Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zou je iemand kunne...........

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Onslaught
11-01-2003, 12:20

Zou je iemand kunne vermoorden als je znoen heb, zoals iemand die aan je moeder zit, of iemand die je dierbaren aanraakt echt dat je zodner pardon iemand zijn leven wegneemt, gewoon de haat die groeit en dat je door die znoen ej haat in een ker piets bam boem zou je dan kunne, of is het niet meer kunnen, want dan doe je al want dan vecht je toch tegen jezelf, of wel of niet te doen,???? dus de vraag is zou je dan kunnen???

HalfBlood
11-01-2003, 12:23
Origineel gepost door Kadir Ik heb tot nu toe al 23 mensen gekilled, dus... die Turke weer he ;)...

Angel
11-01-2003, 12:23
Origineel gepost door Kadir Ik heb tot nu toe al 23 mensen gekilled, dus... jah en toen ging de WEKKER!!!!! :rolleyes: :rolleyes:

Onslaught
11-01-2003, 12:24
mensne dit is even serieus:) dus kan je even antwoorden

Angel
11-01-2003, 12:25

Origineel gepost door Onslaught Zou je iemand kunne vermoorden als je znoen heb, zoals iemand die aan je moeder zit, of iemand die je dierbaren aanraakt echt dat je zodner pardon iemand zijn leven wegneemt, gewoon de haat die groeit en dat je door die znoen ej haat in een ker piets bam boem zou je dan kunne, of is het niet meer kunnen, want dan doe je al want dan vecht je toch tegen jezelf, of wel of niet te doen,???? dus de vraag is zou je dan kunnen??? Nee ik zou het niet kunnen. Misschien dat de gedachte wel in me op zou komen, maar echt uitvoeren nee. :)

Yassir23
11-01-2003, 12:26
Wie aan mn familie zit kan er wel op rekenen ja......

Onslaught
11-01-2003, 12:27
o oke, angel21 maaar stel al die verdriet en haat die je heb, en beheers je al jaren zo lang, dat als er nog een klpa komt safi, afmaken die handel en kadir, waarom 23 mensen?????

Onslaught
11-01-2003, 12:30
Origineel gepost door Yassir23 Wie aan mn familie zit kan er wel op rekenen ja...... oke, maar wat is aan je familie zittne, echt iemand die ze raakt of mishandel,

Angel
11-01-2003, 12:32
Origineel gepost door Onslaught o oke, angel21 maaar stel al die verdriet en haat die je heb, en beheers je al jaren zo lang, dat als er nog een klpa komt safi, afmaken die handel en kadir, waarom 23 mensen????? Ik persoonlijk denk dat je verder moet kijken dan alleen naar dat ene moment. Ik denk niet dat als je iemand hebt vermoord dan dat al die verdriet, pijn en haat is verdwenen. het zal dan alleen maar erger worden.

HalfBlood
11-01-2003, 12:34
Origineel gepost door Yassir23 Wie aan mn familie zit kan er wel op rekenen ja...... ik voeg hierbij niets toe ;).

Onslaught
11-01-2003, 12:36
flour het gaat niet om geloof hier, want als dat zo was, dan weet iedereen donders goed wat goed en slecht is, want dan moet iedereen niets evrkeerd doen toch, maar de vraag is als je znoen heb, kan je dan normaal dneken als je haat groeit en dan je steed vaak denk om iemand af te maken, nee dat denk ik niet en angel21, het gaat op het moment zelf, niet war er daarna speelt, als iedereen zo d8, dan was er nooit moorden of zelfmoord actie plaats gevonden, dus want als je al iemand evrmoord dan heb je al spijt, dan ga je schuldig voelen met zo geheim, tenzij je van staal ben, en geen egvoelens echt geen, dan moord je iedereen zodner pardon, maar de vraag is die haat die woede, en opeen als die tijen beheers je zeg maar, en dan kan die knop opeen niet meer omdraaien en boem zonder pardon vermoord je hem/ haar en je gooit alles op hem/ haar

Onslaught
11-01-2003, 12:38
Origineel gepost door Kadir Ik zeg eerlijk, ik zou wel zwaar de neiging hebben als er iets met mijn familie zou gebeuren, maar, ik weet echt niet of ik het zou kunnen... Tenslotte, wie ben ik om iemands leven te nemen... kijk als je geen znoen heb, dan ga ik ook zo denken, wie ben ik om hem te vermoorden maar als je znoen heb, denk je dan normaal , neee, want alles is verwarrend en dan ga je verkeerde dingen doen, terwijl je denk dat het goed is

Angel
11-01-2003, 12:45
Origineel gepost door Onslaught flour het gaat niet om geloof hier, want als dat zo was, dan weet iedereen donders goed wat goed en slecht is, want dan moet iedereen niets evrkeerd doen toch, maar de vraag is als je znoen heb, kan je dan normaal dneken als je haat groeit en dan je steed vaak denk om iemand af te maken, nee dat denk ik niet en angel21, het gaat op het moment zelf, niet war er daarna speelt, als iedereen zo d8, dan was er nooit moorden of zelfmoord actie plaats gevonden, dus want als je al iemand evrmoord dan heb je al spijt, dan ga je schuldig voelen met zo geheim, tenzij je van staal ben, en geen egvoelens echt geen, dan moord je iedereen zodner pardon, maar de vraag is die haat die woede, en opeen als die tijen beheers je zeg maar, en dan kan die knop opeen niet meer omdraaien en boem zonder pardon vermoord je hem/ haar en je gooit alles op hem/ haar Ok ik begrijp wat je bedoeld. Ik kan best begrijpen dat de drang erg groot is en ik denk ook dat je het niet van te voren kan zeggen of je het zal doen of niet, pas als je je in zo'n situatie bevindt, dat je alleen omringt bent door haat, pijn, wraakgevoelens enz en als je tegenover de persoon staat die dat allemaal heeft veroorzaakt. Een mens is in staat om alles te doen ook hetgene wat je voor onmogelijk houdt bij sommige.

Onslaught
11-01-2003, 12:49
Origineel gepost door angel21 Ok ik begrijp wat je bedoeld. Ik kan best begrijpen dat de drang erg groot is en ik denk ook dat je het niet van te voren kan zeggen of je het zal doen of niet, pas als je je in zo'n situatie bevindt, dat je alleen omringt bent door haat, pijn, wraakgevoelens enz en als je tegenover de persoon staat die dat allemaal heeft veroorzaakt. Een mens is in staat om alles te doen ook hetgene wat je voor onmogelijk houdt bij sommige. precieeeeees, in staat toe alles, en correctie dit gaat niet om he hahahahahahahah :confused: maaaar, kijk stel je hart is kapot, en je haat die je jaren spaarde, en opeen krijg je zo klap, boem je ze evrdrink in je woede en haat, en dan

Yassir23
11-01-2003, 12:54

Origineel gepost door Onslaught oke, maar wat is aan je familie zittne, echt iemand die ze raakt of mishandel, Ligt eraan in welke situatie...als 1 van mn familieleden zwaargewond raakt waarbij een wapen is gebruikt of meerder personen aan mee hebben meegedaan...dan gaat er zeker wel een draadje knakken... met uitzondering van mn ouders...want als ze daar aankomen doe ik alles om ze tewreken

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6