te gaan.

18-11-2004, 11:10

Citaat door Abu Musab:
Hooo die man gaat te ver het enige wat met aanspreekt is dat met de maximumsnelheid maar de rest neeeeeeeeee

En die L.U.L mag best wel wat aan zijn kapsel doen...
hij draagt een pruik man

Pagina's : [1] 2