Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dit is een echte lady! een echte moslima!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

Zelfkritiek
11-01-2003, 10:44

Lees hier een reactie van Tetta in een discussie over lesbische moslima's. Ik vond het meer dan de moeite waard om er een aparte topic over te starten. Lees het zelf en zie hoe Tetta met een paar zinnen de fundi geitenneukers de mond keihard snoert en ze een speigel voorhoudt. Smullen dus!!! Salaam lieve vrienden Nee, ik ben geen lesbie en als ik het al was dan zou ik me er niet voor schamen. Ik ben niet zoals de meesten van jullie die denken dat jullie god zijn. Wat een walgelijke uitspraken. Als iemand gay is dan is hij of zij geen moslim. Volgens de koran gaan jullie daar niet over. Dat is iets tussen die persoon en De almachtige. Waarom veroordelen jullie niet de mensen die alcohol drinken en zichzelf moslim noemen. of de mensen die stelen en zichzelf moslim noemen, de mensen met de baarden die dag in dag uit bidden en ondertussen thuis zitten en uitkering ontvangen en zichzelf moslim noemen terwijl zij gezond en sterk zijn. dAt is pas haram. Maar wat de grootste haram is, dat zijn mensen die over andere mensen oordelen. heb je naasten lief. Heb lief. Ik weet dat jullie van me walgen omdat ik het over zulke dingen heb. Doe maar. is niet erg, maar ik zal nooit van jullie walgen. Ik respecteer jullie en wens jullie alle geluk, alle liefde en alle succes toe. Echt uit de grond van mijn hart. Alsjeblieft, haat niet, oordeel niet. Wens je buur toe wat jij jezelf toe wenst en steun de mensen die het moeilijk hebben. En dat geld voor gay moslima's. ik ken een meisje die diverse zelfmoordpogingen achter de rug heeft doordat ze is aangevallen door mensen die haar erg veroordeelden. ik zoek voor mijn artikel meisjes die over hun leven willen vertellen. ik kan jullie niet vertellen voor welk tijdschrift het is. Daarom heb ik mijn emailadres achter gelaten. De mensen die positief hebben gereageerd op mijn bericht, heel veel dank daarvoor. Ik hoop op normale reacties Maar vooral vraag ik me af waarom er zo'n homofobie is onder moslims. Waarom zijn jullie daar zo tegen mannen en vrouwen, waarom? Tetta

Zelfkritiek
11-01-2003, 10:46
Een ieder die Tetta steunt wil ik oproepen om in zijn of haar omgeving te kijken of er lesbische moslima's zijn. Zo ja, geef hen dan het emailadres van Tetta door! tetta3@hotmail.com

delila16
11-01-2003, 11:50
Heel mooi stuk. Ik blijf er nog steeds bij dat lesbische moslima's niet bestaan! Net zo goed als er geen stelende moslima's bestaan! Verder schrijft ze in haar brief: Maar vooral vraag ik me af waarom er zo'n homofobie is onder moslims. Waarom zijn jullie daar zo tegen mannen en vrouwen, waarom? Is dat niet logisch? Door lesbie's en homo's sterft de samenleving uit! Ik heb persoonlijk niks tegen homo's of lesbie's maar ze kunnen zich zelf geen moslim noemen.

delila16
11-01-2003, 12:03
Origineel gepost door armie Wat jij dus wil zeggen is dat een lesbische moslima niet bestaat, omdat ze zondigt. Dus, ieder die zondigt is geen moslim noch moslima. Dus ben jij ook geen moslima, want moslimas die zondigen zijn geen moslimas. :D Wie zonder zonder is werpe de eerste steen, wie zei dat ook weer? :rolleyes: Je hebt door wat ik wil zeggen alleen zeg ik het in extreme mate. Ik vind dat iemand die een lesbie is iets wat duidelijk door de Koran wordt bekritiseerd zeg niet publiekelijk als een moslima mag weergeven. Kijk maar bijv. naar Bin Laden.

jihadz21
11-01-2003, 12:04

Tetta :auw:

delila16
11-01-2003, 12:11
IK GA NU NAAR MIJN WERK MISSCHIEN DAT TETTA IN DIE TUSSENTIJD DE MOED KAN VERZAMELEN OM OP ME TE REAGEREN BESLAMA

Zelfkritiek
11-01-2003, 12:42
Origineel gepost door delila16 Je hebt door wat ik wil zeggen alleen zeg ik het in extreme mate. Ik vind dat iemand die een lesbie is iets wat duidelijk door de Koran wordt bekritiseerd zeg niet publiekelijk als een moslima mag weergeven. Kijk maar bijv. naar Bin Laden. Dus iedereen die iets doet dat in de Koran wordt bekritiseerd kan geen moslim zijn, volgens jouw redenering. Dus inderdaad, mensen die stelen, 'zinloos' geweld plegen enzovoort kunnen zich volgens jou dus ook geen moslim(a) noemen. Wordt toch een beetje lastig voor heel wat Marokkaantjes die in aanraking zijn geweest met justie voor bovengenoemde vergrijpen. Maar als zij zich nog steeds moslim noemen, dan hoor ik van jouw kant geen kritiek... :rolleyes: Nee, zullen we dan maar met zijn allen afspreken wat meer vergevingsgezind te zijn en een ieder te accepteren zoals hij / zij is? Dan laten we het finale oordeel wel aan Allah over, okee?

grendel
11-01-2003, 18:05
Homofilie is niet alleen bij de Moslims een taboe. Voordat er eindelijk rust is rond dit thema zijn we wel wat jaartjes verder. Maar wat ik wil zeggen: homofilie is ook een taboe onder Christenen en Joden en wordt volgens mij zwaar veroordeeld in de Bijbel en Torah. En voordat de zaak EL Moumni speelde is er enige tijd geleden een politicus van de Christen-Unie ook aangeklaagd vanwege anti-homo uitspraken. Dus het zijn niet alleen Moslims die moeite hebben met homo's alleen de anderen (niet-Moslims) hebben zich aangepast aan de tijd voor wat betreft de manier waarop men daar mee omgaat (vooral in de media).

Nkin
11-01-2003, 18:10
Ik wil alleen het volgende zeggen: Is het niet zo iemand die steelt een moslim(a) is die een zonde begaat, iemand die moordt een zonde begaat, iemand die liegt een zonde begaat? etc. Dus dit zijn MOSLIMS die zondes begaan. Maar, een gaymoslim(a), is deze persoon gewoon GEEN moslim maar eerder gezegd een hyopocriet. Net zoiets als een moslim(a) die zelfmoord pleegt, ook GEEN moslim is? Is er geen verschil tussen moslims die zondes begaan en gewoon ongelovigen. Je kan ongelovigen toch ook geen moslims noemen die zondes begaan. Dus is een gay niet gewoon een ongelovige, maakt niet wat voor geloof deze wel niet aanhangt? (in de zin van islam) Laat effe iemand reageren die hier WEL verstand van heeft. Allah weet het het beste.

Kifaya
11-01-2003, 18:38
Origineel gepost door delila16 Heel mooi stuk. Ik blijf er nog steeds bij dat lesbische moslima's niet bestaan! Net zo goed als er geen stelende moslima's bestaan! Verder schrijft ze in haar brief: Maar vooral vraag ik me af waarom er zo'n homofobie is onder moslims. Waarom zijn jullie daar zo tegen mannen en vrouwen, waarom? Is dat niet logisch? Door lesbie's en homo's sterft de samenleving uit! Ik heb persoonlijk niks tegen homo's of lesbie's maar ze kunnen zich zelf geen moslim noemen. waaaaaah puliesssss geen stelende moslima's???? damnnnn echt lomp zijn sommige mensen overal bestaan stelende mensen onder de nederlanders, chinezen, turken, marokkanen, spanjaarden etc. met welk geloof dan ook DUS OOK ONDER DE MOSLIMS BESTAAN DIEVEN!!!!! echt lomp als je dat niet gelooft!!!

lina18
11-01-2003, 19:33
La hawla wa la Kawatia ila bi Allah, dit slaat echt nergens op!

Zelfkritiek
12-01-2003, 11:23
Origineel gepost door armie Klopt dus dat de zelfmoordcommandos bij de Palestijnen geen moslims zijn. Zij plegen niet enkel zelfmoord, maar tevens moord. Zij mogen de straf van Allah verwachten. Heel scherp!! Hehehehehehehehe :lol:

Kifaya
12-01-2003, 11:56
Origineel gepost door armie Klopt dus dat de zelfmoordcommandos bij de Palestijnen geen moslims zijn. Zij plegen niet enkel zelfmoord, maar tevens moord. Zij mogen de straf van Allah verwachten. je hebt gelijk, die moslims zijn ook geen moslims, geen goede moslims beter gezegd... in de ogen van de HEILIGE moslims zijn de moslims die aanslagen plegen dus goed, en zullen ze beloont worden door Allah, pulies! denk je t nou zelf!!! Allah gaat ze zeker straffen, want je mag geen moorden plegen en je mag ook geen zelfmoord plegen, dus er is weinig kans dat Allah je zal belonen om je streken!!!

Kifaya
12-01-2003, 13:20
Origineel gepost door bezoeker99182 Kifaya, durf je dit voor de televisie te zeggen ? N.B. dit is natuurlijk geen bedreiging, aangezien ik het 100% hier mee eens ben. ik kijk wel uit er zijn teveel gestoorde mensen hier in Nederland ik als journalist verwerk het wel in mijn artikelen :engel: lijkt me een beter plan haha

Kifaya
12-01-2003, 13:25

Origineel gepost door bezoeker99182 het barst hier werkelijk van de journalisten op dit forum :D whaha is dat zo?! ik ben nu bijna een jaar bezig. heb vorige maand mijn artikel over het nut van de hoofddoek ingeleverd. die komt in maart uit, het is een kwartaalblad vandaan. nu ben ik bezig met een artikel over islamitische jongens met homosexuele gevoelens, grote klus, believe me

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9